aangeboden4 kamer woning
Met 3 ruime slaapkamers
1ruime voorraad/opbergkamer aparte keuken
Ruime gang grote woonkamer centrale verwarming en een lange balkon woning op 12e verdieping in Vlaardingen holy 2 liften aanwezig kind vriendelijk scholen supermarkten winkels openbaar vervoer op loop af stand.
gezocht eengezinswoning met minimaal 3 slaapkamers een tuin en ruime woonkamer in een
Kind vriendelijke buurt.
In omgeving: rotterdamcapelle a/d ijsselschiedam of vlaardingen

Iemand ie geïnteresseerd is en voldoet aan me eisen:
Mag mij bellen op 0684435208 niet na 21:00 bellen aub
Hoi merve

Zoekt u nog een gezinswoning voor woningruil ?

Wij wonen in vlaardingen Holy in de hoeve buurt zeer kind vriendelijk. Wij weer terug willen naar een flatwoning.

Waar precies is uw flatwoning.
Hi Patricia,

Ik weet niet of Merve al heeft gereageerd, maar wij hebben ook interesse in een eengezinswoning. Het liefst met min. 4 slaapkamers. Wij zitten in de flatwoning aan de Bernweg in Vlaardingen Holy Noord, 7e verdieping met lift en hebben 3 slaapkamers, vanwege gezinsuitbreiding willen wij graag ruilen. Wij zijn bereikbaar op 06-871 385 45 of 06- 840 23 699.

Alvast bedankt voor uw reactie!

Gr

Marvin&Jaqueline
Ik heb een eengezinswoning in spijkenisse
Maar wil naar flat met ligt 2 slaapkamers en een balkon /logica
Ik woon in een kindvriendelijke buurt 3 slaapkamers grote zolder en tuin
Eigen parkeerplek
Heb je interesse bel mij dan
06 44041190 of mail
Gr Corinne
Hoi, ik ben opzoek naar een eengezinswoning in de holy. Ik woon zelf ook in de holy in een portiek woning in de kruiden buurt. Ik heb 2 slaapkamers en een ruime woonkamer met balkon aan de achterzijde.

Weet niet of u het nog nodig heeft of dat u al verhuisd bent. Maar ik ben wel dringend opzoek.

Alvast bedankt,
Mvg
Jerrica Jansen

Email: jerricajansen@live.nl
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: