Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

U naar Rotterdam vreewijk, ik naar ?

Gepost door laghuwitz 
U naar Rotterdam vreewijk, ik naar ?
29 januari 2017 10:19
Ik ben opzoek naar een minimaal 4 kamereensgezinswoning met tuin, het liefst Barendrecht, Ridderkerk, Ijselmonde,Lombardije of heerjansdam.
Een beetje in die richting maar totaal niet Charlois, bloemhof pf Delfshaven.
Kindvriendelijk in ieder geval.

Zelf woon ik in een kleine 4 kamereensgezinswoning in vreewijk, met een grote achtertuin.
Winkels, openbaarvervoer en scholen op loopafstand.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 29/01/2017 10:20 door laghuwitz.
Geachte heer/mevrouw,

Naar aanleiding van uw advertentie zou ik er graag op willen reageren.

Ik woon in een eengezinswoning in Capelle aan den IJssel. Het huis is een 5-kamer woning waarvan vier slaapkamers, die zich op de bovenverdieping vinden. Er is een grote voor- en achtertuin dat voor alles van toepassing is.

De omgeving is een kindvriendelijke buurt met ook basisscholen op loopafstand. Het centrum met verschillende soorten winkels is 2 minuten van het huis vandaan. Dichtbij bevinden zich een bus- en metrostation. Wat betreft de buren; erg vriendelijk en behulpzaam.

Graag zie ik een reactie van u tegemoet.

Met vriendelijke groet,

D. Öztemel
Beste Iaghuwitz,

graag zou ik in contact met je willen komen om over deze woningruil te bespreken.
ik woon in lombardijen . 4 kamereengezinswoning met ruime tuin. de wensen die u noemt voldoen er volledig aan.
zelf zou ik in vreewijk willen gaan wonen. dat is dan loopafstand van mij werk.
ik ben 3 jaar geleden met mijn partner en kind gaan wonen, maar aangezien ik nu alleen woon en de woning voor mij te groot is ben ik opzoek naar een nadere woning.

het zou mij een genoegen zijn om met u in contact te komen.
wie weet kunnen wij elkaar helpen.

met vriendelijke groet,
Reshma
Hallo ik woon in Hoogvliet Rotterdam in de wijk zalmplaat. Ik heb een ruime 5 kamer eensgezinswoning, gelegen in een groene omgeving. Grote voor en achtertuin,zolder, berghok, grote woonkamer, winkels, metro om de hoek. Mijn huis is in zeer nette staat huur 699,00 euro. Heb je interesse bel me dan. 0612825333
hallo ik zou graag met je willen ruilen?
ik voldoe aan de eisen.
ik woon in een te rustige wijk van beverwaard.
grote eengezinswonig alles is gerenoveerd.
4 grote slaapkamers , berging enz
wilt u meer informatie kunt u mij bereiken op mummer
0647670321.

gr Radwan
Hallo is u ruil nog steeds!?
Re: U naar Rotterdam vreewijk, ik naar ?
19 maart 2017 08:19
Ja ik ben nog steeds opzoek
Bent u nog steeds opzoek
Grote woning in Utrecht?
is de ruil er nog steeds?
Hallo,
ik heb een 4 kamer beneden woning in Ijsselmonde. heerlijk groene omgeving met veel speelplaatsjes voor kinderen.
tuin achter en aangrenzend een groot grasveld.

tram en winkelcentrum op 5\10 min lopen.

graag hoor ik van u of u er interesse in hebt.
groeten bianca
Hallo ik ben opzoek naar een woning in lombardijen ik woon zelf op de putsebocht. 3 kamer woning. Ruime woonkamer en grote badkamer met bad.

Wil graag naar lombardijen geen andere plek.

0630174597
Goedendag,

Ik woon zelf in Charlois, 5 kamer woning. Vreewijk lijkt me leuk. Welke straten woont u? En hoeveel m2 ongeveer?

Vriendelijke groet,
Zakaria
loan
03 april 2018 23:52
Hallo
Dit is om het algemene publiek te informeren dat de rooms-katholieke christelijke organisatie een financiële kans heeft geopend om mensen in noodhulp te helpen, zoals financiële hulp. Dus als je financiële problemen hebt of als je een financieel probleem hebt, en je hebt geld nodig om een eigen bedrijf te starten, of je moet je rekeningen betalen, met een lange en korte duur naar keuze met een lage rente op 2% per annulering voor individuen en bedrijven. Neem vandaag nog contact met ons op per e-mail. Adres: (romancatholicloan530@gmail.com) De Bijbel zegt (Lukas 11:10) Voor iedereen die vraagt ontvangt; degene die vondsten zoekt; en voor degene die klopt, zal de deur worden geopend. Dus mis deze kans niet, omdat Jezus dezelfde is gisteren, vandaag en voor altijd. Alsjeblieft, dit is voor serieus denkende en Godvrezende mensen. Ontvang onze oprechte groeten van de rooms-katholieke christelijke organisatie, neem vandaag nog contact met ons op via deze e-mail: (romancatholicloan530@gmail.com)
E-mail:
romancatholicloan530@gmail.com
Hebt u interesse in 5 kmr-beneden woning met tuin in Rotterdam Crooswijk ??
Jeg skriver dette vidnesbyrd fordi jeg er virkelig taknemmelig for, hvad Sosby Dave gjorde for mig og min familie, da jeg troede, at der ikke var noget håb, kom han og fik min familie til at føle sig levende igen ved at låne os lån til en meget lav rente på 3%. Nå jeg har søgt efter et lån for at afvikle mine gæld i de seneste tre måneder, alt jeg mødte scammed og tog mine penge, indtil jeg endelig mødte en Gud sendt långiver. Jeg troede aldrig, at der stadig er ægte lånegivere på internettet, men til min største overraskelse fik jeg mit lån uden at spilde meget tid, så hvis du er ude og leder efter et lån af ethvert beløb, vil jeg råde dig til at sende en mail til MR, Sosby Dave via soanilounlimited@gmail.com.com og være fri for internet svindel. tak ... Parker Scout fra Californien, USA
Hallo Reshma, heeft u misschien interesse in een appartement met 3 slaapkamers?
Ik zoek een woning met 3 slaapkamers wegens mijn gezondheid . Begane grond of met lift. Zelf heb ik een ruime appartement met 3 slaapkamers , balkon in de buurt van dokhaven. Uitzicht op een grote park, Erasmusbrug en Euromast.
douniaa
Re: U naar Rotterdam vreewijk, ik naar ?
26 september 2018 20:06
heb je interesse in een hoekwoning in barendrecht 4 kamers plus zolder met vaste trap en voor en achtertuin.
mail assaidi2011@hotmail.com
douniaa
Re: U naar Rotterdam vreewijk, ik naar ?
26 september 2018 20:07
heb je interesse in een hoekwoning in barendrecht 4 kamers plus zolder met vaste trap en voor en achtertuin.
mail
assaidi2011@hotmail.com
douniaa
Re: U naar Rotterdam vreewijk, ik naar ?
26 september 2018 20:08
heb je interesse in een hoekwoning in barendrecht 4 kamers plus zolder met vaste trap en voor en achtertuin
mail assaidi2011@hotmail.com
Hallo, dit is om het grote publiek te informeren dat de heer Timothy Jeter een particuliere financier is die financiële kansen heeft geopend voor iedereen die financiële hulp nodig heeft. We verstrekken 2% rentekredieten aan particulieren en bedrijven met duidelijke en begrijpelijke voorwaarden. Bel ons vandaag nog via e-mail naar: infocreditfinance768@gmail.com
Hallo, dit is om het grote publiek te informeren dat de heer Timothy Jeter een particuliere financier is die financiële kansen heeft geopend voor iedereen die financiële hulp nodig heeft. We verstrekken 2% rentekredieten aan particulieren en bedrijven met duidelijke en begrijpelijke voorwaarden. Bel ons vandaag nog via e-mail naar: infocreditfinance768@gmail.com
Naar apeldoorn ? Emailadres is wruil187@gmail.com
Ruime 3 kamer appartment in Apeldoorn in het centrum
Bent u nog steeds op zoek ?
Zoja is Zevenbergen misschien iets voor jou een rustige omgeving en een super leuk huis
Betrefd eengezinswoning met 3 slaapkamers en zolder met vlizotrap trap en grote tuin
Met de auto maar 25 minuten vanaf Rotterdam zuid rijden

Bij interesse kunt u me mailen op silverstonepartychick@hotmail.com
DOBAR DAN I DOBRODOŠLI U GARANCIJSKI KREDIT GEORGE NEGGA.
Trebate li 100% financija? Mogu popraviti vaše financijske potrebe s problemom od 3% kamatne stope. Bez obzira na vaše okolnosti, samozaposlene, umirovljenike, loše kreditne sposobnosti, mogli bismo vam pomoći fleksibilnu otplatu, kontaktirajte nas na: georgeneggaguaranteeloan@yahoo.com
Prijavite se sada za sve vrste kredita i hitno uzmite novac!
* Kamatna stopa je 2%
* Odaberite između 1 i 30 godina otplate.
* Odaberite između mjesečnog i godišnjeg plana otplate.
* Uvjeti i uvjeti fleksibilnosti kredita.
email georgeneggaguaranteeloan@yahoo.com
[georgenegga.wixsite.com]
Kontakt: +1 (507) 215 8801
Jeg heter Jansen, jeg kommer fra Delft, Nederland, for noen måneder siden ble jeg sugd i en dårlig økonomisk situasjon, og jeg trengte et presserende lån til å betale regningene mine og komme tilbake på føttene mine økonomisk på grunn av min nåværende økonomiske situasjon, min bank nektet å gi meg et lån, så kontakt Wendy Finance Inc. for et lån, og de tilbød meg et lån på € 75.000 til en svært lav rente. Her er kontakt emailen: sofiafinance@outlook.com
Hallo,

ik woon in lombardijen. Zijn die drie kamers inclusief de woonkamer of is het een woonkamer plus drie slaapkamers?

Mvg
Ik woon in lombardijn en eengezinswoning met 2 tuinen klein voor en grote achter
ik heb 5 kamers 4 slaaptkamers
Auteur:

Onderwerp:


Bericht: