Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

3kmr benedenhuis in Hilversum, zoek soortgelijke of grotere woning, niet te ver van schiphol ivm werk

Gepost door chantal 
nette woning waar niet gerookt word, woonkamer, slaapkamer en hal pas gestuckt, tuin over de hele breedte (11x4,5) grote badkamer met 2e wc, grootste slaapkamer 14m2 kleinste 9m2 woonkamer met open keuken, totale oppervlakte 75m2 , winkelcentrum hilvertshof op loop afstand (250m)
utrecht/amersfoort/amsterdam op 15 a 20 minuten afstand... ik zoek liefst 4 kamerwoning niet te ver van schiphol ivm werk....



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 12/11/2017 14:10 door chantal.
Beste Chantal,

Ik heb een knusse gezinswoning met boven 3 slaapkamers met voor en achtertuin open keuken en sanitair op de begane grond de huur is 406 euro in Mijdrecht.

Ik hoor graag of je interesse hebt.

Met vriendelijke groet,
Alice
heb een mooi 3 kamerappartement in nieuwegein
2 hoog met lift
is een instapklare woning met oa inbouwkeuken huiskamervloet pvc slaapkamers laminaat
huur 689 euro incl servicekosten
wij moeten naar een huur van 710 ivm ons inkomen
Rijsenhout een optie voor jou.10 min van schiphol.
4 kmrs.massionette woning.ruim.zie mijn advertentie.
Ik heb een 4-kamer flat van 83m2 op de tweede etage met een balkon van 11 meter waar de middagzon tot de avond schijnt met vrij uitzicht in het park. Vlakbij de ringweg 118 , in 15 minuten naar Schiphol met de auto en met bus 36 die voor de deur stopt naar Sloterdijk en dan met de trein. Bus 35 rijdt binnen de 20 minuten naar CS.
Re: 3kmr benedenhuis in Hilversum, zoek soortgelijke of grotere woning, niet te ver van schiphol ivm werk
08 november 2017 09:21
Marja Jansen Schreef:
-------------------------------------------------------
> Ik heb een 4-kamer flat van 83m2 op de tweede
> etage met een balkon van 11 meter waar de
> middagzon tot de avond schijnt met vrij uitzicht
> in het park. Vlakbij de ringweg 118 , in 15
> minuten naar Schiphol met de auto en met bus 36
> die voor de deur stopt naar Sloterdijk en dan met
> de trein. Bus 35 rijdt binnen de 20 minuten naar
> CS.

sorry voor mijn late reactie maar ik kreeg geen melding dat er was gereageerd op mijn advertentie, waar is uw woning?

mvg Chantal
Re: 3kmr benedenhuis in Hilversum, zoek soortgelijke of grotere woning, niet te ver van schiphol ivm werk
27 november 2017 18:43
Re: 3kmr benedenhuis in Hilversum, zoek soortgelijke of grotere woning, niet te ver van schiphol ivm werk
05 februari 2018 11:57
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: