Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

U naar Den Haag Centrum wij naar ??

Gepost door S. A. 
Wij hebben een zeer prettige woning op een fantastische locatie in Den Haag Centrum, het heeft 3 slaapkamers, een grote woonkamer, aparte keuken, berging, badkamer boven en beneden toilet. De buren zijn hier erg lief en rustig. Het huis ligt op 2 minuten loop afstand van de winkelstraten in het centrum. Alles is in de buurt, tramhalte is op 3 minuten loopafstand en twee haltes verder is Centraal Station Den Haag. Zowel station Den Haag als Den Haag Holland Spoor zijn op minder dan 5 min. fietsafstand van ons huis. Scholen zijn hier in de buurt en huisartsen, tandartsen en dergelijke zijn op loopafstand. Wij zijn zeer tevreden met de woning alleen het is aan de krappe kant voor ons. Het huis is gebouwd in 1991 en heeft een oppervlakte van ongeveer 75 m2. Het is goed geïsoleerd middel dubbele beglazing. Oppervlakte woonkamer 26,60 m2 Oppervlakte slaapkamer 1 14 m2 Oppervlakte slaapkamer 2 9 m2 Oppervlakte slaapkamer 3 8,17 m2 Oppervlakte badkamer 4,60 m2 Oppervlakte keuken 6,90 m2 Hal 5 m2 WC 1m2. Mocht u interesse hebben dan kunt ook langs komen of eventueel fotos krijgen.

Wij zoeken een woning met minimaal 4 slaapkamers in de omgeving van Den Haag, Amsterdam, Rotterdam, Utrecht, Haarlem, Amstelveen, Hilversum, Amersfoort. Verder hebben we geen speciale wensen.

U kunt zowel hier reageren als per mail of telefonisch 0684406584
Dag,

Waar in den haag woon je? Ik heb zelf een ruime eengezinswoning in Amsterdam
Watergraafsmeer in een rustige buurt nabij het Amstelstation. Door persoonlijke omstandigheden
wil graag terug naar den haag.

Groet,
Dag Hakima,

Wij wonen in het centrum van Den Haag. Wij hebben interesse in uw woning. Graag verzoek ik u bij deze om contact met ons op te nemen om het proces in gang te zetten indien het ons allebei bevalt. Dank!
Hakima2 Schreef:
-------------------------------------------------------
> Dag,
>
> Waar in den haag woon je? Ik heb zelf een ruime
> eengezinswoning in Amsterdam
> Watergraafsmeer in een rustige buurt nabij het
> Amstelstation. Door persoonlijke omstandigheden
> wil graag terug naar den haag.
>
> Groet,
Goeie dag,

Ik heb een 4 kamer maisonnette in de nieuwbouw wijk Wateringse veld op de 2e etage. Van welk bouw jaar is uw woning? Mocht u interesse hebbendan hoor ik het gauw

Mvg, Fleur
F.Fleur Schreef:
-------------------------------------------------------
> Hakima2 Schreef:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Dag,
> >
> > Waar in den haag woon je? Ik heb zelf een ruime
> > eengezinswoning in Amsterdam
> > Watergraafsmeer in een rustige buurt nabij het
> > Amstelstation. Door persoonlijke omstandigheden
>
> > wil graag terug naar den haag.
> >
> > Groet,
> Goeie dag,
>
> Ik heb een 4 kamer maisonnette in de nieuwbouw
> wijk Wateringse veld op de 2e etage. Van welk bouw
> jaar is uw woning? Mocht u interesse hebbendan
> hoor ik het gauw
>
> Mvg, Fleur

Dag fleur,

Waar in wateringse veld woon je? In de buurt van den haag wellicht? Heeft jouw woning een lift? Onze woning is van 1950
maar de keuken, badkamer etc zijn vernieuwd en dubbele beglazing ramen.

Groet
Hallo, wilt u niet in ijmuiden wonen ik woon in eengezinswoning met voor en achter tuin vriendelijke buurt gratis parkeren rustig buurt in het centrum van ijmuiden met 4 kamers nieuwe keuken en badkamer vlakbij het strand groetjes
is alleen maar 10 minuten naar Utrecht Centraal. en ook naar station Lunetten. Winkelcentrumen in de buurt. Is dichtbij naar Lunetten ook. Rustige en veilige buurt , kamers zijn 1+1 . huur is 556 euro .
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: