Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Amsterdam geuzenveld eengezinswoning naar etage woning nieuw west

Gepost door Saarzz 
Hoi Allen,

Ik bied bij deze eengezinswoning aan, 4 kamerwoning, met zolder.
Voor en achtertuin.

Gevraagd: 4 kamerwoning in osdorp of nieuwsloten of elders in nieuw west.
Hallo,

Ik ben wel geinteresseerd in deze eengezinswoning. En heb zelf ook een 4 kamerwoning 2e etage in Nieuw West.

Ik hoor van je.

Groet
En in welke wijk woont u.
Slotermeer, Lodewijk van Deysselbuurt. Waar in geuzenveld woont u?
Jacob van weesenbekestraat.
Woning is gerenoveerd.


Is uw woning een bestaande woning, of nieuwbouw.
Mijn voorkeur gaat naar een wat nieuwe woning.
3 Kamer woning Osdorp de aker grotte kamers
Hi Saarz,

Ik heb zelf ook een woning met 4 kamers in slotermeer. Zou graag met je willen ruilen. Zouden we bij elkaar kunnnen kijken?
Beste

Ik heb een 4 kamerwoning in west benedewoning
Groote tuin

Gr az
Waar in slotermeer,
Hoi, ben ook geïnteresseerd, heb ook 4 ruime kamer woning in Amsterdam Slotermeer op de 1e verdieping.
bete wooning zoeker heeft u intersse in hoofddorop dan heb een moie woning voor u.gr
Re: Amsterdam geuzenveld eengezinswoning naar etage woning nieuw west
09 april 2017 10:06
Aanwezig: cv, berging, douche, bad, voortuin, achtertuin
Gevraagd: cv, zolder, balkon, berging, douche, bad, voortuin, achtertuin, garage
Voorzieningen in de buurt: bus-/tramhaltes, kindvriendelijk, parkeergelegenheid, park/groenvoorziening, scholen, trein/station, winkels Liefst met: bus-/tramhaltes, kindvriendelijk, parkeergelegenheid, park/groenvoorziening, scholen, trein/station, winkels
Omschrijving: Bouwjaar 1961 Inhoud m Woonopp 85 m Grondopp 141 m Kamer s 5 Verwarming c v ketel Tuin achtertuin voortuin ik wil contact me algemeen meer foto s woonwijk Kogerveld De woning heeft een royale woonkamer en 4 slaapkamers op de 1e verdieping Op loopafstand zijn diverse voorzieningen zoals winkels NS station en recreatiegebied Het Jagersveld te vinden De voor en achtertuin zijn heerlijk zonnig gelegen Deze voormalige huurwoning wordt door ZVH aangeboden in volledig eigendom Kom snel langs voor een bezichtiging Indeling Begane grond entree hal toilet meterkast doorzon woonkamer gesloten keuken en een toegangsdeur naar de achtertuin Eerste verdieping overloop vier slaapkamers waarvan badkamer met douche en wastafel In de achtertuin staat een vrijstaande stenen berging Voldoende parkeergelegenheid in de omgeving en goede ligging t o v uitvalswegen en nabij treinstation Bijzonderheden Verwarming en warmwater middels c v installatie Woning bijna geheel v v dubbele beglazing Buitenschilderwerk gedaan najaar 2013 ik zoek wonen beneden woning met tuin 4 kamer woning ik zoek UTRECHT CENTRUM ALLEN WOONHUIS MET TUIN GEEN FLAT WONING
Wij hebben een 4 Kamerwoning in amsterdam osdorp.
U s u woning een sociale huurwoning of vrije sector?
Hallo wat is jou huur en ben je geontereseerd in een driehoekswoningruil in ookmeerweg 3 kamer?
Ruime Appartement op de zevende verdieping met lift en balkon. 3 kamers. Nieuwbouw. Alles is heel
mooi afgewerkt. ingebouwde douche en toilet. Zeer mooi. Zou nooit weg willen als het niet om de kinderen zou gaan. Die slapen nu nog in 1 kamer met z'n tweeën. pietercallandlaan in osdorp. Als u interesse heeft kunt u contact met me opnemen.
Hey allen heb een 4 kamerwoning in Osdorp op de 4e etage graag een reactie als je intresse hebt of vragen
Hoi Saarz. Ik heb 4 kamer woning & woon in nieuw west me adres is: Frans Naerebouthof. Ik ben geïnteresseerd in je woning. Ik hoor van je groetjes Tahira
O wie o wie

Ik heb nieuwbouw flat woning 6 hoog met lift.
Ik woon in Osdorp Pietercaland en wil graag groot wonen wgensgezins uitbreiding.
Het flat woning was voorheen 2 kamerwoning maar heb er 3 van gemaakt

Het huis is 67 vierkante meter en het huur is 531.
Met Franse balkon,grote douche, 2 bergings het is een leuke huisje

Ik wil graag naar bos en lommer het liefst maar ben je diegene die klein wilt wonen,
Of iemand anders dan hoop K dat we mekaar kunnen helpen.
Mag ook Slotermeer zijn of Geuzenveld
K zoek 4 kamerwoning .


Laat me weten

Mvg
Hoi,
WIj hebben een etagewoning in amsterdam nieuwwest in gegeuzenveld.
Met 4 kamers.
Groetjes selenay
Wat voor woning is het?
Beste,
Heb een etagewoning in amsterdam nieuwwest in geuzenveld/slotermeer. De woning is 70m2 met 4 kamers. Leuke omgeving en heel
Kindvriendlijk
Groetjes selenay
Re: Amsterdam geuzenveld eengezinswoning naar etage woning nieuw west
23 januari 2018 09:31
5 kamer zaandam
Dag,

Is er iemand geïnteresseerd in een zes kamer woning in Amsterdam west Bos en Lommer? De woning is een paar jaar geleden gerenoveerd. De huurprijs is 856,00 euro.
Wij hebben eengezinswoning, 3 slaapkamers. Achtertuin op het Zuiden. Wij willen graag ruilen met een eengezinswoning met 3 slaapkamers en achtertuin.
Bij interesse stuur mij een mail: chand-pari@hotmail.com
Re: Amsterdam geuzenveld eengezinswoning naar etage woning nieuw west
18 februari 2018 14:57
Wij wonen in een ruime woning in noord-Holland Opmeer wij willen naar Hoorn

Wij hebben een groot huis wonen vlakbij centrum en station vlakbij Alkmaar en Heerhugowaard. Ons huis heeft 4 slaapkamers en een grote voor en achtertuin tuin.

geintresseerd: 0687530518
Hello mvr selenay
Wıj hebben een huıs 4kamer beneden woning met tuın
Vlak bıj westerpark wlj ıets kleıneeen etajewoning ruılen
Meer info 0624742483
Aangeboden:Heerlijke rustig gelegen lichte 3 kamerwoning 60m2 op de 3de etage met mooi uitizicht op sportvelden, gelegen in Geuzenveld eendracht woning heeft cv, ruime keuken, ruime berging....kale huur, SUBSIDIE MOGELIJK Is een laag bouw woning op 3 hoog heerlijk rustige hoor van je
ik heb wel een mooi eengezinswoning in osdorp akker , met vriendelijke buren en kindvriendelijk
tel nr 06 41571546 de huur is 1000 euro .
Dag allen,

Is er iemand geinteresseerd in een 4 kamer woning gelijkvloers met groot balkon en grote woning van 130m2
De woning is in osdorp met lift. Huur is €1137 bij interesse kn je me emailen naar n.essaidi@live.nl

Gr nesrine
Fasenta Schreef:
-------------------------------------------------------
> Beste
>
> Ik heb een 4 kamerwoning in west benedewoning
> Groote tuin
>
> Groet,

Beste meneer/mevrouw

Wij wonen op de Haarlemmerweg op de grens tussen Westerpark en Bosenlommer tegen het westerpark aan. Het betreft een 3 kamer appartement van 65 m2 op de begane grond met een ruime tuin. Woning is goed onderhouden. Bij interesse bel 0639037453.

m.v.g.

Latif
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: