Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Woningruil RIJWIJK/DEN HAAG naar NOORD-HOLLAND!

Gepost door Hanna 
Woningruil RIJWIJK/DEN HAAG naar NOORD-HOLLAND!
09 januari 2016 01:22
Aangeboden leuke 3 kamerwoning op de 3de verdieping in Rijswijk! Eigenlijk een 4 kamerwoning maar de muur in de woonkamer is open gebroken. Hierdoor heb ik een ruime woon/eetkamer, aparte keuken, 2 slaapkamers, badkamer met ligbad, balkon op de voor en achterzijde. Een groot onderhouden grasveld aan de achterkant van het huis met speeltuin leuk voor iemand met kinderen aan de voorkant van het huis bevind zich een ondergrondse treinstation van Rijswijk. Verder is de woning gelegen nog geen 2 min lopen van winkelcentrum de Boogaard en een aantal kleine winkeltjes tegenover de woning basisscholen en huisartsen in de buurt en op loopafstand van DEN HAAG! Binnenkort vind er een grote renovatie plaatst dan wordt er een nieuwe wc, badkamer en keuken geplaatst! De huurprijs is 560,- Ik zoek een woning in Hoofddorp,Haarlem, Amsterdam,Zaandam en omstreken!
hallo; als u welt naar amersfoort ik doe graag met u ruile
zou je ook naar oestgeest willen, dat is in de buurt van Den Haag
hallo: als u wilt naar haarelm ik wil graag met u ruilen,,0687875616 Chia
Hoi ben je nog aan het zoeken voor woningruil?

Ik woon in aalsmeer, tussen hoofddorp en amstelveen in, en heb een 2kamer woning. Graag hoor ik of je interesse hebt, groetjes
hallo


ik woon in wormer (ongeveer 15 km bij amsterdam en 6 km van Zaandam vandaan )in een 55 plus woning dus u moet dan 55 jaar of ouder zijn een 2 kamer appartement de huur is 495 euro daar zit de service kosten de stookkosten (verwarming) en het water bij in dus een goedkope huur zou u interesse hebben in een ruil?
mvg truu
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: