Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Van amsterdam naar Zaandam / amsterdam/ Diemen

Gepost door Nini 
Ik heb een 3 kamer nieuwbouwwoning in Amsterdam Noord. 
Ruime woonkamer met open keuken. Lift en balkon aanwezig. Beneden is er een leuk winkelcentrum met oa Plus, Lidl, kruidvat bibliotheek enz. Binnebkort metro un de buurt nabij bushalte en snelweg
Geachte adverteerder,

Ik heb uw/ jou aanbod gezien en ben zeer geïnteresseerd ben met spoed opzoek is naar een nieuwe woning uw aanbod omschrijft de ideale woonomgeving voor mij en mijn kinderen. Graag wil ik in contact komen met u voor een woningruil. zelf wonen we in een 4 kamer woning in zaandam (3 slaapkamers) voorzien van ingebouwde kasten , apart keuken, toilet en douch 4e etage met lift voor reizen werken/ weg / uitgang is er een goed bereikbare openbaar vervoer, gratis parkeren voor eigen vervoer, Voor u dagelijkse boodschappen woont u precies tegen over een supermarkt.

zoals vermeld ben ik geïnteresseerd in uw aanbod en wil graag in contact met u komen voor een woningruil.
Voor meer informatie kunt uw mij bereiken op 0687405849
Hoi Adnil,

Ik zie nu pas dat ik er niet bij heb gezet dat ik minimaal 4 slaapkamers wil. Ik zoek een 5 kamerwoning. Jammer!
Re: Van amsterdam naar Zaandam / amsterdam/ Diemen
23 januari 2018 00:36
ik heb 5 kamer tussen woning zaandam kogerveld met tuin ik zoekt amsterdam west of geuzenveld woning moet met tuin
Hoi Suna,

Ik woon in Amsterdam Noord en dat is volgens mij niet wat jij zoekt.
ik heb een ruime woning op de 9e etage, heeft een mooi en vrij uitzicht met balkon van 10 meter lang. Een ruime woonkamer van bijna 40 m2
met vrij uitzicht. Een aparte keuken, douche en toilet. Drie slaapkamers en beneden een berging.
HUUR € 590 het gebouw heeft twee liften beschikbaar
Winkels en bushaltes op loopafstand. Rechtstreeks naar Amsterdam voor je huis in 20 minuten, naar Zaandam centrum 10 minuten.

Let op: de woning heeft servicekosten inclusief stookkosten en warm water/water verbruik van € 155,00. Elk jaar ontvang ik ongeveer 850 euro van totaal stookkosten

De woning is te groot voor mij en ik zoek een woning in Amsterdam met 2 slaapkamers.
Als u interesse heeft, kunt u contact met mij maken.
Telefoonnummer: 0641401163 of mailen
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: