Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Geuzenveld 4 kamer eengezinswoning, wij naar ..

Gepost door amsterdam11 
Hoi heeft u interesse in een grote 5 kamer nieuwbouw woning in Amsterdam noord tegenover het waterlandplein. Het gaat om een maisonette woning op begane grond en eerste verdieping. Woning heeft eigen ingang net als een eengezinswoning. Grote woonkamer en keuken.
Winkelcentrum, scholen en ov op 1 minuut afstand.

Mvg Nabila
Hallo,

Ik heb een vrije sector eengezinswoning 3 slaapkamers, met tuin in Geuzenveld.
Wij zij opzoek naar een eengezinswoning in de Osdorp minimaal 3 slaapkamers.

Malika04
Goedendag, bent u geïnteresseerd in een 3kamer woning in Amsterdam geuzenveld 61m2
Hoi, ik heb een hoekwoning bagane grond met twee slaapkamers en een ruime woonkamer en kleine achter tuin en zolder in Westerpark, van houweningenstraat.
Gr Mustafa
Je kan mij mailen naar
amal.iman@gmx.com
hallo
Ik heb een leuke plek in Den Haag , 108 m2 met tuin

maher2025@gmail.com
Mooie 1gezinswoning nieuwbouw in hoofddorp te ruil met vloerverwarming en meganische ventilatie,dus koele woning al is het 35gr!wij bieden 3slaapkamers en 1woonkamer met open keuken erbij,helemaal boven bij de overloop een ruimte van 3bij2 kan je bed in zetten of kast/was ophangen,bouwjaar 2020.op de tudorpark in een nieuwe wijk.prachtige omgeving met lieve buren huur€663.
Wegens werk en familie willen wij terug naar amsterdam 1gezinswoning het liefst met 4slaapkamers of 3slaapkamers met zolder.
Graag in de aker/nieuwsloten/badhoevedorp/slotervaart/osdorp/huur niet hoger dan €700 sociale huur.
Bel me op dit nr:06-59045381.
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: