Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Woningruil Amsterdam-Amsterdam

Gepost door stefan stuijvenberg 
Hier aangeboden.

een woning net buiten de ring van Amsterdam, tegenover het Amstelpark en net voorbij de RAI.
het betreft hier een 4 kamer appartement van 85 m2. Het heeft een groot balkon en een berging van 8m2. Het is een kindvriendelijke en rustige buurt en je zit om de hoek van het Groot Gelderandplein.

Ik wil graag kleiner wonen. Het liefst wil ik naar oost, de Watergraafsmeer, centrum, of (oud) zuid.

Wie biedt!
Ik ben weer.4kwoning.maar het valt klein.in diemenzuid.
Re: Woningruil Amsterdam-Amsterdam
27 februari 2018 12:10
stefan stuijvenberg Schreef:
-------------------------------------------------------
> Hier aangeboden.
>
> een woning net buiten de ring van Amsterdam,
> tegenover het Amstelpark en net voorbij de RAI.
> het betreft hier een 4 kamer appartement van 85
> m2. Het heeft een groot balkon en een berging van
> 8m2. Het is een kindvriendelijke en rustige buurt
> en je zit om de hoek van het Groot Gelderandplein.
>
>
> Ik wil graag kleiner wonen. Het liefst wil ik naar
> oost, de Watergraafsmeer, centrum, of (oud) zuid.
>
>
> Wie biedt!

Heb een nieuwbouw (2016) 3-kamer appartement met lift en ruim balkon in IJburg. Bij interesse drisauto@outlook.com
Goedemiddag ik woon in de watergraafsmeer in een 2 kamer woning met een kleine klein extra kamertje kunt u foto's sturen
Hoi Stefan ,

ik woon in Amsterdam oost/ watergraafsmeer adres tugelaweg wil graag richting west .
ik heb een 3 kamerwoning op drie hoog maisonete woning . Rustig buurt wibautstraat is hier vlakbij. En je bent zo in het cemtrum en op de snelweg. laat me maar weten . hoe hoog is uw woning.

groeten fatima
Hoi Stefan,

Ik heb een 2,5 kamer appartement aan de rand van het centrum tegen oost aan. Erg klassieke, karakteristieke woning. Ongeveer 62m2 plus mezzanine van ongeveer 15m2.
Aan een gracht.
Zou graag meer informatie met je uitwisselen!

Groeten,
Micha
Re: Woningruil Amsterdam-Amsterdam
06 maart 2018 13:59
stefan stuijvenberg Schreef:
-------------------------------------------------------
> Hier aangeboden.
>
> een woning net buiten de ring van Amsterdam,
> tegenover het Amstelpark en net voorbij de RAI.
> het betreft hier een 4 kamer appartement van 85
> m2. Het heeft een groot balkon en een berging van
> 8m2. Het is een kindvriendelijke en rustige buurt
> en je zit om de hoek van het Groot Gelderandplein.
>
>
> Ik wil graag kleiner wonen. Het liefst wil ik naar
> oost, de Watergraafsmeer, centrum, of (oud) zuid.
>
>
> Wie biedt!


Ben je misschien geïnteresseerd in een woning op IJburg?

3 kamers 2e etage, lift aanwezig. wc, badkamer en washok apart. berging op de begane grond. balkon. huur is 590 excl servicekoste
72m2



Gr,
Kim
Hoi Kim,

Wij wonen in de Pijp tussen de Van Woustraat en de Amsteldijk. huur Euro 463, 19
woning is goed onderhouden leuke gezellige buurt, en leuke buren in de omgeving, en natuurlijk dicht bij vele gezellige eethuisjes en de Albert Cyp markt,

Vriendelijke groet

Mitchell en Joyce
Wij wonen in de Pijp tussen de Van Woustraat en de Amsteldijk. huur Euro 463, 19
woning is goed onderhouden leuke gezellige buurt, en leuke buren in de omgeving, en natuurlijk dicht bij vele gezellige eethuisjes en de Albert Cyp markt,

Vriendelijke groet

Mitchell en Joyce
Re: Woningruil Amsterdam-Amsterdam
07 maart 2018 11:21
Hi, heb je interesse in Westerpark/centrum 2k woning 47m2
Om de hoek van de marnixbad/ marnixstraat/ Frederik hendrinksplantsoen
SVF
Re: Woningruil Amsterdam-Amsterdam
11 maart 2018 20:46
Hallo, 64m2 rivierenbuurt. Portiekwoning,(dus eigen entree, geen gedeelde trap) 2 of 1 slaapkamers. Nu een 2e slaapkamer gemaakt, maar muurtje kan er gemakkelijk uit voor grote kamer en-suite. Ruime woonkeuken, c.v, balkon, ruime badkamer. Netjes onderhouden en 610 euro huur.
3 etage nog een grote zolder. Mvg Sharon
Micha Schreef:
-------------------------------------------------------
> Hoi Stefan,
>
> Ik heb een 2,5 kamer appartement aan de rand van
> het centrum tegen oost aan. Erg klassieke,
> karakteristieke woning. Ongeveer 62m2 plus
> mezzanine van ongeveer 15m2.
> Aan een gracht.
> Zou graag meer informatie met je uitwisselen!
>
> Groeten,
> Micha

Wat is de kale huur?
Waar ben je naar op zoek?
Beste Stefan,

Ik heb een 3 kamer woning vlak bij het Olympisch Stadion en niet ver van het Vondelpark. Het betreft een 2 slaapkamers en een woonkamer op de 1e verdieping. Een nette buurt met veel groen.

Groet,
S. Ouledali
Hoi beste Stefan,
Wat is de kale huur van de woning?
Ik heb een heel leuk licht huis in Amsterdam oost van 53m2 met 2 kamers op de 3e verdieping. De slaapkamer is op bovenste verdieping. Maar we zijn wel op zoek naar een grotere woning in verband met ons kleintje.
Hoor je graag.

Hartelijke
stefan stuijvenberg Schreef:
-------------------------------------------------------
> Hier aangeboden.
>
> een woning net buiten de ring van Amsterdam,
> tegenover het Amstelpark en net voorbij de RAI.
> het betreft hier een 4 kamer appartement van 85
> m2. Het heeft een groot balkon en een berging van
> 8m2. Het is een kindvriendelijke en rustige buurt
> en je zit om de hoek van het Groot Gelderandplein.
>
>
> Ik wil graag kleiner wonen. Het liefst wil ik naar
> oost, de Watergraafsmeer, centrum, of (oud) zuid.
>
>
> Wie biedt!

Hallo ik ben Polat mijn huis westerpark spaarndammerstraat begane gorondmoi (tuin 50m )amsterdam 43m 3 kamer.Mijn huis moi maar Klein een Twee kinderen moet grote huis moet
Hoi ik woon in oost dicht bij oost park
Ik heb 3 kamers
0641335373
hi stefan

ik heb een 3 kamer beneden woning in de rivierenbuurt vlak bij de victorieplein en vlakbij amstelstation.
2 tuinen
douche en wc apart.

interesse??


groet,

daphne
Goedemiddag
Ik woon in Amsterdam centrum naaste Haarlemmerdijk en Haarlemmerplein. Onze woning staat in bijzonder en rustig plekje. Heel veel openbare vervoer beschikbaar na 2 minuten lopen. Centraal station is 10 minuten loopafstand van het onze huis. Achter onze huis staat en mooie en bijzondere tuin. Onze woning is bijna 50mm. Heeft ruime woonkamer van 30mm en een ruime slaapkamer. Ik betaal bijna €500 voor huurprijs. Als wilt graag met mij contact nemen. Mijn telefoonnummer is 0643253887 .Groeten Moni
Beste Stefan,

Ik denk dat ik de perfecte match ben voor jou. Ik woon samen met mijn vriendin en dochter in een 2 kamer woning (+/-45m2) in Amsterdam Watergraafsmeer. De woning is net gerenoveerd en verkeerd in goede staat. Entree op begane grond, woning gelegen op de eerste verdieping (eigen deur en trap). Omdat wij in verwachting zijn van ons 2e kind zijn wij dringend op zoek naar een ruimere woning in Amsterdam.

Ik hoop van harte dat je nog steeds geïnteresseerd bent in een woningruil.

Met vriendelijke groet,


Xavier
Ik woon in Uithoorn, even na Amstelveen, een dorp aan de Amstel en heb een kleine eengezinswoning 3 slk grote tuin en schuurtje en ook een zolder, met apart kamertje. dichtbij busstation en winkelcentrum. rustig gelegen veel groen, om de hoek bij de provinciaalse weg richting utrecht en Aalsmeer Hoofddorp Amsterdam.
Ik bied een prachtig nieuw gerenoveerde 3 kamer woning aan in de gewilde buurt Amsterdam de Pijp Oud Zuid Rivierenbuurt. Luxe buurt. Gehele woning is 3 maanden geleden opnieuw gewit en geschilderd. Nieuwe dubbele beglazing. Er ligt nieuw grijze laminaat in net 6 maanden oud. Een nieuwe badkamer en een nieuwe keuken. Er is veel geld in geïnvesteerd voor vernieuwing. Het is een ruime 3 kamer woning (2 Grote slaapkamers) met balkon. In totaal 60m2 Een een grote zolder ruimte. (Kan 3e slaapkamer worden). Het is een sociale huur woning van €603,- pm.incl. Op de 1e verdieping. Gehele dag zon op het zuiden . Lichte woning.
Maasstraat en churchillaan om de hoek. Winkels en groen.
Hele woning instap klaar met nog nieuw pak laminaat erbij.
Ik wil een nieuwe start in een nieuw huisje..
Mailen kan naar : smmg8196@Outlook.com
Beste Kim,
Ik woon in een sociale woning in rustige buurt vlakbij Amstelstation 5e vedieping met 2grote kamers douche en apart toilet met lift , als u nog intereseerd bent over ruilen maakt u contact me.
MVG
Laleh
Muss
Re: Woningruil Amsterdam-Amsterdam
10 juli 2018 11:55
stefan stuijvenberg Schreef:
-------------------------------------------------------
> Hier aangeboden.
>
> een woning net buiten de ring van Amsterdam,
> tegenover het Amstelpark en net voorbij de RAI.
> het betreft hier een 4 kamer appartement van 85
> m2. Het heeft een groot balkon en een berging van
> 8m2. Het is een kindvriendelijke en rustige buurt
> en je zit om de hoek van het Groot Gelderandplein.
>
>
> Ik wil graag kleiner wonen. Het liefst wil ik naar
> oost, de Watergraafsmeer, centrum, of (oud) zuid.
>
>
> Wie biedt!
Ik woon in watergraafsmeer ik heb heb een slaapkamer en een woknkamer is klein huis in begange groen ik zoek groot huis
Hi Stefan,

Wij hebben een leuk appartement in stadsdeel Westerpark/Spaarndammerbuurt. 2 Kamers op de 2e verdieping en in 7 min op centraal op de fiets of 10 min naar sloterdijk. Ook loop je binnen 5 min naar het westerpark. Mocht je interesse hebben of meer info willen, laat het me weten.

Groetjes,

Hanane
hi ik woon her tussen oost en zuid en ik heb een klien thuis met blakon van jou als jij dat luik vind bel mij om te kijk lstublijfe .0685168661
Hoi Hanane,

Voor 't geval dat jij nog woning wilt ruilen..is mijn vraag wat jullie zoeken. Is jullie woning op begane grond
?
Groetjes Katarina
Hi Katarina,

Onze woning ligt op de 2e verdieping en is 42m2.

Voor ons zelf maakt het niet zoveel uit op welke verdieping.

Groetjes,

Hanane
mijn dochter en ik zijn op zoek naar een wat ruimere woning binnen de ring in Amsterdam,

wij wonen nu in de spaarndammerbuurt, ons huis is 42m met een zolderkamer voor opslag.
Rustige buurt ,prachtige binnentuin en 5 min vanaf westerpark.
sociale huur 501,00
Beste meneer/mevrouw

Wij wonen op de Haarlemmerweg op de grens tussen Westerpark en Bosenlommer tegen het westerpark aan. Het betreft een 3 kamer appartement van 65 m2 op de begane grond met een ruime tuin. Woning is goed onderhouden. Bij interesse bel 0639037453.

m.v.g.

Latif
Beste meneer/mevrouw

Ik heb heel mooi wonning in Amstel drop oost watergrafsmeer op begane grond met 2 kamer. Heel grote mooi tuin achterkant, mooi rustig buurt
Als u wilt zien ,u kunt mij bellen op dit nummer 0640774543


Met Vriendelijke groeten
Shanu
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: