Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Woningruil van spijkenisse naar Rotterdam

Gepost door Wenashjjay 
Wenashjjay
Woningruil van spijkenisse naar Rotterdam
08 januari 2018 21:23
Hallo ik heb een beneden woning met grote tuin grote voortuin eigen parkeer plek in spijkenisse alles gelijkvloers ik zoek een huis in schiebroek of omgeving huur tot 635 mijn huur is 600 mijn email is Wenashjay@outlook.com
Ik heb eengezinswoning met voor en grote achtertuin in delft mijn tel. 0627830602
Ik zag uw advertentie. Ik ben opzoek naar een woning Spijkenisse ik woon zelf in vlaardingen 4 hoog ik heb 4 kamers wonen ik betaal 579 huur u krijgt nog huurtoeslag is rustig buurt als u interesse hebt hoor ik dat van u ?
Is rotterdam oost ook goed
Hoi ik heb een 3 kamer woning in Rotterdam Noord 15 min van het centrum ik woon op de 2de verdieping ik heb 2 balkons want het is een hoek woning. Mijn huur is wel bijna 670 euro p.m
Als u interesse heeft dan hoor ik dat graag van i

Groetjes Wendy
Hoeveel slaapkamers ?

Ik woon rdam zuid aan de Maas , een 3 kamerwoning.
Mooi uitzicht ook.
Wendy Sasa33 Schreef:
-------------------------------------------------------
> Hoi ik heb een 3 kamer woning in Rotterdam Noord
> 15 min van het centrum ik woon op de 2de
> verdieping ik heb 2 balkons want het is een hoek
> woning. Mijn huur is wel bijna 670 euro p.m
> Als u interesse heeft dan hoor ik dat graag van i
>
>
> Groetjes Wendy


Ik heb een 3 kamer woning in crooswijk, met een grote tuin. Ik heb wel interesse in je woning
Heyhallo, wil jij in Spijkenisse wonen? Wij zijn opzoek naar een grotere woning minstens 3slaapkamer met tuin omgeving Spijkenisse,Hoogvliet,Rotterdam.
Wij hebben zelf een massionettewoning met een erg grote en brede balkon, 1e verdieping een halletje, grote opbergkamer, wc, woonkamer, keuken, grote voorraadkast, trapkast en trap naar boven 2e verdieping 2ruime slaapkamers en badkamer. Op de begane grond nog een grote schuur.
Hoi. Ik woon in hoogvliet. Heb een hoek wonning. 3 slaapkamers en grote tuin. Ik wil meer weten over ruilen. Met groet viktorija.
Goede dag iedereen ,

Ik heb flat in Spijkenisse , 3 slaapkamer een woon kamer een keuken , groot balkon , in een nieuwe gebouw , op de derde verdieping , lift , schoelen , winkelcentrum , metro ,
Ik wil graag woning ruil naar Rotterdam , Hoogvliet , delft , Vlaardingen , Barendrecht , en zo , ik wil graag dichter bij Rotterdam door mijn werk , ik ben serieus en ik hoor graag van jullie , 0684440787 , ik wil graag minimaal 2 slaap kamer

Mvg
Hallo Viktorija woningruil dat is voor als je in een andere buurt wilt wonen vanwege familie, gezinsuitbreiding voor de een en de ander wilt kleiner wonen, werk of gezondheidsklachten of wat dan ook moeten wel echt redenen hebben. Wij willen graag groter en graag in Hoogvliet, weet niet of u toevallig interesse heb om in Spijkenisse te wonen in 3kamer woning 2hele grote slaapkamers leuke gezellige buurt kindvriendelijke erg veel ruimtes grote opbergkamer en niet een kleine balkon maar een grote brede balkon! Je zou ons erg helpen ivm met gezinsuitbreiding willen wij groter wonen

Hallo ik heb een hele leuke eengezinswoning in spijkenisse ook vlak bij het centrum. Het heeft 3 slaapkamers en een grote zolder. 2 tuinen voor en achter en alles zit gelegen op loopafstand. Mocht je interesse hebben hoor ik het graag.
M de keiser Schreef:
-------------------------------------------------------
> Ik heb eengezinswoning met voor en grote
> achtertuin in delft mijn tel. 0627830602


Ik heb een tweekamerwoning in Spijkenisse flat heb met spoed een grotere woning nodig en moet voor mijn veiligheid uit Spijkenisse weg interesse ?
Wendysasa33,

wil je nog steeds woning ruilen in Spijkenisse? 0683131765
Heeft u nog intresse om teruilen ik woon in spijkenisse benedewoning 2slaapkamers plus een zolder alles wat je kunt bedenken is op loopafstand rustige buurt iets terustig voor mij
Ik zoek een benede woning liefs omgeving rotterdam
Ik heb wel intresse
Hallo, wie wil er naar Rozenburg?
Ik zou met iemand willen ruilen in Hoogvliet iets groter ivm kinderen.
Ik heb een mooie flat 3Hoog zonder lift ,1 grote slaapkamer 4x5 mtr en ruime keuken.
De badkamer is zeer luxe met ligbad en ruime douche.
M de keiser Schreef:
-------------------------------------------------------
> Ik heb eengezinswoning met voor en grote
> achtertuin in delft mijn tel. 0627830602


Wil je inruilen met Rotterdam Ommoord flat met twee lift twee slaapkamers en woonkamer voor into dat kan bellen 0617309419
Hallo, ik woon in rdam prinsenlaan, zeer nette woning, loopsaftand winkelcentrum alexandrium, 1 slaapkamer , 1 wOonkamer, open keuken , badkamer toilet.
Ik zag dat u in oost woont, ik will graag ruilen , ik heb 1 slaapkamer, 1 woonkamer, badkamer toilet, loopafstand winkelcentrum Alexandrium. 0684929878
Auteur:

Onderwerp:


Bericht: