Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Utrecht De Meern (het weer)<----> Utrecht Centrum/Oost

Gepost door SdW 
Hoi,
Ik wil bekijken of een woningruil van een sociale huur eengezinswoning in De Meern naar een sociale huurwoning/appartement in Utrecht Centrum/Oost mogelijk is.

Mijn woning heeft
BG. Hal, Toilet, woonkamer en keuken circa 40m2
1e verd. badkamer met douche en toilet, overloop en 2 ruime slaapkamers en een zeer ruime zolder circa 40 m2
2e verd. zeer ruime zolder. vaste trap mogelijk

Tuin voorzijde eigen pakeerplaats auto
Tuin achterzijde leuke tuin op het zuidwesten, met veel zon en zitruimte + berging en achterom

Ligging nabij maximapark en heel veel sportfaciliteiten, winkels

Huur: circa € 650,-
Hallo
Ik woon in zuilen op de Adam van harenstraat de woning bevindt zich op de eerste verdieping
hoekappartement ruime huiskamer openkeuken wc 2de verd. 2slaapkamers 1 cv kamer badkamer dakterras mini zolder. winkels, (basis) scholen bushaltes centrum Utrecht allemaal in de buurt.
Ik zoek vwege mijn fysieke gezondheid een woning aan de begane grond met liefst een tuintje voor mijn kinderen
Ik heb gen interesse in een woning of appartement in andere wijken dan Binnenstad / Oost /NoordOost
Hallo ik beschik over een nieuwbouwflatwoning in nieuwe leidsxhe rijn centrum.2 slaapkamers eerste verdieping
Hoi mooie eengezinswoning 3 slaapkamers nabij het centrum Utrecht (transwijk) 0681656719
Hoi Yous,
Zou je willen ruilen met een ruime woning van totaal 6 kamers in kanaleneiland ?
Eerste verdieping in een flat, ruime tuin en aparte ingang naar de kamers via berging.
Hoi,

Ik woon momenteel naast tuinwijk welke ligt in Utrecht Oost. Mijn woning ligt op slechts 2 km afstand van de binnenstad. Het is een mooie groene omgeving met allerlei faciliteiten in de buurt. Het betreft een nieuwbouwappartement van 85 m2.

Wij zijn op zoek naar een wat ruimere woning i.v.m. gezinsuitbreiding.

Mocht u interesse hebben hoor ik dat graag.
Kunt uw me opbellen op nr 0636430225 heb een leuke appartement dichtbij het centrum
waar in kanaleneiland?
hoi ik beschik over een nieuwbouwflatwoning in op 2 min.loopafstand nieuwe leidscherijn centrum. mijn nr. 0681411700
Ik heb een woning op abstederdijk. Is Utrecht Oost. Met 3 slaapkamers. Ruime achtertuin. Maar ik heb geen zolder.

Bent u geïnteresseerd dan hoop ik iets te horen

Gr angelique
Hoeveel slaapkamers heeft u.. Ik woon Utrecht Oost. Abstederdijk 3 slaapkamers. Ruime tuin..
Hallo,

Ik heb een mooi en nette appartement in Utrecht centrum vlak bij de Domkerk. Ik zou graag met u willen ruilen. Mocht u interesse hebben laat het mij weten.

Gr,

Yama
Beste lezer,

Ik woon op 2 minuten afstand van de winkel cetrum Overvecht
Heb een huis van 80 vierkante meter 3 slaapkamers en een ruime woonkamer
De badkamer heeft een bad. Het gaat om een particuliere huis ik hoor graag van u

Mvg
eengezinwoning Utrecht?transwijk
Hoi
Ik woon 4kamer apartement net gerenoverrd op de 3de verdieping zonder lift in hooggraven naast lunetten.
Mvg
Geachte heer/mevrouw,

Wij wonen in utrecht oost in heel mooie groene omgeving in een flat op de eerste verdieping waarvan 3 slaapkamers.
Het is 5 min met auto naar de stad en 10 min met de fiets.

Als u interesse heeft dan hoor ik het graag.
Wil je ook ruilen met flat in wijk kanaleneiland vlakbij park transwijk winkelcentrum en scholen bus tram kindvriendelijk buurt 3 kamer woning op de 4verdieping zonder lift
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: