Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

AMSTERDAM OSDORP 4 Kamers zoeken woning in SLOTERMEER BOS EN LOMMER

Gepost door Woningruilaker 
Wie is geïnteresseerd in een nieuwbouw bj2000 in amsterdam Osdorp

Sociale Huurwoning
4 kamers
Lift
Naast het tuincentrum Osdorp
Pieter Calandlaan
Tram 1 voor de deur
Gratis parkeren voor de deur
Kale Huur word bij eventuele ruil: €640,- euro
Servicekosten rond de €30 euro


Wij willen graag minimaal een 4 kamer woning in Slotermeer of Bos en Lommer Nieuwbouw

Enkel alleen sociale huur!
Sta ook open voor driehoekruil!
Wilt u niet in ijmuiden wonen ik woon in eengezinswoning met voor en achter tuin vriendelijke buurt gratis parkeren rustig buurt alles nieuw gemaakt keuken en badkamer en wc en ik woon in het centrum van ijmuiden vlakbij het strand en ongeveer tien minuten naar beverwijk zwarte markt en ongeveer twintig minuten naar Amsterdam huurprijs ongeveer 555, 00 euro Met 4 kamers
Heb een ruime 3 kamerwoning op de admiraal de Ruyterweg galerij op de 3de verdieping met lift.
Hallo ik ben hanane mag ik u nummer
Hoi,

Ik woon in daam van Harenstraat eengezinswoning met geïsoleerd zolder, 3 slaapkamers waarvan 1 klein, voor en achtertuin.

Ik hoor van je.
Als u geïnteresseerd bent, laat eve u e-mailadres weten dan neem ik contact met u.

Groeten
Ik heb een 3 kamer woning in bos en lommer, loopafstand van de markt.
Indien interesse hoor ik graag van je!
Is het nieuwbouw?


Wie is geïnteresseerd in een nieuwbouw bj2000 in amsterdam Osdorp

Sociale Huurwoning
4 kamers
Lift
Naast het tuincentrum Osdorp
Pieter Calandlaan
Tram 1 voor de deur
Gratis parkeren voor de deur
Kale Huur word bij eventuele ruil: €640,- euro
Servicekosten rond de €30 euro

Wij willen graag minimaal een 4 kamer woning in Slotermeer of Bos en Lommer Nieuwbouw

Enkel alleen sociale huur!

Email: woningruilaker@hotmail.com
Is slotervaart ook goed? 10 minuten van station lelylaan. Graag bellen 0687100401
Wil je naar noord.maar echt achter centraal station met 2 slaapkamers. De beste uitzicht van Amsterdam.recht kijk je naar pta amsterdam en andere lant heb je de amsterdam toren.prachtige uitzicht
Ik heb een woning in bos en lommer met 5 kamers!

Laat aub weten of u interesse heeft.

Groetjes,
wie een leuke eengezinswoning heeft hier in Osdorp de Aker mag mij ooo contacteren. Graag enkel alleen sociale huur
Ik heb 3 kamer woning bos en lommer
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: