Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

40m2 studio Rivierenbuurt met balkon 700€ incl ruilen voor max €900 kaal

Gepost door Marsh 
Twee jaar geleden ruilde ik mijn 2 slaapkamerappartement met een onwijs leuke studio in de Rivierenbuurt., omdat ik mijn woonkamer niet meer met een huisgenoot wilde delen. Nu ben ik op zoek naar de volgende stap: een klein appartementje voor mezelf alleen. Ben jij op zoek naar je eigen gigantische woonkamer van 20m2., slaapkamer van eveneens 20m2, prachtige schuifdeuren met glas in lood daartussen en balkon., maar vind je het leuk om toch aanspraak te hebben van twee leuke chicks van 26 in een rustig huis dan is mijn studio perfect! Ik woon nu op 2 hoog., voor 700€ huur je inclusief alles gwe/internet/belastingen. Je deelt de keuken en badkamer met de andere twee meiden., die ook allebei een eigen woonkamer en slaapkamer hebben. Eentje woont ook op jou verdieping., de andere een verdieping daarboven. Extra voordeel: ik heb een volledig nieuwe lichte laminaatvloer laten leggen ter overname. Wat zoek ik: een eigen appartementje, max 900 kale huur in amsterdam (ring) of haarlem!

Let op: huisgenoten hebben inspraak in wie de nieuwe huurder word., je komt direct op het huurcontract en we hebben geen einddatum huurcontract dus je kan net zolang blijven zitten als je wil smiling smiley verder helaas alleen beschikbaar voor dames!
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: