Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

smiling bouncing smileyJij naar Amsterdam nabij Centrum; wij eengezinswoning in Amstelveen, Amsterdam Nieuw-West of Zaandam

Ik heb een grote, lichte maisonnette woning in Amsterdam - West (Huur: 602€) met ruime achtertuin en 3 slaapkamers. De woning is op de begane grond met 2 etages. Tevens nog een grote zolder.

De woning is goed verzorgd en gelegen aan een kindvriendelijk plein met speeltuin. Veel keus aan scholen nabij. Supermarkten ed om de hoek.

Op de hoek van het Westerpark met veel groen en op loopafstand het Bredius zwembad en Westergasfabriek.
Op 200 meter van leuke winkelstraat met gezellige cafeetjes. Tevens zeer gunstig gelegen; zowel Amsterdam Centraal Station als Station Sloterdijk liggen op 5 min afstand.

De reden voor woningruil is dat ik graag ruimer wil wonen ivm gezinsuitbreiding. Wij willen graag een ruime eengezinswoning met minimaal 3 slaapkamers in Amstelveen.

Indien u interesse heeft hoor ik het graag!



3 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 24/09/2018 11:44 door wendycoldman@gmail.com.
Goede avond,

Ik heb een leuke eengezinswoning naast het water in Amsterdam Noord, met 4 kamers in een kindvriendelijke,het is een rustige buurt met veel groen.Ook zit mijn woning vlakbij 2 winkelcentra. Het is maar 5 minuten hier vandaan.
Als u geïnteresseerd bent, Ik hoor graag van u.

Mvg,Mona
Goedemiddag,

Graag reageer ik op uw advertentie, wij wonen in Alkmaar in een bijzondere woning. Het betreft een 2 onder 1 kap woning met rondom het huis een volledig betegelde en goed verzorgde groene tuin.

Onze woning is keurig verzorgd en heeft 4 kamers en er is ook een zolder aanwezig. Onze keuken is zelf geplaatst en heeft een natuurstenen blad en inbouw vaatwasser. De woning ligt op 5min fietsen van het bruisende centrum van Alkmaar en vlak bij parken en goede bus verbindingen. De woning ligt ook vlak bij uitvalswegen en je bent binnen 30 auto minuten in Amsterdam!
Er zijn veel winkeltjes en scholen, huisarts/ gezondheidscentrum maar ook supermarkten; lidl en AH en een paar Turkse supermarkten zitten hier op loop afstand vandaan. Alkmaar is uitgeroepen tot de leukste stad om te winkelen!

Wij wonen hier heerlijk maar mijn man werkt in Amsterdam en we willen graag dichter bij onze kinderen en kleinkinderen wonen vandaar dat wij die kant op willen.
Vanwege gezondheidsredenen zoek ik een gelijkvloerse woning, het liefst begane grond of 1hoog of eventueel hoger met indien er een lift aanwezig is! U mag altijd vrijblijvend langs komen om een kijkje te nemen.

Hoop dat ik jullie interesse heb kunnen wekken en kan als jullie dat willen wat foto’s mailen.
U kunt ons ook bellen voor vragen op nr 06-46844081.

Vriendelijke groeten,

M. Burnet.
Goede morgen
Ik woon in Amstelveen Bovenkerk erg dichterbij het bos, rustig, prachtig omgeving, heb een buis met 3/4 slaapkamers en wil graag naar het centrum gaan wonen, misschien even bellen voor een bezoek ? 0624275599. Graag tot snel, pascale
Leonie Schreef:
-------------------------------------------------------
> Goede avond,
>
> Ik heb een leuke eengezinswoning naast het water
> in Amsterdam Noord, met 4 kamers in een
> kindvriendelijke,het is een rustige buurt met veel
> groen.Ook zit mijn woning vlakbij 2 winkelcentra.
> Het is maar 5 minuten hier vandaan.
> Als u geïnteresseerd bent, Ik hoor graag van u.
>
> Mvg,Mona

hallo mona, bent u geinteseerd in een 4 kmer woning in nieuwendam noord. groet naoumi
Hoi waar van noord woont u? En waar bent u naar op zoek?
Ik woon in Uithoorn, even na Amstelveen, een dorp aan de Amstel en heb een kleine eengezinswoning 3 slk grote tuin en schuurtje en ook een zolder, met apart kamertje. dichtbij busstation en winkelcentrum. rustig gelegen veel groen, om de hoek bij de provinciaalse weg richting utrecht en Aalsmeer Hoofddorp Amsterdam. Is dat mogelijk van interesse voor u?
Goedenavond,
Ik heb uw advertentie gezien. Als goed heb ik wat u nodig hebt in Zaandam. Ik heb een huis met 3 slaapkamers, een hele grote woonkamer, keuken, badkamer, toilet, opbergruimte en grote balkon van 10 meter lang met mooi uitzicht. Als u contact wil maken, mijn telefoonnummer is 0641401163. HUUR € 570
Met vriendelijke groet,
Sadek
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: