Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

spinning smiley sticking its tongue out Zeer grote woning centrum Amsterdam te ruil voor goedkopere woning in Amsterdam

Gepost door Mokum 
Wij willen graag goedkoper gaan wonen en geven daar met veel pijn in ons hart een prachtige woning voor op.

Info:
Laagte Kadijk
1018ZD, Amsterdam
120m2
5 kamers
2 toiletten (1 op elke verdieping)
Aparte badkamer/douche
Groot balkon op het Zuiden (altijd zon)
Parkeervergunning centrum 1 en 2 binnen 1 dag

Huur:
€1.265,-


Wat willen we daar voor terug:

Woning van 50m2+
Max huur €1000,-
2+ kamers

Gewenste buurt:
Enkel Amsterdam
Centrum, Oost, Zuid, Oud-West
Ik zou graag met u in contact komen mbt woningruil.
Vriendelijke groet,
Priscilla
Hallo

Wij zijn zeer geïnteresseerd in uw advertentie.
We willen graag samen wonen met onze drie kinderen. We wonen nu nog verdeeld over twee huizen die we mogelijk zouden kunnen ruilen.
Het betreft een huis op de begane grond, met tuin op de Vrolikstraat vlakbij bij het oosterpark en een appartement op de Baron Tindalstraat uitkijkend over Java Eiland.
Graag horen we of je geïnteresseerd bent?

Vriendelijke Groeten Niels en Femke
p.s. De woning op de vrolikstraat is 80m2 met 2 slaapkamers boven, badkamer en aparte toilet. Beneden een ruime verhoogde keuken met trappetjes naar de voorhal en de huiskamer, vanuit de huiskamer openslaande deuren naar de tuin.

We zouden graag uw woning willen bezichtigen en horen graag of u geïnteresseerd bent om naar onze woningen te bekijken.

Mvg Femke

Niels Stomps Schreef:
-------------------------------------------------------
> Hallo
>
> Wij zijn zeer geïnteresseerd in uw advertentie.
> We willen graag samen wonen met onze drie
> kinderen. We wonen nu nog verdeeld over twee
> huizen die we mogelijk zouden kunnen ruilen.
> Het betreft een huis op de begane grond, met tuin
> op de Vrolikstraat vlakbij bij het oosterpark en
> een appartement op de Baron Tindalstraat
> uitkijkend over Java Eiland.
> Graag horen we of je geïnteresseerd bent?
>
> Vriendelijke Groeten Niels en Femke
Dank voor jullie reactie Niels en Femke, ik heb zojuist een email gestuurd! Er is zeker interesse.
Beste aanbieder van grote woning Amsterdam-C,

Graag zou ik met u in contact komen als het met eerdere reacties niet mocht lukken.
Ik heb een leuke woning in de Rivierenbuurt vlakbij de Rai.
2e etage en direct een zolder boven de woning dus geen bovenburen.
4-kamer woning huur 600 euro.

vriendelijke groet,
M.van Loenen
m.loenen62@chello.nl
Goedemiddag zou u in slotermeer willen wonen 3 slaapkamer woning.tel 0621999795
Dag M.Loenen,

Ik heb u gemaild maar helaas nog geen reactie mogen ontvangen. Er is zeker interesse.

Hartelijke groet
Hoi, ik heb interesse in uw grote woning in het centrum. ik heb een 3kamer woning op de vierde etage in Osdorp huur prijs is 326euro het is een sociale woning en wij willen graag naar beneden woning of 1eerste verdieping.als u interesse hebt horren wij het graag.
met vriendelijke groeten,
Hamid
email adresse
mosoudi@hotmail.com
Hallo,
Ik heb een knusse, lichte tweekamerwoning beschikbaar op de Bilderdijkkade, in oud west. Huur is onder de 400 euro. 50 m2.
De ligging is fantastisch! Aan een rustige kade maar dicht bij de hallen, Elandsgracht, Leidseplein, Vondelpark, Museumplein.
Omdat ik wil samenwonen met man met kind lijkt me uw woning fantastisch! Bij interesse graag contact opnemen! Mvg m&y&z
Dag M.

Ik heb u gemaild!
Hi,

Ik woon hoekje Vondelpark 55m2 met een huur van 600€
1 hoog en twee slaapkamers .
Wonen er heerlijk en het is een fijne buurt maar vanwege gezinsuitbreiding willen wij graag iets groters .
We zijn erg geïnteresseerd !

Mvg Noor
Ik neem aan dat u al geruild heeft met zo veel reacties, zo niet dan heb ik het perfecte appartement voor u waar ik ook met pij in mij . hart uit ga. smiling smiley
/ Loan Financing And Seeking For Working Capital To Start A New Business Or To Expand Existing Business. Interested Parties Should Contact Us For More Information Through Via E-mail: SuiteCapitals@gmail.com ( SuiteCapitals@post.com )
Hoi Mokum.
Ik weet niet of je al voorzien bent maar ik heb een 3 kamer woning op het Borneo Eiland.
Lekker rustig maar toch binnen 10 minuten op het C.S.
Het betreft een galerijwoning met uitzicht over het water.
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: