Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

U naar Rotterdam vreewijk, ik naar ?

Gepost door laghuwitz 
U naar Rotterdam vreewijk, ik naar ?
29 januari 2017 10:19
Ik ben opzoek naar een minimaal 4 kamereensgezinswoning met tuin, het liefst Barendrecht, Ridderkerk, Ijselmonde,Lombardije of heerjansdam.
Een beetje in die richting maar totaal niet Charlois, bloemhof pf Delfshaven.
Kindvriendelijk in ieder geval.

Zelf woon ik in een kleine 4 kamereensgezinswoning in vreewijk, met een grote achtertuin.
Winkels, openbaarvervoer en scholen op loopafstand.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 29/01/2017 10:20 door laghuwitz.
Geachte heer/mevrouw,

Naar aanleiding van uw advertentie zou ik er graag op willen reageren.

Ik woon in een eengezinswoning in Capelle aan den IJssel. Het huis is een 5-kamer woning waarvan vier slaapkamers, die zich op de bovenverdieping vinden. Er is een grote voor- en achtertuin dat voor alles van toepassing is.

De omgeving is een kindvriendelijke buurt met ook basisscholen op loopafstand. Het centrum met verschillende soorten winkels is 2 minuten van het huis vandaan. Dichtbij bevinden zich een bus- en metrostation. Wat betreft de buren; erg vriendelijk en behulpzaam.

Graag zie ik een reactie van u tegemoet.

Met vriendelijke groet,

D. Öztemel
Beste Iaghuwitz,

graag zou ik in contact met je willen komen om over deze woningruil te bespreken.
ik woon in lombardijen . 4 kamereengezinswoning met ruime tuin. de wensen die u noemt voldoen er volledig aan.
zelf zou ik in vreewijk willen gaan wonen. dat is dan loopafstand van mij werk.
ik ben 3 jaar geleden met mijn partner en kind gaan wonen, maar aangezien ik nu alleen woon en de woning voor mij te groot is ben ik opzoek naar een nadere woning.

het zou mij een genoegen zijn om met u in contact te komen.
wie weet kunnen wij elkaar helpen.

met vriendelijke groet,
Reshma
Hallo ik woon in Hoogvliet Rotterdam in de wijk zalmplaat. Ik heb een ruime 5 kamer eensgezinswoning, gelegen in een groene omgeving. Grote voor en achtertuin,zolder, berghok, grote woonkamer, winkels, metro om de hoek. Mijn huis is in zeer nette staat huur 699,00 euro. Heb je interesse bel me dan. 0612825333
hallo ik zou graag met je willen ruilen?
ik voldoe aan de eisen.
ik woon in een te rustige wijk van beverwaard.
grote eengezinswonig alles is gerenoveerd.
4 grote slaapkamers , berging enz
wilt u meer informatie kunt u mij bereiken op mummer
0647670321.

gr Radwan
Hallo is u ruil nog steeds!?
Re: U naar Rotterdam vreewijk, ik naar ?
19 maart 2017 08:19
Ja ik ben nog steeds opzoek
Bent u nog steeds opzoek
Grote woning in Utrecht?
is de ruil er nog steeds?
Heb je een dringende financiele kredietlening nodig?
* Zeer snelle en directe overschrijving naar uw bankrekening
* Terugbetaling begint acht maanden nadat u het geld hebt gekregen
bankrekening
* Lage rentevoet van 2%
* Langlopende terugbetaling (1-30 jaar) Lengte
* Flexibele lening voorwaarden en maandelijkse betaling
*. Hoe lang duurt het om te financieren? Na het indienen van de leningaanvraag
U kunt een voorlopig antwoord van minder dan 24 uur verwachten
Financiering in 72-96 uur na ontvangst van de informatie die ze nodig hebben
van jou.

Neem contact op met dit legitieme en gelicentieerde bedrijf, geautoriseerd
Financiële hulp aan iedereen geven
Voor meer informatie en lening aanvraagformulier

Email: cashfirmarena@gmail.com

Beste wensen
Sir Joel Williams
CASH FIRM LOAN COMPANY
Directeur
Tel: +601111850392
Email: cashfirmarena@gmail.com
Webisite: cashfirmarena.wordpress.com
Hallo,
ik heb een 4 kamer beneden woning in Ijsselmonde. heerlijk groene omgeving met veel speelplaatsjes voor kinderen.
tuin achter en aangrenzend een groot grasveld.

tram en winkelcentrum op 5\10 min lopen.

graag hoor ik van u of u er interesse in hebt.
groeten bianca
Hallo,
  Wij zijn de Christelijke Organisatie gevormd om mensen in nood te helpen
  helpt, zoals financiële hulp. Dus als je financieel doorgaat
  moeilijkheden of die in een financiële puin zijn, en je hebt het nodig
  van fondsen voor
  start je eigen bedrijf, of je hebt een lening nodig om te regelen
  de schuld of het loon
  rekeningen, start een leuke, of je vindt het moeilijk om
  Krijg een kapitaallening van de lokale banken, neem contact met ons op vandaag
  hetzelfde per e-mail
frankqueens64@gmail.com voor de Bijbel zegt: "" Lukas 11:10 iedereen
  vraagt ​​ontvangt, en hij die zoek vindt, en tegen hem die de deur slaat
  wordt geopend. "Laat deze gelegenheid dus niet door als
  Jezus is hetzelfde gisteren, vandaag en voor altijd meer. Gelieve dit te zijn
  voor serieuze mensen en vrezen God.
  We raden u aan om de onderstaande gegevens te voltooien en terug te geven.
  Uw naam: ______________________
  Jouw adres: ____________________
  Jouw land: ____________________
  Je beroep: __________________
  Benodigde leningsbedrag: ______________
  Looptijd: ____________________
  Maandinkomen: __________________
  Mobiele telefoonnummer: ________________
  Heeft u een lening aangevraagd voor: ________________
  Als u eerder een lening heeft aangevraagd, waar u eerlijk behandeld bent?
  waar vind je bedrijven? ...

Acteer snel en ga uit van financiële stress, verwarring en ongemak
  contact queens Corporation Loan Today via e-mail op het volgende adres:
  frankqueens64@gmail.com.You moet behandeld worden met de beste van ons
  bronnen totdat u deze geld in uw account heeft overgedragen, en
  Uw snelle en snelle reactie bepaalt hoe snel u moet ontvangen
  uw lening. Zonder enige vertraging aanvragen voor uw
  beste lening en makkelijk hier
  met ons. E-mail deze site via Via
  e-mail: frankqueens64@gmail.com
  oprecht
  Antwoord van REV frank queens OF SAN GIOVANNI worden gezegend

Encik FRANK QUEENS
(Pengurus) bilangan whatsapp +2348118830374
Hallo ik ben opzoek naar een woning in lombardijen ik woon zelf op de putsebocht. 3 kamer woning. Ruime woonkamer en grote badkamer met bad.

Wil graag naar lombardijen geen andere plek.

0630174597
Heeft u een lening nodig met een zeer laag percentage van 2%? We geven een lening, een bedrijfslening, een soort lening, zijn geïnteresseerd, nemen contact met ons op via e-mail: MORISLOANCOMPANY1@GMAIL.COM voor meer informatie
Goedendag,

Ik woon zelf in Charlois, 5 kamer woning. Vreewijk lijkt me leuk. Welke straten woont u? En hoeveel m2 ongeveer?

Vriendelijke groet,
Zakaria
HEB JE EEN LENING NODIG? ZO JA E-mail: Bretthawksloans@gmail.com VOOR UW LENING VANDAAG ZIJN WIJ TOT UW DIENST.
loan
17 januari 2018 12:15
Hallo,
Heeft u een dringende lening nodig ??? Zit je in schuld? Heb je slecht krediet? ben je afgewezen door banken, heb je een lening nodig om een eigen zaak op te zetten? We verstrekken leningen aan mensen, ondanks hun slechte / slechte kredietscores. We verstrekken zowel zakelijke als persoonlijke leningen met een lange en korte looptijd naar keuze met een lage rente van 2% per annulering voor individuen en bedrijven. Onze leningprogrammeur is snel en betrouwbaar, is vandaag van toepassing en krijgt onmiddellijk antwoord. leningen zijn goed verzekerd, 100% gegarandeerd en klanten zijn verzekerd van maximale veiligheid. Neem voor meer informatie contact met ons op via ons e-mailadres: (MAGRETJAMES321@GMAIL.COM)
E-mail: (MAGRETJAMES321@GMAIL.COM)
Mrs Magret james MD / CEO
Hallo

Heeft u een lening nodig voor een persoonlijk doel of voor uw zakelijke behoeften? Hier is goed nieuws voor jou. je bent op de juiste plek. We hebben de capaciteit om zakelijke en persoonlijke kredieten / leningen te verstrekken aan bedrijven en particulieren tegen een rentepercentage van 3%.

E-mail: avantcworld@gmail.com

karim

Ontvang vandaag nog betaalbare leningen
Heeft u een lening nodig tegen een zeer laag tarief van 2%? we geven thuislening, zakelijke lening elke vorm van lening Geïnteresseerd, Neem contact met ons op via e-mail: arnoidweman@gmail.com voor meer informatie
lening
29 januari 2018 21:13
lening! lening!! lening!!!
Bent u op zoek naar een gerenommeerde en geaccrediteerde particuliere leningverstrekker die leningen verstrekt voor levenslange kansen. Wij bieden allerlei soorten leningen op een zeer snelle en gemakkelijke manier, persoonlijke lening, autolening, woninglening, studielening, bedrijfslening, investeringslening, schuldconsolidering en meer. Ben je afgewezen door banken en andere financiële instellingen? Heeft u een consolidatielening of een hypotheek nodig? Zoek niet meer, want we zijn hier om al uw financiële problemen tot het verleden te maken. We lenen geld uit aan individuen en bedrijven die financiële hulp nodig hebben van 2%. Geen sofi-nummer vereist en geen kredietcontrole vereist, 100% gegarandeerd. Ik wil dit medium gebruiken om u te informeren dat we betrouwbare en begunstigde hulp bieden en we zullen u graag een lening aanbieden. Ik heb een hoopte lening nodig om mijn rekeningen 2018 te betalen
Stuur ons vandaag een e-mail op: (bergnerkelvin65@gmail.com) om nu een lening aan te vragen.
Bent u op zoek geweest naar financieringsmogelijkheden voor uw bedrijf, nieuwe woningaankoop, bouw, vastgoedlening, herfinanciering, schuldconsolidering, persoonlijk of zakelijk doel? Welkom in de toekomst! Financiering gemakkelijk gemaakt met ons. Neem contact met ons op, want we bieden onze financiële service tegen een lage en betaalbare rente van 3% voor lange en korte leentermijnen. Geïnteresseerde aanvragers moeten contact met ons opnemen voor verdere procedures voor het verkrijgen van leningen bij tomnunezfinance@gmail.com
Leningaanbod gelden nu
30 januari 2018 16:44
Ben je een zakenman of -vrouw? Heeft u geld nodig om uw eigen bedrijf op te starten? Heeft u een lening nodig om uw schuld te betalen of uw rekeningen te betalen of een leuke zaak te starten? Heeft u geld nodig om uw project te financieren? We bieden gegarandeerde leendiensten van elk bedrag en voor elk deel van de wereld voor (particulieren, bedrijven, makelaars en corporate bodies) aan onze buitengewone rente van 2%. Stuur voor de toepassing en meer informatie antwoorden op het volgende e-mailadres: kelvinsmithfunds@yahoo.com
Bedankt
Ik verstrek leningen aan bedrijven en particulieren met een redelijke rentevoet van 2%. E-mail naar: (christywalton355@gmail.com) als u geïnteresseerd bent in de leningaanbieding.
Lening Aanbieding
01 februari 2018 14:04
HEB JE EEN LENING NODIG? INDIEN JA E-mail: Bretthawksloans@gmail.com VOOR UW LENING VANDAAG ZIJN WIJ TOT UW DIENST.
Heeft u een dringende lening nodig? Wil je je rekeningen betalen? Wil je financieel stabiel zijn? Het enige dat u hoeft te doen, is contact met ons op te nemen voor meer informatie over hoe u aan de slag kunt gaan en de lening kunt krijgen die u wenst. Deze aanbieding staat open voor alles wat u op tijd en tegen een rente van 3% kunt terugbetalen.

E-mail: erickson.deris701@gmail.com
Heeft u een dringende lening nodig? Wil je je rekeningen betalen? Wil je financieel stabiel zijn? Het enige dat u hoeft te doen, is contact met ons op te nemen voor meer informatie over hoe u aan de slag kunt gaan en de lening kunt krijgen die u wenst. Deze aanbieding staat open voor alles wat u op tijd en tegen een rente van 3% kunt terugbetalen.

E-mail: erickson.deris701@gmail.com
HOE KRIJG IK EEN LENINGSHULP @ 2% RENTETARIEF

Ik was niet zeker van het krijgen van een legit geldschieter online Maar toen ik mijn schuld niet meer onder ogen kon zien, lag mijn zoon op het ziekenhuisbed voor een operatie waarbij enorm veel geld nodig was en ik had ook wat geld nodig om te herfinancieren en een goed huis te krijgen. om hulp te zoeken bij vrienden en wanneer er geen hoop meer was besloot ik om online te gaan om een lening te zoeken en ik vond KELVIN SMITH FUNDS (kelvinsmithfunds@hotmail.com) met 2% rentetarief en paste onmiddellijk mijn gegevens toe zoals aangegeven. Binnen zeven dagen na mijn aanvraag plaatste ze mijn leningbedrag af met Geen verborgen kosten en kon ik voor mijn zoon medische rekeningen zorgen, mijn huurrekening vernieuwen en mijn schuld afbetalen. Ik zal elke leningszoeker adviseren contact op te nemen met KELVIN SMITH FUNDS via kelvinsmithfunds@yahoo.com voor een gemakkelijke en veilige transactie
Lening
08 februari 2018 11:10
Solliciteer voor een lening tegen een zeer lage rente van 3%, neem nu contact met ons op als u geïnteresseerd bent via da5650968@gmail.com met de onderstaande informatie.

Naam leenaanvrager:
land:
Staat:
Adres:
Telefoonnummer:
Benodigd bedrag als lening:
Lening Duartion:

Merk op dat alle antwoorden worden doorgestuurd naar da5650968@gmail.com

Bedankt en God zegene.

Daniel Anthony
Bent u op zoek naar een dringende lening ???
wij bieden een eenvoudige en betaalbare lening aan alle particuliere beleggers en particulieren van € 100 tot € 100.000.000 lening tegen een rentepercentage van 3% ... neem contact met ons op @ rakprestito@gmail.com
Auteur:

Uw e-mailadres:

Onderwerp:

Bericht: