Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Woningruilwoningruil gezocht in rotterdam

Gepost door Fouzy99 
Ik heb een woning in rotterdam aan de rottekade het is een 3 kamerwoning op de 2e verdieping het is een betonwoning met dubbele beglazing en een nieuwe keuken en 2 balkons huur bedraagt 536 euro lift aanwezig letterlijk alles in de buurt scholen winkels alles in 5 minuten lopen vind je het ik zoek een woning met een tuin in rotterdam
Hallo

Ik woon in overschie in een benede woning en heb een grote tuin. 1 slaapkamer en woonkamer
Aparte keuken. Hoor graag of u intresse hebt.
Gr
Heb je ook interesse in een hoekwoning in Hoogvliet.
Zalmplaat
Hallo,
Ik woon in begane groen en heb ik een slaapkamer en woonkamer. Een keuken de douche en groot tuin.danku
Hallo
Ik woon in amsterdam oost. Het is een kleine huis maar fijn. Wij wonen op de begane grond met 1 woonkamer en 1 slaapkamer(keuken spreekt voorzich). Voor de rest heb ik een achtertuin en een kleine voortuin.
Graag zoek ik een huis in rotterdam, het liefst in west Ennee haal die andere weg En doe.
Voor interrese graag een mailtje sturen.
Fouzy99 Schreef:
-------------------------------------------------------
> Ik heb een woning in rotterdam aan de rottekade
> het is een 3 kamerwoning op de 2e verdieping het
> is een betonwoning met dubbele beglazing en een
> nieuwe keuken en 2 balkons huur bedraagt 536 euro
> lift aanwezig letterlijk alles in de buurt scholen
> winkels alles in 5 minuten lopen vind je het ik
> zoek een woning met een tuin in rotterdam
Beste Fouzy, met toeval stuitte we op je advertentie. Wij hebben een benedenwoning in het oude Noorden. 3min vanaf centraal station met een ruime tuin. Graag willen we wat fotos zien als dat mogelijk is. U kunt emailen naar arnotjebeek@live.nl
We horen het zeer graag van u!
Groetjes van ons
Ik heb eeen woning aan de Rottestraat oude noorden om de hoek van centrum begane grond betonnen woning 3 slaapkamers en achtertuin 0655210894
Ik heb een beneden woning in Crooswijk met een grote tuin en twee slaapkamers (1 grote en 1 kleine). Het is op loop afstand van het centrum. De huur is 657,- inclusief de servicekosten en stadsverwarming. Mijn voorkeur gaat naar een woning in Crooswijk, Kralingen, Noord of het Lage land.
ik heb een woning in rdam zevenkamp het is een begane woning en met tuin 1 slaapkamer en 1 woonkamer heeft u intresse
Ik zoek een woning ruilen in rdam ik woon rdam hoogvliet huurprijs is 500€ 2 slaapkamer en woonkamer met twee balkon keuken en een doushe en wc het is derde verdipen zonder lift en dicht bij winkels en scholen 2 min. Ik zoek woning met lift en 3 kamer
Goede morgen ik heb een 3 kamer woning in rotterdam zevekamp 3 kamer woning ruime woning op de eerste verdieping 1 min van de metro vlakbij nesselande
Goedenavond,

Ik Heb een 4 kamer woning begane grond met een tuin.
De woning staat in ijsselmonde en is gelegen in een rustige buurt met alles op korte afstand.
Heeft u interesse?
ik naar leiden jji naar rotterdam zuid
Ik heb een eengezinswoning 3kamers grote tuin mooie betegelde voortuin met mooi hek nieuwe keuken
In ROTTERDAM ZUID BLOEMHOF
0645303480

Whatsapp me even voor interesse
Ik wil per direct weg
Wil er iemand kleiner wonen? Gaat om 2 kamer appartement in oude noorden
Ik zoek in rotterdam 2 slaapkamers.
0685468279
Broer kan je mij berichten ik wil daar wel wonen als kan maar laat me weten of je nog die woning hebt
ik heb een mooie 3 kamer masionette woning met tuin. Vlak bij winkels, scholen en openbaar vervoer. Ik betaal als 1ste bewoner 553 euro huur. Woning is in Delfshaven. Ik ben zelf op zoek naar een 4kmr woning het liefst in Rotterdam centrum of zuid
lucia gunther
Re: Woningruilwoningruil gezocht in rotterdam
05 april 2019 00:44
lucia gunther Schreef:
-------------------------------------------------------
> ik heb een mooie 3 kamer masionette woning met
> tuin. Vlak bij winkels, scholen en openbaar
> vervoer. Ik betaal als 1ste bewoner 553 euro huur.
> Woning is in Delfshaven. Ik ben zelf op zoek naar
> een 4kmr woning het liefst in Rotterdam centrum of
> zuid
Ik wonen in Rotterdam Ommoord flat met twee lift twee slaapkamers en woonkamer keuken apart grote balkon en een kleine kamer voor spullen direct in centrum binnenhof heel mooie plaats en rustig
Ik zoek voor met een beganegrond met tuin en met 4 kamers
Voor meer info bellen
0617767319
Heb die woning nog waar heb jij een woning en wat voor woning
Ik las net uw advertentie, naar hoeveel alaapkamers ven u op zoek.
Fadia
Re: Woningruilwoningruil gezocht in rotterdam
19 februari 2020 02:07
Bo2008 Schreef:
-------------------------------------------------------
> Goedenavond,
>
> Ik Heb een 4 kamer woning begane grond met een
> tuin.
> De woning staat in ijsselmonde en is gelegen in
> een rustige buurt met alles op korte afstand.
> Heeft u interesse?

Hoi
Appartement in het Rotterdam Noord, 2 slaapkamers en een woonkamer tweede verdieping, met lift. Heb je interesse, laat het me weten via WhatsApp 0636580050
MVG
Fadia
Ik woon in rotterdam zuid ik heb eengezinswoningen met 4 slaapkamer en grote tuin achter en klein voor
ik wel ruilen ok een zuid rotterdam ( vreweek-- vuurplaats-- feenoord-- bloemhoefd---afrikandeplein)
met 3 slaapkamers ( maisonnette of eengezinswoningen. Of begon grond met tuin)
Per direct ruilen
Fatine Schreef:
-------------------------------------------------------
> Ik las net uw advertentie, naar hoeveel
> alaapkamers ven u op zoek.

1 slaapkamer en een woonkamer of 2 slaapkamers en een woonkamer met tuin
Hallo ja ik woon er nog wat voor woning heb jij
Hallo bent u nog op zoek
3 kamer massionette bij de vuurplaat, 2 hoog, 70m2
Kan ik je bellen misschien
ik ben geinteresserd
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: