Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Woningruil Ik naar Utrecht e.o. U naar Amersfoort

Gepost door ashley 
Goedendag,

Hierbij wil ik graag aangeven interesse te hebben in een woningruil, ik heb een appartement in Amersfoort (Curacaolaan, de berg zuid) nabij het centrum/station Amersfoort. Het appartement is recent gerenoveerd, heeft 5 kamers, 3 slaapkamers, ruime woonkamer met balkon en een eetkamer dat ook als slaapkamer kan worden gebruikt. De badkamer en wc zijn apart, keuken met balkon, berging en vrij grote zolder. De woning is op de eerste verdieping.

De buurt is erg kindvriendelijk met veel speeltuinen, scholen, grote velden, bos en eendjes dam nabij. Winkels zijn op loopafstand (leusderweg).

Ik hoor graag of u interesse wederzijds is,

Mijn wensen : minimaal 3 slaapkamers, achtertuin, winkels en scholen nabij. Mocht u interesse hebben maar woont u ergens anders hoor ik het ook graag.

Vriendelijke groet,
Beste Ashley,

Ik ben op zoek naar een woning in Amersfoort, liefst bij het bos van klein zwitserland.

En ik lees dat je een woning zoekt in Utrecht. Ik heb een woning in een geliefd kindvriendelijk wijk Oudwijk met scholen, winkelstraat, park en natuurgebied om de hoek, en het centrum is ong. 10 min fietsen.
Mijn appartement ligt op de 1e verdieping met hoog plafond van 4,20m. De woonkamer, slaapkamer met vide, keuken met vide kijken uit op een groot, groen binnenhof. Er is geen tuin, maar ik heb het zelf niet gemist i.v.m. mogelijkheid om in het ruime binnenhof te zitten en parken in de buurt. Daarnaast is er een berging naast de woning die root genoeg is om er een extra (slaap)kamer van te maken. De badkamer en keuken worden binnenkort in het hele blok gerenoveerd.

Via de site @#$%& kun je foto's zien. Mijn woningnummer is 460652.

Ik hoor graag van je of je interesse hebt.

Vriendelijke groet,
Wies
Hoi Ashley,

Ik woon in een portiekwoning van ongeveer 58m2 in Utrecht Zuilen. Misschien is het dus niet wat je zoekt, want het heeft maar twee slaapkamers en is op de eerste verdieping.
Het huis heeft dus twee slaapkamers, een balkon op het zuiden en een afgesloten keuken. Je hebt hier hele lieve buren.
Ik hoop dat we wat voor elkaar kunnen betekenen. Groetjes Chaja
waar ik woon is alleen maar 10 minuten naar Utrecht Centraal. en ook naar station Lunetten. Winkelcentrumen in de buurt. Is dichtbij naar Lunetten ook. Rustige en veilige buurt , kamers zijn 1+1 . huur is 556 euro .
Ik wil in Amersfoort wonen omdat mijn familie daar woont. Ik heb nu appertament met groot woonkamer en 3 groot slaapkamers een balkon lift aanwijzig winkelcentrum in de buurt. Graag hoor ik het van u. Huur is 640 eur incl gas
Ik heb een Beneden woning met grote voor tuin in Amersfoort fijne en rustige omgeving.
In de buurt van supermarkten, winkelcentrum en treinstation. Het huis bevat een ruime woonkamer en slaapkamer, een nieuwe inbouw openkeuken, en een ruime badkamer.
Privé parkeer terrein zit er ook bij

Opzoek naar een woning in de buurt van Utrecht ivm met werk etc.

Heeft u interessen neem gerust
Contact
Yassineict@hotmail.com
Wil je 2 kamers beneden woning in Amersfoort ?
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: