Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Woningruil van Amstelveen naar hoofddorp

Gepost door Dhamilya 
Ik ben op zoek naar een woning in hoofddorp het liefst een eengezinswoning maar mag ook een flat zijn zolang het niet hoger is dan 2 hoog. De woning met wel minimaal 3 slaapkamers hebben en een buitenruimte .

Ik bied zelf mijn eengezinshoekwoning met 5 kamers in Amstelveen aan , de woning ligt gelegen in een rustig hofje en toch alles in de buurt en met bus ben je met 5 min in Amsterdam.
Beste,

Ik heb een woning vlakbij hoofddorp, rijafstand is 10 minuten (Buitenkaag). Het is een eengezinswoning, 4 kamers. Woon er pas net. Graag contact 0687696604
Hi is huursubsidie mogelyk wy zyn met 3 personen heb 1 kind wil gezinsuitbreiding.by my is huursubsidie mogeluk huur us 720 ik woon in amsterdamnoord heb 1 gezinswoning nieuwbouw 2012.5 kmr
woning grote voor n achtertuin
Hi.heb je interesse ik zou graag naar amstelveen gezinswoning willen.laat me weten svp.shama_laila@hotmail.comik heb 1 100 m2 nieuwbouw 2012.4 slaapkmr met ruime zolder gezinswoning in amsterdamnoord.10 min met bus op amsterdam cs
Hi ik heb n 1 gezinswoning nieuwbouw.amsterdamnoord lichte ruime woning 3 slaapkmr met grote zolder.met voor en achtertuin.15 min met bus naar amsterdam cs.huursubsidie is mogelyk.ik zoek naar idem nieuwbouwwoning eengezinswoning.op loopafstand winkels scholen openbaarvervoer speelplaats.liefst in amstelveen.of amsterdam noord elzenhagen nieuwbouw buikslotermeerplein centrum.landsmeer.zaandam centrum.in amsterdamwest in aken.uithoorn nieuwbouw.huursubsidie moet mogelyk zyn.
Hi ik heb 1gezinswoning nieuwbouw in amsterdam noord.ook mogelyk ruilen naar roosendaal in de buurt van essen.op de grens belgie.of in belgie moet nieuw 1gezinswoning zyn dichtby openbaarvervoer trein bus winkels scholen.
Mail me shama_laila@hotmail.com.ik heb 1gezinswoning new.in adamnoord.wil hetzelfde new 1 gezinswoning.roosendaal amstelveen.zaandam cs moet huursubsidie mogelyk zyn of grens belgie by essen of belgie roosendaal. Moet dichtby trein bus scholen en winkels
Beste Dhamilya,

Bent u nog op zoek naar woning in hoofddorp?
Wij hebben wat u zoekt!
Het zou fijn zijn als u contact met ons opneemt.

met vriendelijke groet,

Anne Broekema
06-36125365
Ik bied een prachtig nieuw gerenoveerde 3 kamer woning aan in de gewilde buurt Amsterdam de Pijp Oud Zuid Rivierenbuurt. Luxe buurt. Gehele woning is 3 maanden geleden opnieuw gewit en geschilderd. Nieuwe dubbele beglazing. Er ligt nieuw grijze laminaat in net 6 maanden oud. Een nieuwe badkamer en een nieuwe keuken. Er is veel geld in geïnvesteerd voor vernieuwing. Het is een ruime 3 kamer woning (2 Grote slaapkamers) met balkon. In totaal 60m2 Een een grote zolder ruimte. (Kan 3e slaapkamer worden). Het is een sociale huur woning van €603,- pm.incl. Op de 1e verdieping. Gehele dag zon op het zuiden . Lichte woning.
Maasstraat en churchillaan om de hoek. Winkels en groen.
Hele woning instap klaar met nog nieuw pak laminaat erbij.
Ik wil een nieuwe start in een nieuw huisje..
Mailen kan naar : smmg8196@Outlook.com
Hallo, ik heb een moderne eengezinswoning in Hoofddorp met alles in de buurt en kindvriendelijk. Omdat het te duur is voor mij en mijn 2 kinderen na mijn scheiding zoek ik een sociale huurwoning onder de €630,- of vrije sector niet duurder dan €750,- in Hoofddorp en omgeving
Wil je naar amsterdam
A.Broekema

Ik heb een hoek eengezinswoning in Aalsmeer 15 minuten van Amstelveen. Ik wil graag naar Hoofddorp als u interesse heeft dan hoor ik dat graag

Mvg Saadet 0652839706
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: