Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

U naar Amsterdam west ik naar ergens in centrum

Gepost door Payam 
Hallo

Ik ben op zoek naar een huis bij Westerpark Jordaan centrum of daar dichtbij
Ik woon zelf in geuzenveld/slotermeer in een 3\4kamer huis (nieuwbouw)
Ik heb een huis nodig met 3 slaapkamers
Groet payam
Hoi wij heben 3 kamerwoning i Amsterdam Westerpark heb interesse Gr Maria
Hoi ik woon in amsterdam zuid heb je interesse in een vierkamer woning
Sorry maar ik heb echt een huis dichtbij het centrum met 3 slaapkamers

Malgorzata ja maar heeft het 3 slaapkamers?
Beste Payam, ik heb een sociale huurwoning in Westerparkbuurt, dicht bij centrum (minder dan 10 minuten lopen tot Jordaan). De woning is op 3 hoog, heeft twee kleine slaapkamers op dezelfde etage en op zolder een opgeknapt kamertje, dat ik zelf gebruik als slaapkamer en waar ook elektriciteit is. De woonkamer bestaat uit twee delen, een zij-gedeelte en een grotere kamer. Het zijgedeelte zou ook als slaapkamer kunnen omgezet worden.
Vriendelijke groet, Anne
hallo
Ik bied jou een 4 kamer woning met een groot keuken pas gerenoveerd met een lange balkon , het is een modern woning met luchtverwarming en vloerverwarming en in de zomer kan de luchtverwarming ook koel
er zijn geen onder Buren onder de woning zitten er boxen ,
huis is helemaal gerenoveerd de huur is € 550
Het is in bos en lommer .het is net bij de grens met centrum baarsjes & westerpark
. L de colignystraat ( 1055XD )
Hoi. Woning in Amsterdam Oud-Zuid 5min fietsen van Museumplein, 10min fietsen naar Leidseplein.
Huur is erg laag. € 280 ongeveer. 3slaapkamers 1 woonkamer. Ik hoor het graag. 0626967676
4 kamerwoning aangeboden in zuid achter van woustraat masionette eigen entree 3 slaapkamers 1 woonkamer ruime douche en toilet beneden.
Wat zijn de huur prijs.
Hallo ik heb een woning voor je in oost maar is niet ver van centrum. Het is een woning met 4 kamer 91m2 3slaap en 1 woonkamer.
goedemiddag

Wij zoeken voor een 3 hoekruil iemand die naar Westerpark wil van hall buurt boven het gezondsheidsproblemen centrum nabij het Westerpark Westergasfabriek en zo in het centrum

Wij zouden graag naar Bos en Lommer of Slotermeer willen gaan zoeken een nieuwbouw woning met 4mijima 4 kamers en een balkon

Wij hebben zelf in de ruil een 4 kamer woning in Amsterdam Osdorp naast het tuincentrum Osdorp lift balkon 1e etage nieuwbouw


SOCIALE HUUR NAAR SOCIALE HUUR
Hi, ik heb een sociale huurwoning in het hart van de centrum bij het Waterlooplein helaas 2 kamer woning volledig gerenoveerd, ik zoek een 3 kamer appartement in west..
Hallo,

Ik heb zelf een 3 kamer woning precies tegen over het Westerpark. Ik woon op de begane grond en heb een achtertuin.
Hoeveel slaapkamers heb jij?

Met vriendelijke groet,

Laila
Laila-Adam-west
Re: U naar Amsterdam west ik naar ergens in centrum
25 juli 2018 17:48
Payam Schreef:
-------------------------------------------------------
> Hallo
>
> Ik ben op zoek naar een huis bij Westerpark
> Jordaan centrum of daar dichtbij
> Ik woon zelf in geuzenveld/slotermeer in een
> 3\4kamer huis (nieuwbouw)
> Ik heb een huis nodig met 3 slaapkamers
> Groet payam


Hoeveel kamers heb jij? Ik bied je een woning aan op de begane grond tegenover het westerpark met 3 kamers en een achtertuin.
Beste Imad,

Wij wonen op de Haarlemmerweg op de grens tussen Westerpark en Bosenlommer tegen het westerpark aan. Het betreft een 3 kamer appartement van 65 m2 op de begane grond met een ruime tuin. Woning is goed onderhouden. Bij interesse bel 0639037453.
Hallo Payam,

Ik bied een huis met 2/3 slaapkamers, in het hartje van Amsterdam centrum , 75 m2

Hoe groot is uw huis? Is het een eengezinswoning ?
Hoi Payam,

Wij hebben een 3-kamerwoning in de Staatsliedenbuurt, in de van Neckstraat. Met tuin. Wij zijn geinteresseerd in uw woning. Is deze nog beschikbaar?

Groet,

Zakia
Goedendag ik heb een prachtige 4 kamer woning in de novazemblastraat aan t water.prachtige huis met 2 wc en balkon..
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: