Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Woningruil Almere Poort naar Almere Stad of Almere Buiten

Gepost door Michel 
Hallo

Ik ben op zoek naar een woning met een tuin , ikzelf woon in almere buiten in een nieuwbouw appartement alles gelijkvloers , ik heb 2 katten die het eigenlijk heerlijk zouden vinden een huis met een tuin
Graag wil ik dus ruilen met iemand met een tuin in almere .
Aangeboden Muziekwijk Sociale huur , 4 kamer eengezinswoning, grote tuin voor en achter. dichtbij station, bus , gezondheid centrum, winkelcentrum, park, scholen.

Gevraagd Sociale huur, 4 kamer eengezinswoning of begane grond in filmwijk, parkwijk, almere poort dichtbij station en winkels. eventueel( staatsliedenwijk met parkeer gelegenheid station dichtbij).
Hou Bennie, ik heb een woning met tuin 74 m2 bg en 2 slaapkamers
Dat wil ik ook terug. Mag verdieping zijn maar vereisten zijn balkon en lift en 2 slaapkamers
Mocht je dat hebben en foto’s van mijn woning willen kan je appen op 06-4977 0777
Groetjes Saskia
Hoi Michel, ik heb een grote bg woning van 74m2 In Almere buiten
Woonkamer 26 ‘2 keuken 13 m slak 10 m2 en een hele grote slaapkamer van 20 m2
Tuin is 50m 2 gelegen aan vijver in de regenboogbuurt. Is een hele nette zeer goed afgewerkte woning voorzien van laminaat vloer( nieuw) en nieuwe keuken verder inpandige berging. Je mag mij appen en dan stuur ik foto’s of video.

Groetjes Saskia
06-49770777
Hoi ,ik heb een grote bg woning van 74m2 In Almere buiten
Woonkamer 26m2 keuken 11m2 SLK 10 m2 en een hele grote slaapkamer van 20 m2
Tuin is 50m 2 gelegen aan vijver in de regenboogbuurt. Is een hele nette zeer goed afgewerkte woning voorzien van laminaat vloer( nieuw) en nieuwe keuken verder inpandige berging. Je mag mij appen en dan stuur ik foto’s of video.

Groetjes Saskia 0649770777
Verhuurder is alliantie en huur nu is 640 word aangepast naar inkomen na ruilen
Hoi Bennie , ik heb een grote bg woning van 74m2 In Almere buiten
Woonkamer 26M2 keuken11m2 slk10 m2 en een hele grote slaapkamer van 20 m2
Tuin is 50m 2 gelegen aan vijver in de regenboogbuurt. Is een hele nette zeer goed afgewerkte woning voorzien van laminaat vloer( nieuw) en nieuwe keuken verder inpandige berging. Je mag mij appen en dan stuur ik foto’s of video.

Groetjes Saskia
06-49770777
Is het nog beschikbaar?
Ik heb een 4 kamer eengezinswoning in regenboogbuurt Almere buiten met een gigantische tuin. Graag zoek ik een 4 kamer eengezinswoning met zolder of een 5 kamer eengezinswoning in Nobelhorst of Almere buiten.
Amoxicillin 500 Mg Dosage <a href="[mewkid.net] 500mg</a> gtt.pada.wisselstart.nl.hhu.ak [mewkid.net]
Amoxil Causes Gallstones <a href="[mewkid.net]; nvd.hmsa.wisselstart.nl.vly.uv [mewkid.net]
Amoxicillin 500mg <a href="[mewkid.net] 500 Mg</a> kvd.oriw.wisselstart.nl.vac.ce [mewkid.net]
Amoxicillin No Prescription <a href="[mewkid.net] Amoxicillin</a> flf.zxbn.wisselstart.nl.fpo.wt [mewkid.net]
A pursuit iritis fallen fruit.
15 oktober 2020 14:30
Buy Amoxicillin Online <a href="[mewkid.net]; juu.qruz.wisselstart.nl.zsr.nc [mewkid.net]
Amoxicillin No Prescription <a href="[mewkid.net] 500mg Dosage</a> gav.mtdp.wisselstart.nl.kzk.th [mewkid.net]
Amoxicillin 500 Mg <a href="[mewkid.net] 500 Mg</a> mpl.yiei.wisselstart.nl.irf.lm [mewkid.net]
Amoxicillin 500mg Capsules <a href="[mewkid.net] Amoxicillin Online</a> owt.gxrm.wisselstart.nl.hfw.wh [mewkid.net]
Buy Amoxicillin <a href="[mewkid.net] 500 Mg</a> orq.vfwy.wisselstart.nl.kmy.hs [mewkid.net]
Hai ,

Aangeboden: 3 kamerwoning in muziekwijk op eerste etage. Graag zelf naar Almere Poort. Mijn dochter zit daar op school.
Voor vragen bel: 06-41281691

Groeten,
Niqui
Hallo

Ik heb een 4 kamer eengezinswoning in Almere haven
Ruime voor en achtertuin.
Amoxicillin 500 Mg <a href="[mewkid.net]; gyx.cswd.wisselstart.nl.fcl.ax [mewkid.net]
Buy Amoxicillin <a href="[mewkid.net] 500mg Capsules</a> gyx.cswd.wisselstart.nl.fcl.ax [mewkid.net]
Amoxicillin <a href="[mewkid.net] Amoxicillin</a> aak.lrhc.wisselstart.nl.fxz.qz [mewkid.net]
Amoxicillin <a href="[mewkid.net] Amoxicillin</a> gzc.sika.wisselstart.nl.bsj.yu [mewkid.net]
18 <a href="[mewkid.net] Online</a> ucb.ytow.wisselstart.nl.pof.cl [mewkid.net]
Amoxicillin <a href="[mewkid.net] Online</a> ddg.bsjp.wisselstart.nl.ccv.es [mewkid.net]
Buy Amoxicillin Online <a href="[mewkid.net] 500mg</a> vdl.zacv.wisselstart.nl.iwy.yk [mewkid.net]
Amoxicillin No Prescription <a href="[mewkid.net]; rwx.pwmo.wisselstart.nl.jbx.ep [mewkid.net]
Amoxicillin 500 Mg <a href="[mewkid.net] 500 Mg</a> hsy.zwgk.wisselstart.nl.nwh.rn [mewkid.net]
Buy Amoxicillin <a href="[mewkid.net] Amoxicillin Online</a> vfc.bnnk.wisselstart.nl.aeu.td [mewkid.net]
Amoxicillin 500 Mg <a href="[mewkid.net] 500mg</a> dng.lirz.wisselstart.nl.igz.ob [mewkid.net]
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: