Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Van Capelle naar Rotterdam centrum/west

Gepost door Poeran 
Ik woon zelf in Capelle aan den IJssel en heb een begane grond woning. De woning heeft een grote voor-en achtertuin. Alles is gelijkvloers. De woning heeft 2 slaapkamers, heb er zelf een 3e bij gemaakt (omdat ik 2 kinderen heb) van de kelder. Die zit binnen in de woning zelf. De woning is gerenoveerd in 2013, ik heb daarbij een geheel nieuwe badkamer, toilet en keuken. Ook zijn de kozijnen en radiatoren in 2013 allemaal vervangen. Het is allemaal netjes onderhouden. Ik woon vlakbij het Alexandrium. Je hebt hier basisscholen in de buurt en een supermarkt. Het is een rustige, kindvriendelijke buurt, het schollebos bijvoorbeeld is op loopafstand. Ook het openbaar vervoer is heel makkelijk te bereiken. Bij interesse graag mailen naar: ks.poeran@hotmail.com
Ik zag uw advertentie. Ik ben opzoek naar een woning Capelle ik woon zelf in vlaardingen 4 hoog ik heb 4 kamers wonen ik betaal 579 huur u krijgt nog huurtoeslag is rustig buurt als u interesse hebt hoor ik dat van u ?
ik woon in prinsenlaan tegenover metrostation en heb een 4 kamer woning opbde eerste verdieping.
IK HEB 3 KAMER IK WOON IN CROOS WIJK MIJN HUIS IN BEGANE GRONT EN TUIN MIJ TELEFONIS NUMMER IS 0633843050
Hallo,
Ik heh 3kamwonning op2etage siÄ™ straat van Schiedamseweg met balkon nieuwe laminaat nieuwe keuken tegels
Ik woon in overschie 4 kamers 2 balkons beneden verdieping huur 380
Goedendag,

Ik woon op 4 kamer woning10 hoog in het hartje centrum aan de Hofplein , uitzicht op het fontein.
Ik wil graag kijken naar u woning.
Ik heb net een baby gekregen en wil weg van de stad.
Als u interesse hebt mail me maar.

M.v.g Aicha
Alicia Schreef:
-------------------------------------------------------
> Goedendag,
> graag wil ik vragen wat je huurprijs is je kunt me mailen op sihemboulem@hotmail.com
> Ik woon op 4 kamer woning10 hoog in het hartje
> centrum aan de Hofplein , uitzicht op het
> fontein.
> Ik wil graag kijken naar u woning.
> Ik heb net een baby gekregen en wil weg van de
> stad.
> Als u interesse hebt mail me maar.
>
> M.v.g Aicha
Wilt u weg van Capelle Ad ijsel ??? Wil wel woning ruim doen
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: