Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

woningruil van Rotterdam naar Ridderkerk / Barendrecht

Gepost door joycelc 
woningruil van Rotterdam naar Ridderkerk / Barendrecht
15 april 2018 12:55
Dag beste mensen,

Het betreft hier een leuke hoekwoning in een rustige buurt met een grote tuin die loopt van de voorkant naar de zijkant door naar de achterkant van de woning in Rotterdam Vreewijk. Aan de achterkant bevindt zich ook de berging en een terras grenzend aan de keuken. 2 slaapkamers op de 1e verdieping en een grote badkamer inclusief 2e toilet. Grote zolder boven de gehele woning d.m.v. een vlizotrap. In deze buurt is het gratis parkeren.

Ik zoek 'n wat grotere een gezinswoning in Ridderkerk, Bolnes, Barendrecht, Feijenoord, Rhoon, Poortugaal[/b] met een bescheiden achter tuin,
3 slaapkamers en toilet op 1e verdieping.

Ik wil niet weg uit de buurt van Rotterdam en ik wil ook niet naar een bovenwoning of flat, dus hierop zal ik niet reageren,

groetjes Joyce



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 16/04/2018 19:49 door joycelc.
Goedeavond Joycelc,

Na aanleiding van je advertentie zou ik graag met jou verder in contact willen blijven.

Ik woon in Bolnes in één gezinswoning met een tuin, ik ben zelf op zoek naar een ander woning dus zou ik graag een afspraak willen maken om eventueel te kijken, mocht je interesse hebben dan kan je een mail sturen.

Mvg,

Appie
Re: woningruil van Rotterdam naar Ridderkerk / Barendrecht
23 augustus 2018 21:12
Hoi appie zou je na sportdorp 3 kamer woning met tuin
Mester nobodie
Re: woningruil van Rotterdam naar Ridderkerk / Barendrecht
25 augustus 2018 17:12
Hoi Apie zou je naar bloemhof willen
hallo, ik woon in charlois. En ik zoek woning in bloemhof.
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: