Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

U naar 5 kamer beneden woning in Bilthoven, ik naar Vlaardingen, Delft, Rotterdam, Schiedam!!

Gepost door Sabrina Trip1978 
Ik heb een vijf kamer beneden woning met tuin in de aanbieding in Bilthoven. De woning staat in een rustige, groene kindvriendelijk buurt. Winkels, scholen en ov allemaal om de hoek. Binnen tien minuten in hartje Utrecht. De huur bedraagt 575,-. De woning moet wel opgeknapt worden. Het is een zeer ruime hoekwoning. Wij willen graag kleiner wonen. Het liefst in Vlaardingen, Schiedam of Delft. Rotterdam is ook een optie
Hallo , ik woon dicht bij het station woerden 3 k flat met lift 2 balkons heeft uninterssewe
Hartelijk dank voor reactie maar ik wil alleen in omgeving Rotterdam wonen.
Hallo,

Wij hebben een woning in Rijswijk (18 km van Rotterdam). Is dat interessant voor u?
Re: U naar 5 kamer beneden woning in Bilthoven, ik naar Vlaardingen, Delft, Rotterdam, Schiedam!!
13 maart 2017 19:35
Rotterdam sportdorp knus kleine woning met tuin
Huur 535
Vlaardingen, Holy Noord, Flat 3 slaapkamers, Huur 600
Hoi hoi ik heb een kleine eengezinswoning in vlaardingen ik heb 4 slaapkamers en zou graag willen ruilen als je jnteresse hebt
Hallo ik heb een 4 kamer eengezinswoning in rotterdam rhoon in een rustige buurt gelegen bij de zwaanstraat.
Op 7min loopafstand ben je bij de metro rhoon.

Ik ben erg ongelukkig hier met mijn kliene kinderen en wil graag snel weg hier.mischien is dit iets voor u
Vriendleijke
Hi Joann, zou je willen ruilen ? Onze etagewoning met 3 slaapkamers is voor ons nu te klein geworden en zijn op zoek naar minimaal 4 slaapkamers, we wonen in Vlaardingen Holy Noord en huur is 600 kaal met mogelijkheid voor huursubsidie.

Ik hoor graag van je

Groet
Marvin.
Ik won ik Vlaardingen holy in een ruim 4 kamerwoning het is hier moor en rustig ik wil grote ga wonnen in verband met gezien uitbreiding. De huis is nu 559 zonder huursubsidie met is 295 .het is een hele mooi huis. Met ruim balkom en mooi uitzicht.
Goede middag, Ik woon in delft en ik wil graag in provincie Utrecht gaan verhuizen ik woon in een apartment van 2 slaapkamers een een groot woonkamer. mag ik meer details over uw woning.
groetn
Hallo Ik heb een 3 kamer maisonnette hoekwoning in Delft in een rustige buurt. De huur bedraagt 533 euro. Heeft u interesse?
BESTE ,

Ik woon in delft.

ik wil ruil met u.

meer informatie kunt u naar mij bellen 0684152299 alstublieft"'
beste,

ik woon in delft ik een huis met 4 kamer


meer informatie kunt u naar mij bellen 068415229
Bloempje

Heb je nog interesse in een woning in Utrecht? Ik wil graag terug naar Rotterdam
Beste Sara,


Is Cappelle aan de IJssel ook goed?, het is een kleine woning? ik weet niet of dat voor jou een voorkeur is?

Mocht je nog informatie willen of eventuele vragen, dan kan je mij gerust mailen.

Groet,
Chaima
Goeiemorgen,

Ben u nog geïnteresseerd in het ruilen van uw woning? Ik heb nl een 3 kamer woning in Rotterdam-noord. De woning bevat 2 slaapkamers, 2 balkons aan de voor en achterzijde. De woningis op de eerste etage.
Ik woon rotterdam west 5 min van centraal station. Ik heb een maisonnette woning met 2 ruime slaapkamers grote woonkeuken woonkamer 21 m2
Goeiedag,

Ik heb een drie kamer woning met twee slaapkamer in Vlaardingen. Het is een portiekwoning op eerste verdieping. Waar ik €500,- voor betaal. Met alle benodigde bezienswaardigheden op loopafstand.

Als u intresse heeft hoor ik graag van u.

Mvg, Ashna
Hoi sabrina ik woon in krimpen aan de ijssel 10 min van rotterdam en 10 min van primarkt 2 slaap kamers en een grote woon kamer een leuke buurt om te wonen voor meer info kan u me berijken op 0618743747
Hi Sabrina,

Ik woon in een 3 kamer woning in Rotterdam Bloemhof.
Open keuken, 2 slaapkamers, achtertuin, voortuintje, schuur en zolder.
Huur is 548.
Goeiedag,

Ik heb een drie kamer woning met twee slaapkamer in Vlaardingen. Het is een portiekwoning op eerste verdieping. Waar ik €500,- voor betaal. Met alle benodigde bezienswaardigheden op loopafstand.

Als u intresse heeft hoor ik graag van u.

Mvg, Ashna
Sabrina Trip1978 Schreef:
-------------------------------------------------------
> Ik heb een vijf kamer beneden woning met tuin in
> de aanbieding in Bilthoven. De woning staat in een
> rustige, groene kindvriendelijk buurt. Winkels,
> scholen en ov allemaal om de hoek. Binnen tien
> minuten in hartje Utrecht. De huur bedraagt 575,-.
> De woning moet wel opgeknapt worden. Het is een
> zeer ruime hoekwoning. Wij willen graag kleiner
> wonen. Het liefst in Vlaardingen, Schiedam of
> Delft. Rotterdam is ook een optie

Hallo Sabrina,
Ben je nog opzoek naar een ruil?
Ik biedt een 1 gezinswoning in Maasland tegen Maasluis aan. Ik zou graag in contact komen. M.v.g Jess
Cjes@live.nl
Hallo,

Ben je nog op zoek naar een andere woning? Ik heb een drie-kamer woning in de Leyen in Bilthoven en wil graag verhuizen.
Ik verneem graag je reactie.

Met vriendelijke groet,

Jenny
ik wil graag met uw woningruilen. ik woon in delft meer info 0685304242 mag u me bellen.
Rotterdam 5kamer woning galerij woning winkels scholen speeltuin dakpark
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: