Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Geuzenveld 4 kamer eengezinswoning, wij naar ..

Gepost door amsterdam11 
Ik bied aan een gerenoveerde eengezinswoning 3 slaapkamers waarvan 1 klein. Geïsoleerd zolder. Grote tuin.
Rustige buurt.
zijn jullie op zoek naar een woning in Amsterdam of mag dat ook Wormer zijn.

rustige buurt wel op 3 hoog. ook 3 kamers waarvan 1 klein.

lift in de planning en er is een hellingbaan.

grote box aanwezig. winkels op loopafstand.

Wij horen graag van u,

groetjes
Hey is amsterdam noord 5k een optie
amsterdam11 Schreef:
-------------------------------------------------------
> Ik bied aan een gerenoveerde eengezinswoning 3
> slaapkamers waarvan 1 klein. Geïsoleerd zolder.
> Grote tuin.
> Rustige buurt.


Hoi heb je miss interesse in een vrije sector woning osdorp
130m2 gelijkvloers, huur €1137
Wilt u niet in ijmuiden wonen ik woon in eengezinswoning met voor en groot achter tuin vriendelijke buurt gratis parkeren rustig buurt alles nieuw gemaakt keuken en badkamer en wc en het centrum van ijmuiden vlakbij het strand en ongeveer tien minuten naar beverwijk zwarte markt en ongeveer twintig minuten naar Amsterdam huurprijs ongeveer 560 euro huurtoeslag mogelijk met 4 kamers alles dichtbij winkels schoelen met vriendelijke groet
Hi.
Is Zaandam misschien een optie voor u?
ik heb een etagewoning in Zaandam (Oudemansstraat), eerste verdieping met lift en balcony. 4 kamers .(oppervlak 78 m2)
ik bied u een mooi eengezinswoning in amsterdam osdorp akker rustig buurt
kindvriendelijke . tel nr is 0641571546 .
Hallo,

Ik heb een 3 kamer appartement in slotervaart van 55 m2 met ruime kamers.
Hoi,

Indien interesse heb ik een 3k appartement op de 3e verdieping in de sam van houtenstraat beschikbaar. huur 580
2 zeer ruime slaapkamers en grote huiskamer. Douche en Keuken zijn ook beide erg ruim.

2 Balkons waarvan een klein en een groot. Tevens is er ook een berging in het huis aanwezig naast de box beneden.
complex is gerenoveerd in 2009.

Mooie gordijnen,laminaat en tegels eventueel inbegrepen.

Grt
Goede morgen mijn heer ik heb eengezinswoning in osdorp akker vrij sector de huur is 1006 met services kosten
laminaat zijn splinter nieuws in de heel huis twee toiletten badkamers met twee wastafels
tuin voor en achter zolder is klaar voor verhuur . meer informatie tel 0641571546 . groetjes .
Hoi,
Ik ben geïnteresseerd. Wat voor een woning zoekt u? Mijn nummer is 0611285034
Wij bieden 4 kamer sociale maisonnette huurwoning op Dr.h.colijnstraat - Amsterdam, huur 650 euro. Zeer nette woning van binnen en buiten. Wij willen graag ruilen met een eengezinswoning in Amsterdam ( Aker, Sloten, Slotervaart, Geuzenveld, Lijnden, Badhoevedorp, Osdorp), anders onnodig te reageren. huurpijs mag tot 1100,-. Wij horen het graag !
Hallo! Ik zou erg graag in u huisje willen wonen. Mijn partner woont bij u in de buurt en ik zoek een huis dichter bij voor mij en mijn twee kinderen. Wij wonen nu lekker in een sociaalhuurwoning in Baarn. Het is een rijtjes huis met lekker groot tuin, 3 slaapkamers plus een zolder en schuur. Als u interesse heeft laat me weten!

mvg
Mieke
Hallo ik woon zelf in zaandam poelenburg rustige buurt, dichtbij winkel en openbaar vervoer. Ik hoir wel als je geïnteresseerd bent.
Groetjes
Madzy
hoi is osdorp akker goede voor u ? eengezinswoning met ruim zolder .de huur is 1033 .
tel 0641571546 .
wie is er geïnteresseerd in een 4 kamer gelijkvloerse woning in Osdorp straat de Pieter Calandlaan naast het tuincentrum Osdorp. Heeft iemand ook een leuke nieuwbouw woning die men wil ruilen?

Voor interesse mail naar: woningruilaker@hotmail.com
Beste Amsterdam11, vierkamer woning slotervaart. 5 minuten van station lelylaan. Graag mij te bellen 0687100401
Hallo,

Wij hebben een gerenoveerde 2 kamer woning (voor de renovatie 3 kamer).
1 hoog (13 treden) en eigen voordeur. Balkon, Zolder en ruime keuken. Nette huis.

Locatie: Amsterdam west, de baarsjes. Dichtbij het centrum, oud west.

Ruime straat voor de deur.


We zouden graag een extra kamer willen. Voor de rest is het heel fijn wonen en willen we eigenlijk niet weg.

Voor interesse kunt u ook bellen 0619003361.
ratibb@hotmail.com
Re: Geuzenveld 4 kamer eengezinswoning, wij naar ..
11 juli 2018 20:15
Hani5 Schreef:
-------------------------------------------------------
> Hallo,
>
> Ik heb een 3 kamer appartement in slotervaart van
> 55 m2 met ruime kamers.

Ik heb interesse in uw woning in Slotervaart

Op welke verdieping bevindt de woning zich?

Ik heb zelf een driekamerwoning in Osdorp

Mijn email is ratibb@hotmail.com
Hallo wij hebben een nieuwbouw woning In noord. Met een dakterras. Is noord een optie wij horen het graag.
Mvg,
Beste meneer/mevrouw

Wij wonen op de Haarlemmerweg op de grens tussen Westerpark en Bosenlommer tegen het westerpark aan. Het betreft een 3 kamer appartement van 65 m2 op de begane grond met een ruime tuin. Woning is goed onderhouden. Bij interesse bel 0639037453.
amsterdam11 Schreef:
-------------------------------------------------------
> Ik bied aan een gerenoveerde eengezinswoning 3
> slaapkamers waarvan 1 klein. Geïsoleerd zolder.
> Grote tuin.
> Rustige buurt.

Beste meneer/mevrouw

Wij wonen op de Haarlemmerweg op de grens tussen Westerpark en Bosenlommer tegen het westerpark aan. Het betreft een 3 kamer appartement van 65 m2 op de begane grond met een ruime tuin. Woning is goed onderhouden. Bij interesse bel 0639037453.

m.v.g.

Latif
Beste,
Wij bieden aan een 3 kamerwoning in de Westerparkbuurt. Is dat iets voor u?
Gr,

Zakia
Hoi allemaal

Heb een nieuwbouw woning 4 kamers gelijkvloers

Eerste verdieping op de Pietercalandlaan met lift

Ik wil graag of aker nieuw sloten Geuzenveld ook nieuwbouw 4 kamers eengezinswoning

Groet
Fay

Je kan me mailen naar f.b72@hotmail.com
Mocht je geïnteresseerd zijn in Osdorp de Pietercalandlaan nieuwbouw dan hoor ik het graag van u
Re: Geuzenveld 4 kamer eengezinswoning, wij naar ..
11 oktober 2019 21:42
4 kamer woning beneden woning grote keuken met tuin geen zolder nieuww bouw woning utrecht vlak bij centrum winkel enz ik zoek geuzenveld woning met tuin en zolder of zaandam
Hoi , wij hebben een 3 kamer woning 2 slaapkamer en 1 grote huiskamer alles is ingerincht magje zo houden of veranderen wij hebben alles mooi wit en witte hoogglans laminaat en mooie bruinzeel keuken met alle inbouwaparatuur koelkast van siemens en oven van samsung en ingebouwde gasfornuis met 4 pitten en een opberkamer, boven een zolderkamer en beneden om de hoek van ons complex een schuur , grote keuken en een balkon, in geuzenveld vlakbij eindhalte 13 en bus 21 en bus 61 lidl om de hoek en pizzaria en snackbar en bakkers zat en lambertuszeilplein op loopafstand, huur is 653, water rekening is altijd vaste prijs door de hele complex 17 euro per maand, gratis parkeer station sloterdijk heel dichtbij en met tram 13 binnen 20 min benje bij centraal station,


Wij zijn een gezin en zoeken eengezingswoning in amsterdam nieuw west geuzenveld of osdorp slotermeer slotervaart, mag ook zaandam of amstelveen zijn huur max 666 , als iemand serieus is mag mij bellen 0626175623
Re: Geuzenveld 4 kamer eengezinswoning, wij naar ..
25 december 2019 00:29
wie is er geïnteresseerd in een 4 kamer gelijkvloerse woning met tuin utrech centrum ik zoekt zaandam eengienswoning
Ik heb een 4 kamer maisionette in spaarndam, met een grote terras.
Hey!

ik heb een knusse eengezins woning in zaandam met voor en achtertuin!
Heb je interesse? stuur me een mailtje!

mvg Ruby
Auteur:

Onderwerp:


Bericht: