Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

WONINGRUIL VAN HELLEVOETSLUIS, ZH naar NOORD HOLLAND

Gepost door Agnes 
Ik heb een mooie ruime eengezinswoning met drie ruime slaapkamers. Ook de woonkamer met open keuken is ruim.
De woning heeft een voortuin en grote achtertuin op het zuiden.
Laminaatvloer door de hele woning van nog geen twee jaar oud.
Ook is de badkamer ruim. Gratis parkeren, bushalte, en het meest ideale is dat aan de overkant het winkelcentrum is. Dus alles is super dichtbij! Winkelcentrum de struytsehoeck. De reden dat ik wil verhuizen naar Noord Holland. Het liefst niet al te ver van Amsterdam is vanwege familie. Maar heb ook interesse in een woning in t gooi. Dus iedereen mag gewoon reageren van die kant van NL. You never know! winking smiley Bij intresse zal ik u ook fotos sturen van de woning.
2 kamers in zuidoost ??
Ik heb een appartement in hoorn nostalgische stad 3 slaapkamer nette woning bij interesse stuur ik een video door voor een exacte beeldvorming 3 maanden geleden deze huis gekregen ik vind het prettig woning maar mijn kinderen niet ze willen meer speelruimte vandaar mijn reactie op u woning mvg sita
wat is de huur van u woning? wij hebben een eensgezin woning in alkmaar
Hoi, ik reageer op u advertentie voor woningruil. ik heb aangeboden een nieuwbouw 4 kamer eengezinswoning, waarvan 3 slaapkamers. Woning is voorzien van zonnepanelen. Voorzien van inbouwkeuken nieuwe badkamer en mooie vloer in gehele woning. Kortom nette kante klare woning. Het is een sociale huurwoning huur is €710 met recht op huursubsidie. Woning bevindt zich in hoofddorp, wijk: floriande. Spreekt het je aan, hoor ik het graag. Groet Eliya
Ik heb een leuke appartement in Rijsenhout met 2 slaapkamers en ruime woonkamer met open keuken op de 2de etage
Mijn man vind het heerlijk om daar te wonen waar alles groen is en mooi uitzicht van water maar ik wil graag vlakbij mijn familie wonnen en dat is de reden dat ik wil verhuizen
Hoor graag van je smiling smiley
Zou je in Rijsenhout willen wonen?
Heerhugowaard 4 slaapkamers, huur 641 euro
Auteur:

Onderwerp:


Bericht: