Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Re: Rotterdam naar Rotterdam

Gepost door Vergin 
Re: Rotterdam naar Rotterdam
10 februari 2018 18:51
Hallo, ele straat woont u?
Re: Rotterdam naar Rotterdam
12 februari 2018 19:47
Ik woon in Rotterdam Zuid Fijnoord heel mooie wijk en mooie plaats, ik heb 1grootte slaapkamer, heelgroot woonkamer + eetkamer en grootkeuken, ik ben met spoed op zoek 3kamer woning in rotterdam west.dicht bij Central.
Mijn wooning kunnen jullie zien via Googlemap 3071 RM
Re: Rotterdam naar Rotterdam
18 februari 2018 19:21
Hallo Vergin,

Ik heb een 5 kamer woning. 4 slaapkamers. In west.
Heeft u interesse?

Groet.
Re: Rotterdam naar Rotterdam
20 februari 2018 09:35
Hoi ik heb een Maisonette van 3 kamers met een hele grote keuken. In Rotterdam Zuid net voorbij de maastunnel. Huurprijs 430 Euro.
MirjamM
Re: Rotterdam naar Rotterdam
20 februari 2018 16:39
Mathieu Schreef:
-------------------------------------------------------
> Hoi ik heb een Maisonette van 3 kamers met een
> hele grote keuken. In Rotterdam Zuid net voorbij
> de maastunnel. Huurprijs 430 Euro.

@@@

Hallo Mathieu... ik heb uw advertentie gelezen en zou graag willen ruilen. Ik woon zelf in een 3 kamer appartem.- 1de verdieping in rotterdam-centrum/rotterdam-west.Mvg
0684129294
Re: Rotterdam naar Rotterdam
25 februari 2018 19:51
Hallo met layla ik heb 2 slaap kamer met open koeken woonkamer en balkon in 2etag in Rotterdam West nast de grote moski ik well graag naar zuid
Re: Rotterdam naar Rotterdam
13 maart 2018 13:01
Hallo Ik heb een 2slaap kamers met open keuken grot woon kamer met balkon in 2etag Rotterdam West
Re: Rotterdam naar Rotterdam
11 april 2018 11:43
Ik heb 4 kamerwoning in Noordereiland huur 723 op het eiland
Hallo ik heb een hele mooie nette 3kmerwoning,masionette,boven 2 ruime slaapkamers ,een kleine ruimte ,bad en beneden voorkamer en keuken,toilet en balkon ,beneden kelder,pas gerenoveerd en rustige buurt. Parkeergelenheid.Vlakbij Schollebos.Action en 5 min lopen kom je winkels tegen,huisartsen in de buurt,Treinstation dichtbij,en bus aan de overkant van mijn woning .Scholen aan de overkant,voetbalplein en speeltoestellen,Is heel rustig,kindvriendelijk en mooi buurt .Als U interesse heeft kunt U mij contacten
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: