Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

U na Dordrecht ik na Rotterdam

Gepost door Sana 
U na Dordrecht ik na Rotterdam
12 september 2017 18:13
Eengezinswoning met 4 kamer woning met 3 grote slaapkamers.
En een grote woonkamer, Vooren achtertuin.
Ruime douch met wc en beneden verdieping nog een wc.
Kindvriendelijk wijk. Scholen in de buurt en twee grote winkelcentra in de buurt.
Bushalte tegen over huis en station op 20 min loopafstand. Huurprijs 609 met huursubsidie mogelijk

Ik wil graag in ruil hiervoor eengezinswoning in Rotterdam met min 3 kamerwonging.
Waar in Rotterdam maak niet uit.
O
Re: U na Dordrecht ik na Rotterdam
11 oktober 2017 22:28
Hallo ik woon rotterdam noort naaste zewaartjanstraat ik hep 2 slap kamer een geroote balkon onder mijn supermarket wiel je eefe met me over huis perate ik wiel niet in rotterdam wone
Hallo,

Ik heb een eengezinswoning in rotterdam Alexander. vlakbij het alexandriuw.
Mijn woning heeft 3 slaapkamers, grote woonkamer met keuken.
2 grote balkons aan beide zijden en een carport.

Ik hoop graag van u als u interesse heeft.

MVG Anchalla
Ik ben op zoek naar een eengezinswoning in rotterdam alexander, wat zoekt u?
Ik ben geïnteresseerd in uw huurwoning en zou graag langs willen komen om jullie huis te komen bezichtigen. Ik heb een portiekwoning op de 2de etage, 3 slaapkamers, dichte keuken met balkon. Vloertegels en alles is verbouwd in de woning. Daarnaast woon ik op loopafstand van winkelcentrum en de markt. Bij intressen kunt u mij telefonische benaderen zodat we een afspraak kunnen plannen voor bezichtiging. Met vriendelijke groet, Loubna
D.
Re: U na Dordrecht ik na Rotterdam
23 augustus 2018 21:20
Geachte heer/mevrouw,
Ik woon Geweldig gelegen en toch geen last van de drukte in Rotterdam west.
Binnen 15 min in de stad en op rdam centraal. Garage op aanvraag in de straat. Ook is Het huis is een paar maanden geleden geschilderd, en 1,5 jaar geleden een nieuwe keuken geplaatst. Het huis is goed onderhouden. Ik heb 2 slaapkamers, grote badkamer, grote keuken en woonkamer Alleen door gezinsuitbreiding ben ik opzoek naar een kindvriendelijke rustig gelegen buurt en extra kamer (s)Wil graag met Iemand ruilen die ook een goed onderhouden huis. De huur is 579,26 huurtoeslag 289.
Ook zijn er dingen die in het huis mogen blijven als je die wilt hebben. Alles is nog geen 1,5 jaar oud. Door gezinsuitbreiding wil ik snel weg.


Neem graag contact met me op.
Sana
Re: U na Dordrecht ik na Rotterdam
24 oktober 2018 22:18
kan u nummer achterlaten om af te spreken.
Re: U na Dordrecht ik na Rotterdam
09 december 2018 12:26
hoi will je woning ruil doen ookin amsterdam??? heb 3kamer benedenhoek woning in noord bij buikslotermeerplein huur is 580 pm tel 0644371318 groetjes lavda
Hallo
Heeft u interesse in een nieuwbouw marionetten woning in Rotterdam zuid
ik heb 5 kamer gezienwoning in capelle aan den ijssel voor en achter tuin in het centrum huur 619 euro
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: