Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Amsterdam West naar Amsterdam Westsmileys with beer

Gepost door kaomi 
Amsterdam West naar Amsterdam Westsmileys with beer
07 januari 2016 19:34
Ik heb een mooi huis in amsterdam west, 36m, een slaapkamer, woonkamer grote keuken, aparte wc en douche en balcon nabij tram 13 minder 15min naar central station sociale woning. ik wil een extra kamer voor mijn dochter. is een mooi buurt en rustig
Hoi hoi ben geïnteresseerd in u woning.Heb een eengezinswoning in de Maurits sabbenhof 3 slaapkamers woonkamer en keuken samen en een tuin
isaa
Re: Amsterdam West naar Amsterdam Westsmileys with beer
17 februari 2016 09:58
aangeboden: grote ruime woning 2 kamer app., op de 1e verdieping met lift op de van hallstraat ( dus voor kinderen ideaal de van beuningenplein en westerpark/westergasfabriek) scholen op loopafstand, bushalte is precies beneden / parkeerplaatsen ook. gebouw heeft lift en voor de bewoners van de 1e verdieping een hele grote voortuin en grote balkon. 
ik wil graag ruilen met iemand van nieuw-west ( het liefst slotermeer of-geuzenveld maar osdorp is ook goed ) en het liefst iets met een tuin of grote balkon.

ik hoor graag van je. 
i.bodin@hotmail.com 
0639179930 


Darlene Schreef:
-------------------------------------------------------
> Hoi hoi ben geïnteresseerd in u woning.Heb een
> eengezinswoning in de Maurits sabbenhof 3
> slaapkamers woonkamer en keuken samen en een tuin
Re: Amsterdam West naar Amsterdam Westsmileys with beer
22 februari 2016 17:58
Darlene Schreef:
-------------------------------------------------------
> Hoi hoi ben geïnteresseerd in u woning.Heb een
> eengezinswoning in de Maurits sabbenhof 3
> slaapkamers woonkamer en keuken samen en een tuin

Ik heb een knusse 4 Kamerwoning in de Baarsjes ..huur €412
Mocht je geïnteresseerd zijn dan hoor ik t graaf
Hoi Darlene,

Ik heb interesse in jouw eengezinswoning.

Ik heb zelf een grote 3 kamer appartement in Amsterdam-West(Slotervaart) vlakbij Sierplein en op 2 min loopafstand van het Sloterpark/Station Lelylaan. De woonkamer is heel groot en lang en er zijn 2 slaapkamers, douche, toilet en keuken, balkon aan voor en achterkant. Daarnaast heb ik een grote berging met eigen ingang. De gezamenlijke tuin heeft 3 ingangen( is afgesloten en alleen voor bewoners met een sleutel) De woning kan je betreden via achteringang( tuin) of aan de straatkant. De woning is op de 1e verdieping, en er zijn geen onderburen.

Graag hoor ik het als je interesse hebt.



mvg,

Sara
Mooie begane grond woning van 63 m2 met 3 kamers waarvan 2 ruime slaapkamers,
Kelder, apart wasmachine hok, grote tuin, grote berging .. 2 min lopen van plein 40-45
Eigen ingang. Ov nabij, winkels op een steenworp lopen, park, nette rustige straat.


Ik wil graag ivm mijn studie wonen in ALLEEN de volgende plaatsen: buiten veldert, Amsterdam zuid of in Amstelveen.
ALLEEN reageren als u ook een begane grond woning kunt aanbieden zonder boven buren.

De woning die ik achterlaat is zeer goed onderhouden. Er zit een nieuwe laminaat vloer in en de muren zijn prachtig gebroken wit geverfd.

Ik verhuis puur en alleen om dichtbij de vrije universiteit te zitten anders was ik hier beslist blijven wonen.

Interesse? Stuur dan zsm een mail met uw telefoonnummer : sophiavd89@gmail.com
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: