Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Woningruil

Gepost door Leonie 
Woningruil
20 februari 2018 00:02
Ik heb een leuke eengezinswoning naast het water in Amsterdam Noord, met 4 kamers in een kindvriendelijke, rustige buurt. Ook zit mijn woning vlakbij 2 winkelcentra. Het is maar 5 minuten hier vandaan. Als je geïnteresseerd bent, bel dan naar dit nummer: 0650848525
Re: Woningruil
28 februari 2018 11:03
Hoi Leonie, kan ik je ergens bereiken via mail?
Re: Woningruil
16 maart 2018 23:44
Hoi is de woning nog beschiekbaar?
Ik woon in Amsterdam Oost vlakbij metro halte wibaut
Re: Woningruil
25 april 2018 22:49
Hallo wilt u niet in ijmuiden wonen ik woon in eengezinswoning met voor en achter tuin vriendelijke buurt gratis parkeren rustig buurt alles nieuw gemaakt keuken en badkamer en wc en ik woon in het centrum van ijmuiden vlak bij strand Met 4 kamers ongeveer tien minuten naar beverwijk zwarte markt huurprijs ongeveer 555,00 met vriendelijke groeten
Re: Woningruil
11 juni 2018 01:16
is alleen maar 10 minuten naar Utrecht Centraal. en ook naar station Lunetten. Winkelcentrumen in de buurt. Is dichtbij naar Lunetten ook. Rustige en veilige buurt , kamers zijn 1+1 . huur is 556 euro .

mijn telefoonnumer is 06 84 56 28 18

e mail kan ook can48270@gmail.com

or kan naar '' cannuray199@gmail.com
Re: Woningruil
12 juni 2018 21:49
Wat voor woning zoekt U? En hoeveel kamers?
Jason
Re: Woningruil IJmuiden
03 juli 2018 20:39
Ik heb een 4 kamer woning
In Amsterdam geuzenveld.

3hoog geen lift maar de trappen zijn te doen.
Veel winkels is de buurt scholen en 1 tram of bus en je zit helemaal in de stad en gratis parkeren
Als je interessen hebt app of bel mij.
0627045423
Re: Woningruil
25 juli 2018 15:39
Heb grote interesse in ijmuidense woning, sinds 2010 brieven v artsen pijngeneeskunde,mbt dystrofie,moet rustig wonen ,geen overlast door verkeer,buren,ruzies,etc wordt mijn post-traumatische dystrofie ofwel CRPS nog meer getriggerd en eerder mijn ledematen,lichaam etc kwijt raken.....Ik woon in grote sociale huurwoning kale huur 632 en wordt na ruilen hoger ,inkomensafhankelijke huursubsidie.Stond op wachtlijst Focus-wonen en zit niet in Rolstoel ,dus Martin v Rijn heeft me vd wachtlijst gekieperd,sinds de wmo decentralisatie..kan dus niet meer in Docus tot dat mijn ledemaren geamputeerd worden. Focus valt nu ook weg en kan hier niet blijven,dan maaar Levenseindekliniek. Goede vriend woont in klein huisje in centrum Ijmuiden en mag ik beroep op doen.Strand is RUST!. Ik woon in Utrecht Gerenoveerde gtote flat 3 hoog vd Mitros met lift .Helaas te druk voor mij buiten, het verkeer,grienste wijk v Utrecht, Vechtzoom en dichtbij plassen.parken.speelplekken in overvloed.groot winkelcentrum 5 min.op fiets,3 slaapkamers.woonkeuken.balkon.95 m2 , balkon op westen. Benedenberging, bussen vlakbij.trein vlakbij.....klein winkelcentrum 2 min.lopen. wie helpt mij aub. Vr gr Els voorels@gmail.com 0614680741
Re: Woningruil
28 juli 2018 10:51
Ik heb een ruime en lichte eengezinswoning in Purmerend met 3 slaapkamer. Diepe achtertuin met schuur en tuinhuisje. En voortuin. Geen buren aan voorkant van de woning. Maar groen. Parkeren voor de deur en gratis.

Ik wil graag richting Amsterdam, eengezinswoning met minimaal 3 slaapkamers.

Groet, Sabrina

-------------------------------------------------------

Leonie Schreef:
-------------------------------------------------------
> Ik heb een leuke eengezinswoning naast het water
> in Amsterdam Noord, met 4 kamers in een
> kindvriendelijke, rustige buurt. Ook zit mijn
> woning vlakbij 2 winkelcentra. Het is maar 5
> minuten hier vandaan. Als je geïnteresseerd bent,
> bel dan naar dit nummer: 0650848525
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: