Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Wij een eengezinswoning met tuin jij een 4 kamer nieuwbouw appartement in Amsterdam osdorp!

Gepost door Anissa 
Goedenmiddag,

Wij hebben een 4 kamer appartement, nieuwbouw uit 2009 met 2 liften.
Ruime woonkamer met open keuken en extra opbergruimte.

Wij zoeken een benedenwoning/eengezingswoning met tuin minimaal 3 slaapkamers. Omgeving Amsterdam of erbuiten mag ook. Zaandam, zwanenburg, purmerend, uithoorn etc.
Mocht je geintresseerd zijn, kan je mij mailen op anissa.bouhassani.mhbo@gmail.com

Groet
Re: Wij een eengezinswoning met tuin jij een 4 kamer nieuwbouw appartement in Amsterdam osdorp!
08 juli 2016 23:00
woning ruil zaandam naar amsterdam Eengezinswoning
614 €
Zaanstad
Kamer 5 Verwarming c v ketel Tuin achtertuin voortuin ik wil contact me zaandam Lichte eengezinswoning in een ruim
Kogerveld De woning heeft een royale woonkamer en 4 slaapkamers op de 1e verdieping Op loopafstand zijn diverse voorzieningen zoals winkels NS station en recreatiegebied Het Jagersveld te vinden De voor en achtertuin zijn heerlijk zonnig gelegen Deze voormalige huurwoning wordt door ZVH aangeboden Indeling Begane grond entree hal toilet meterkast doorzon woonkamer gesloten keuken en een toegangsdeur naar de achtertuin achtertuin staat een vrijstaande stenen berging Voldoende parkeergelegenheid in de omgeving en goede ligging t o v uitvalswegen en nabij treinstation Bijzonderheden Verwarming en warmwater middels c v installatie Woning bijna geheel v v dubbele beglazing
ik zoek wonen amsterdam sloterdijk geuzenveld west ik zoek allen beneden woning met tuin en huur niet hogerdan 600 3/4 kamer woning met tuin 0687132308
beste Anisa,ik heb een grote eengezienswoning,in Hoofddorp, alles u geintersseerd bel me ,tel 0617125620.bedankt
Mijn huis in Amsterdam heeft 2 slaapkamers, een woonkamer, grote keuken, douche, 2 balkons en een zolder. Mijn huis is in Bos en Lommer. Huur is €512. 1ste verdieping0642327808
Beste anisa
Mijn huis in Amsterdam heeft 2 slaapkamers, een woonkamer, grote keuken, douche, 2 balkons en een zolder. Mijn huis is in Bos en Lommer. Huur is €512. 1ste verdieping0642327808
Goede dag annisa

Zou je ook naar leiden willen verhuizen. Dat is 20 min rijden naar amsterdam. Woon in een hele gezellige buurt. Heb een hele grote tuin met schuur en 3slpk extra opberg ruimte op de gang.keuken hebben we pas ingebouwd. Zelf hebben we de woning opgeknapt. De woningbouw gaat alles renoveren buiten en binnen. Scholen in de buurt op afstand . Centrum 10 min lopen. Bus om de hoek. Kleine centrum voor boodschap 3 min lop3n. Hoor wel als je intressen hebt. Mvg
Goedemorgen,

Iemand geïnteresseerd in een 4 kamer maissonette woning op 3 hoog in Amsterdam West? (Tollensstraat/Kinkerstraat)

Top locatie!

Groeten, Evelien
hallo Anissa heb een 4 kamer woning drie slaapkamer en grote woonkamer balkon en berging de woning zit wel op drie hoog maar er is een lift in het complex woon nabij derkinderstraatbij intresen laat wat horen.
Hoi hoi,

Ik zie dat je een huisje hebt in de kinker buurt. Ik heb een eengezinswoning in zaandam bij interesse graag even contact opnemen.
Evelien Schreef:
-------------------------------------------------------
> Goedemorgen,
>
> Iemand geïnteresseerd in een 4 kamer maissonette
> woning op 3 hoog in Amsterdam West?
> (Tollensstraat/Kinkerstraat)
>
> Top locatie!
>
> Groeten, Evelien


Hoi evelien interesse in zaandam eengezinswoning.


Mvg
Hallo,

Mijn moeder heeft een grote 6 kamer woning in slotervaart (dichtbij het sierplein). 5 slaapkamers , grote woonkamer. Balkon en tuin. Het is een massionette woning op de begane grond en 1ste etage. Heb je maar 4 slaapkamers nodig dan kan de muur in de woonkamer er makkelijk uit. Bestaat uit gipsplaten, deze hebben wij er zelf ingezet omdat we een slaapkamer tekort hadden. Door deze weg te halen is de woonkamer nog groter en heb je aan de straatkant zowel als de tuinkant grote ramen. Wc en douche (best klein) apart. Parkeren max 2 auto's per huishouden. Dit kost 48 euro per 6 maanden.

Speelpleintje voor Kids achter de tuin. Te zien vanuit de balkon. Bij deze woning hoort ook een zolder op de 4e etage en een ruime box op de begane grond.

Mijn moeder wil graag iets kleiner gaan wonen en het liefst ook in de buurt. En jouw woning spreekt haar erg aan. Huur is momenteel 721 euro.
Beste Anissa, ik heb interesse in uw woning . Kunt u contact met mij opnemen voor meer informatie van beide kanten. Mvg Angela. Ook bereikbaar op 0644503111
Beste anissa ik heb bineden woning 4kamers.
mail me als je wil.kijken.
gr aya
Hoi anissa, ik heb in Beverwijk een massoinette met 5 kamers(4 slaapkamers) en een dakterras
Als je interesse hebt dan kan je me bellen op 0642069751.
3 kamer woning
18 februari 2017 17:28
Hallo , Ik woon in Amsterdam oost Dappermarkt, heb een 3 kamer woning 2 hoog , iemaand intresse
3kamer Amsterdam oost
18 februari 2017 17:47
Lady Schreef:
-------------------------------------------------------
> Goede dag annisa
>
> Zou je ook naar leiden willen verhuizen. Dat is 20
> min rijden naar amsterdam. Woon in een hele
> gezellige buurt. Heb een hele grote tuin met
> schuur en 3slpk extra opberg ruimte op de
> gang.keuken hebben we pas ingebouwd. Zelf hebben
> we de woning opgeknapt. De woningbouw gaat alles
> renoveren buiten en binnen. Scholen in de buurt op
> afstand . Centrum 10 min lopen. Bus om de hoek.
> Kleine centrum voor boodschap 3 min lop3n. Hoor
> wel als je intressen hebt. Mvg

Hoi lady
Ik ben wel geïnteresseerd in u woning
Heb zelf een woning van 3 kamer en 2 hoog mooie beurt markt , school , ziekenhuis , tram , bus en trein op loopafstand
Hallo Anissa,

Heb in EDAM een 4kamer-eengezinswoning met een vaste trap naar zolder voor eventueel een 4de slaapkamer,

een 20m2 voor- en 70m2 achtertuin, huur 613

voor meer informatie mail naar azelmad62@hotmail.com

Mvg, azelmad
Beste saloua,

Ik ben op zoek naar een grote woning momenteel woon ik in osdorp 3 kamerwoning leuke buurt ben heel erg geinteresseerd in uw woning. U kunt mij bereiken op 0639289389.

Groet,
Tugba

Saloua Schreef:
-------------------------------------------------------
> Hallo,
>
> Mijn moeder heeft een grote 6 kamer woning in
> slotervaart (dichtbij het sierplein). 5
> slaapkamers , grote woonkamer. Balkon en tuin. Het
> is een massionette woning op de begane grond en
> 1ste etage. Heb je maar 4 slaapkamers nodig dan
> kan de muur in de woonkamer er makkelijk uit.
> Bestaat uit gipsplaten, deze hebben wij er zelf
> ingezet omdat we een slaapkamer tekort hadden.
> Door deze weg te halen is de woonkamer nog groter
> en heb je aan de straatkant zowel als de tuinkant
> grote ramen. Wc en douche (best klein) apart.
> Parkeren max 2 auto's per huishouden. Dit kost 48
> euro per 6 maanden.
>
> Speelpleintje voor Kids achter de tuin. Te zien
> vanuit de balkon. Bij deze woning hoort ook een
> zolder op de 4e etage en een ruime box op de
> begane grond.
>
> Mijn moeder wil graag iets kleiner gaan wonen en
> het liefst ook in de buurt. En jouw woning spreekt
> haar erg aan. Huur is momenteel 721 euro.
beste woning zoeker, heb je ook interesse in hoofddorop,ik heb eengezienswoning met vier slaapkamers en groote woon kamer,alles u wilt mag u mij bellen of mailen,grtjes.
Goedemiddag,

Graag wil ik reageren op uw woning. Zelf heb ik een sociale huurwoning in de flevoplolder (gemeente Dronten) In een rustige kindvriendelijke buurt. Het huis heeft 3 slaapkamers en een grote zolder met vaste trap. Ruime badkamer met extra toilet. De achtertuin is 10 meter diep en 4,5 breed met een stenen schuurtje. In de woning zijn 2 jaar geleden een nieuwe keuken geplaatst, ramen vervangen, nieuwe radiatoren boven en is de cv vervangen. Het onderhoud via deze woning stichting is erg goed en zijn snel wanneer er iets kapot is aan de woning.
Wanneer u interesse heeft in deze woning zal ik u foto's sturen.
Ik zou graag in Amsterdam wonen omdat mijn jongste zoon na de basisschool gaat beginnen op het Geert Grote College in A'dam.

In afwachting van uw reactie
mvg
Esther van de Pol
Interesse in Blaricum? Rustig dorp, 6 kamerwoning met voor- en achtertuin, 3 schuren en inrit voor 3 auto's. 2 onder 1 dak woning,
Heb je interesse in een 4 kamer woning in Amsterdam Noord bij het BovenIJ winkelcentrum tegen over Media Markt
Salaam

Is je moeder nog op zoek naar een kleinere woning?

Ik woon Pietercaland nieuwbouw flat 6 hoog met lift
Het huis was voorheen 2 kamerwoning maar heb er 3 van gemaakt
Huur is 531 en 67 vierkante meter

Wil je mailen als u interesse heeft.
Iemand intresse in een 4 kmr eengezinswoning in Almere buiten

Gezocht huis of appartement/etage met lift of zonder lift tot max 2de verdieping

Amsterdam
Zaandam
Hoofddorp
Amstelveen
Beverwijk
Hello/sallam
Ik heb huıshe 4kamer met achtet tuın Amsterdam west vlakbıj westerpark alls je enteresehebben omde ruıleen contac nemen möojn tel nummer0625742483
Hallo
Ik heb interesse in je woning.
Ik heb zelf een woning in zaandam zuid zit in groot boulevard alleen heeft geen tuin .de huur kost 721 euro inclusief servicekosten.
Ik wil graag naar osdorp verhuizen.
Als je ook interesse heb bel mij .mijn nr is:0686288262.
salam goedeavond
wat voor een huis zoek je zelf?
Anissa Schreef:
-------------------------------------------------------
> Goedenmiddag,
>
> Wij hebben een 4 kamer appartement, nieuwbouw uit
> 2009 met 2 liften.
> Ruime woonkamer met open keuken en extra
> opbergruimte.
>
> Wij zoeken een benedenwoning/eengezingswoning met
> tuin minimaal 3 slaapkamers. Omgeving Amsterdam of
> erbuiten mag ook. Zaandam, zwanenburg, purmerend,
> uithoorn etc.
> Mocht je geintresseerd zijn, kan je mij mailen op
> anissa.bouhassani.mhbo@gmail.com
>
> Groet
Hi.ik heb 1gezinswoning nieuwbouw 2012.3 slpkmr met ruime zolder.in adam noord.met bus 15 min.op adamcs.waar in osdorp woon jy.moet loopafstand winkels scholen en openbaarvervoer ik ben met 1 kind.en huursubsidie is mogelyk? Laat me weten.
Hallo.

Wat is de straat war jouw moeder woont..

Ik wil graag ruimer wonen ivm met 3 kids. Hebben zelf een nieuwbouw appartenent uit 2010 met lift 100m2 met grote balkon en 3 kamers. Met open inbouw keuken. Ben de eerste bewoner..

Saloua Schreef:
-------------------------------------------------------
> Hallo,
>
> Mijn moeder heeft een grote 6 kamer woning in
> slotervaart (dichtbij het sierplein). 5
> slaapkamers , grote woonkamer. Balkon en tuin. Het
> is een massionette woning op de begane grond en
> 1ste etage. Heb je maar 4 slaapkamers nodig dan
> kan de muur in de woonkamer er makkelijk uit.
> Bestaat uit gipsplaten, deze hebben wij er zelf
> ingezet omdat we een slaapkamer tekort hadden.
> Door deze weg te halen is de woonkamer nog groter
> en heb je aan de straatkant zowel als de tuinkant
> grote ramen. Wc en douche (best klein) apart.
> Parkeren max 2 auto's per huishouden. Dit kost 48
> euro per 6 maanden.
>
> Speelpleintje voor Kids achter de tuin. Te zien
> vanuit de balkon. Bij deze woning hoort ook een
> zolder op de 4e etage en een ruime box op de
> begane grond.
>
> Mijn moeder wil graag iets kleiner gaan wonen en
> het liefst ook in de buurt. En jouw woning spreekt
> haar erg aan. Huur is momenteel 721 euro.
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: