Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

giga appartement in hilversum, ruilen naar amsterdam/diemen/landsmeer/amstelveen!

Gepost door christine 
groot appartement volledig gerenoveerd in een bruisende buurt in hilversum, alles op 5 min afstand: stations/het dorp/laren/baarn/de hei etc.
met een huur van 558 p juli 2018. De woning heeft 2 slaapkamers en is 120m2 ivm de zolder waar nog 3 ruimtes zijn in de woning.

Ik zoek met spoed naar een woning van minimaal 1 slaapkamer met optie tot 2, of een woning met 2 slaapkamers in amsterdam/amstelveen/landsmeer/diemen/ijburg etc.

Wil je meer info of foto's neem contact met me op aub!
Ik hebt een 3 kamer beneden woning in Amsterdam Noord. Als jij willen bezichtig graag contact opnemen met mij a.u.b.
Beste Christine,

Graag zou ik iets meer willen weten over je woning. Ik woon in Amsterdam centrum in een drie kamer appartement, huur 550,rustige buurt op de Westelijke eilanden, Prinseneiland, Bickerseiland, Realeneiland. Je kunt me mailen.
Vriendelijke groet, Sandra
Bridget Schreef:
-------------------------------------------------------
> Ik hebt een 3 kamer beneden woning in Amsterdam
> Noord. Als jij willen bezichtig graag contact
> opnemen met mij a.u.b.


Beste Bridget

In jou bericht lees ik niet precies waar je naar toe zou willen. Ik woon namelijk ook in Amsterdam Noord, maar wil graag in een andere buurt wonen. Hoeveel kamerwoning heeft u? Ik ben op zoek naar 2 slaapkamers. Mijn woning heeft op dit moment 1 slaapkamer en een grote opbergruimte/kast.

Graag reactie

Met vriendelijke groet,

Houda Chams
Hoi ik heb 4kamers op deerste verdiping lift derbij .box en het is vlag bij het winkelcentrum buikslootermerplein Amsterdam noord leuke omgeving .graag hoor ik van u
N
Hallo heeft de woning ook een tuin?
Beste,

Was je nog op zoek naar een huis in Amsterdam?
Wij wonen in de pijp 3 hoog met 2 slaapkamers. Ik benieuwd naar deo tos van je huisje om te kijken naar eventuele ruil mogelijkheden.

Groetjes
Ik heb evt. interesse, ik woon in Amsterdam Zuidoost, 4 kamerwoning, 100m2, nabij winkels,ov, alles op 5 min loopafstand.

Mvg M.
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: