Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

A'dam rivierenbuurt naar A'dm Zuid of Oost of eengezinswoning A'dam e.o.

Gepost door SVF 
SVF
A'dam rivierenbuurt naar A'dm Zuid of Oost of eengezinswoning A'dam e.o.
11 maart 2018 21:10
Aangeboden: 64m2 1e etage portiekwoning, dus eigen entree. 2 slaapkamers met inbouwkasten. Ruime woonkeuken en ruime badkamer. Apart toilet en ruime hal. Balkonnetje en huur bedraagt 610(blijft sociaal, wordt wel verhoogd)Nette woning, dubbel glas en c.v. Op 3e etage nog een grote zolder. Extra laten isoleren, dus zeer rustig wonen in een prachtige buurt.

Gevraagd: Liefst Amsterdam zuid(vanwege schoolgaand kind.) Maar sta open voor een leuke woning elders. Minimaal 2 slaapkamers en sociale huur tot 710 euro.

Foto's op aanvraag.

sharonvanfurth@hotmail.com
Goedemiddag,

Graag reageer ik op uw advertentie, wij wonen in Alkmaar in een bijzondere woning. Het betreft een 2 onder 1 kap woning met rondom het huis een volledig betegelde en goed verzorgde groene tuin.

Onze woning is keurig verzorgd en heeft 4 kamers en er is ook een zolder aanwezig. Onze keuken is zelf geplaatst en heeft een natuurstenen blad en inbouw vaatwasser. De woning ligt op 5min fietsen van het bruisende centrum van Alkmaar en vlak bij parken en goede bus verbindingen. De woning ligt ook vlak bij uitvalswegen en je bent binnen 30 auto minuten in Amsterdam!
Er zijn veel winkeltjes en scholen, huisarts/ gezondheidscentrum maar ook supermarkten; lidl en AH en een paar Turkse supermarkten zitten hier op loop afstand vandaan. Alkmaar is uitgeroepen tot de leukste stad om te winkelen!

Wij wonen hier heerlijk maar mijn man werkt in Amsterdam en we willen graag dichter bij onze kinderen en kleinkinderen wonen vandaar dat wij die kant op willen.
Vanwege gezondheidsredenen zoek ik een gelijkvloerse woning, het liefst begane grond of 1hoog of eventueel hoger met indien er een lift aanwezig is! U mag altijd vrijblijvend langs komen om een kijkje te nemen.

Hoop dat ik jullie interesse heb kunnen wekken en kan als jullie dat willen wat foto’s mailen.
U kunt ons ook bellen voor vragen op nr 06-46844081.

Vriendelijke groeten,

M. Burnet.
SVF
Re: A'dam rivierenbuurt naar A'dm Zuid of Oost of eengezinswoning A'dam e.o.
19 maart 2018 21:49
Dank u wel voor de reactie, maar Alkmaar ligt te ver van Amsterdam.
Succes verder.
Hoi ik heb een mooie ruime eengezinswoning in de kwakel vlakbij Amsterdam
Grote tuin alles nieuw je kan er zo in
Het ligt naast Schiphol Hoofddorp Amstelveen Uithoorn
Mijn tel nummer
0647454966
SVF
Re: A'dam rivierenbuurt naar A'dm Zuid of Oost of eengezinswoning A'dam e.o.
24 maart 2018 21:38
Hoi,

Heb je misschien wat foto's zodat ik een beetje een idee krijg?
Groetjes sharon
SVF
Re: A'dam rivierenbuurt naar A'dm Zuid of Oost of eengezinswoning A'dam e.o.
22 mei 2018 19:56
Wij bieden ee kant en klare 3 kamer woning aan in Amsterdam Oud Zuid Rivierenbuurt.
Ik wil een nieuwe start in een nieuw huisje.
Onze woning ligt op de 1e etage. Met prive mailbox met sleutel.
Grote hal. Nieuwe badkamer...Nieuwe keuken....Nieuw grijs laminaat. Alles net 3 maanden geleden gewit
hi ik woon bij de vanwouwstraat oudzuid en ik heb een betje groet slaapkamer als jij dat luikvind
Hoi,
Wij hebben een 3 kamerwoning in de Rivierenbuurt.zounooit weg willen maar de woningen te klein geworden.
Laat aub weten of u geïnteresseerd bent

Groet,
Fatima
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: