Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Amsterdam naar Amsterdam

Gepost door Hib 
Hib
Amsterdam naar Amsterdam
29 mei 2017 09:51
Ik woon zelf in Amsterdam Nieuw-West in een woning van 5 kamers. Het is een boven en benedenwoning met een balkon en een tuin.
Ik zou graag in west of nieuw-west willen wonen met minimaal 4 kamers op de begane grond. Voldoet u mijn wensen, dan kunt u mij gerust mailen.
Hallo,

Ik voldoe niet geheel aan de wensen, maar alsnog: ik woon in nieuw west 1e verdieping 3 kamer appartement.
Ik woon aan het Eerste Weteringplantsoen op de bovenste verdieping, twee kamers, geen lift, hartje centrum (sociale woningbouw)
Ik wil graag het centrum uit want wil na al die jaren rustiger wonen. Wil liefst op de bovenste verdieping, met lift en balkon, heb voorkeur voor de Oostelijke eilanden, watergraafsmeer of Zeeburgereiland..
Hoi,
ik heb een 3 kamer woning in Amsterdam west op de drede verdepingen. ik wil met u ruilen. Mag u me bellen op 0621359935
Ik woon in Van musschen broek straat 2.. Verdieping.. 2 slaapkamers en een woonkamers open keuken...geen lift...wel balkon.. Ik wil graag met 4 kamers huis in oost..(Watergraafsmeer of Zeeburg, bij centrum )
Hoi ik woon in geuzenveld amsterdam in nieuwbou van 2012 3 kamer woning voor meer inf bel me maar op 0685274145
Re: Amsterdam naar Amsterdam
12 augustus 2017 16:46
Hoi, wil je eventueel ruilen met mijn woning in A.zo. maar om te beginnen je moet wel 50+ te zijn, dus laat het horen.

Groetjes

Dario
Re: Amsterdam naar Amsterdam
12 augustus 2017 21:24
Hi Hib,
Ik zelf heb een eengezinswoning in Utrecht centrum in de aanbieding met 3 slaapkamers woonkamer open keuken achtertuin en alle voorziening rondom huis. Wil eventueel ook aan 3 hoeksruil doen!!
Hoor graag van je!!
Sjemmie
Re: Amsterdam naar Amsterdam
13 augustus 2017 18:06
Hoi kika is krimpen aan de ijssel ook goed voor u ik woon in een fletje met 2 slaap kamers en grote huis kamer
Re: Amsterdam naar Amsterdam
16 augustus 2017 22:58
Hi,Ik woon in een sociale woning vlakbij Amstel station met 2 grote kamers aparte toilet,douch,lift gerenoveerd 2016
Graag hoor ik van u
Re: Amsterdam naar Amsterdam
21 augustus 2017 17:57
Hoe groot moet de woning zijn?
Goeiemiddag,

Ik zag uw advertentie op woningruil.
Ik wil mijn huis aanbieden voor woningruil. Ik woon in Amsterdam  west  (de baarsjes) bij mercatorplein en kinkerbuurt. Het betreft een 3 kamerwoning op de begane grond met een grote opgemaakte tuin van bijna 100m2.
Einde van de straat is het erasmuspark met veel voorzieningen in de buurt, sportschool en begin van de straat is het jan evertsenstraat winkelstraat. Ik woon op de john franklinstraat.


45m2
3 kamers waarvan 2 slaapkamers
1 grote opgemaakte tuin van bijna 100m2
Begane grond
Zolder
Cv
Dubbelglas
Re: Amsterdam naar Amsterdam
03 december 2017 14:28
Ik heb eengezinswoningen 4 kamers ik voldoe aan u wensen ik wel een kamer ixtra
Re: Amsterdam naar Amsterdam
22 januari 2018 19:50
Hallo,
Ik voldoe er niet helemaal aan ,maar heb een etage woning (3e verdieping) in amsterdam nieuwwest. De woning heeft 4 kamers.
Groetjes selenay
Re: Amsterdam naar Amsterdam
12 februari 2018 22:38
Ik heb een leuke eengezinswoning naast het water in Amsterdam Noord, met 4 kamers in een kindvriendelijke, rustige buurt. Ook zit mijn woning vlakbij 2 winkelcentra. Het is maar 5 minuten hier vandaan. Als je geïnteresseerd bent, bel dan naar dit nummer: 0650848525
Re: Amsterdam naar Amsterdam
14 februari 2018 09:03
Ik zou wel willen ruilen ik heb een drie kamer woning boven en beneden
Groetjes
Hello, Ik hebt een 3 kamer beneden woning in Amsterdam Noord. Als jij willen bezichtig graag contact opnemen met mij a.u.b.
Hello Ik geb een beneden Woning 4kamer een achter tuın
Ik graag ıets kleıne wonıng ruılen amsterdam nıeuwwest of noord
Mıjn emeil. alperimtex@hotmail.com
Re: Amsterdam naar Amsterdam
09 april 2018 13:38
Goededag ik heb een 5 kamereengezinswoning in zuidoost mooi en ruim kindvriedelijk scholen ,winkels op loopafstand wilt u meer weten bel mij dan 0683658001 heel mooi huis .
Re: Amsterdam naar Amsterdam
30 juli 2018 14:35
Hib Schreef:
-------------------------------------------------------
> Ik woon zelf in Amsterdam Nieuw-West in een woning
> van 5 kamers. Het is een boven en benedenwoning
> met een balkon en een tuin.
> Ik zou graag in west of nieuw-west willen wonen
> met minimaal 4 kamers op de begane grond. Voldoet
> u mijn wensen, dan kunt u mij gerust mailen.

Beste meneer/mevrouw

Wij wonen op de Haarlemmerweg op de grens tussen Westerpark en Bosenlommer tegen het westerpark aan. Het betreft een 3 kamer appartement van 65 m2 op de begane grond met een ruime tuin. Woning is goed onderhouden. Bij interesse bel 0639037453.

m.v.g.

Latif
Re: Amsterdam naar Amsterdam
02 augustus 2018 20:52
Hallo, woon niet in west maar wel in een prachtige woning in noord van 85m met dakterras. Het is een ruime 3 kamer woning waar je makkelijk 4 van kan maken door middel van plaatsen van een wand. Alles erom heen is voornamelijk nieuwbouw veel groen en er zijn 2 winkelcentrums dichtbij. Mocht je interesse hebben dan hoor ik het graag!
Gr,
Re: Amsterdam naar Amsterdam
25 augustus 2018 12:12
Ik heb een eengezinswoning hoekwoning in Tuindorp Oostzaan interesse?
Re: Amsterdam naar Amsterdam
26 oktober 2018 12:47
Heb 4 kamers appartement in Amsterdam zo 3e verdieping met lift. Heb je interesse bel 0687013876
Nan
Re: Amsterdam naar Amsterdam
27 oktober 2018 03:52
Ik ben geïnteresseerd.
Ik ben aan de bosenlommerweg achter wester park ik heb een 3 kamer woning en een sloder en grote achter balkon.
Mvg nan
Ima
Re: Amsterdam naar Amsterdam
14 november 2018 00:06
Woon ook n Osdorp nieuw bouw tegen over de basic fit

Eerste etage heeft lift 4 kamers en sere
Re: Amsterdam naar Amsterdam
03 december 2018 18:48
4 kamer 3-111.amsterdam , niet naar amsterdam Noord ,amsterdam Oost / 3kamer beneden etage.Met vriendelijke groete
Auteur:

Onderwerp:


Bericht: