Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Jij naar Utrecht Binnenstad 3 kamer naast riviersmiling bouncing smiley wij naar....?thumbs upthumbs upeye popping smiley

Gepost door JaTom 
Re: Jij naar Utrecht Binnenstad 3 kamer naast riviersmiling bouncing smiley wij naar....?thumbs upthumbs upeye popping smiley
26 januari 2018 00:12
hoi
ik heb een huis in noordholland opmeer een geziense wooning met 5 kamer 20 minut van alkmaar 37 minut van amsterdam
is optue voor u voor intresse bellen 087530518
Spijkenisse /Rotterdam 3 kamer hoekwoning met grote tuin op het zuiden??
leisdcherijn centrum nieuwbouw 3 kamer flatwoning
hoi Ik heb een 3 kamer woning centrum Groningen tegenover umcg. En ik wil naar Rotterdam en omgeving. ?
Ik Heb voor u een Beneden woning met grote voor tuin in Amersfoort fijne en rustige omgeving.
In de buurt van supermarkten, winkelcentrum en treinstation.
Het huis bevat een ruime woonkamer en slaapkamer, een nieuwe inbouw openkeuken, en een ruime badkamer.
Privé parkeer terrein zit er ook bij

Opzoek naar een woning in de buurt van Utrecht ivm met werk etc.

Heeft u interessen neem gerust
Contact
Yassineict@hotmail.com
0624417580
Wilt u na Amersfoort ?
Inruil
21 november 2018 21:02
Ik heb een mooi appartement in Nieuwegein, 3 kamers waarvan 2 slaapkamers.
Bel me als u interesse hebt 0614598087
goedenavond

ik heb een 4 kamer woning in voorburg, nabij den haag. heeft u hier interesse in?
Hooglanderveen in Amersfoort

2 ruime kamers
nieuwe keuken van mij zelf dus die kunt u ook omruilen via de woning bouw
grote voor tuin leuke omgeving u mag altijd bezichtigen
zie graag een reactie tegemoet

MVG Yassine
wilt u naar Amersfoort ruime beneden woning met 2 kamers en een grote voor tuin?
Ik heb een 3- kamerappartement in Zwolle in de aanbieding. Ligt aan de rand van Zwolle, vlak bij de IJsseldijk.
Hopelijk is dit wat voor je!
Hallo,

Ik heb een 4 slaapkamer appartement in den haag. Huurprijs is 700 euro. Wij willen graag naar Utrecht
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: