Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

woningruil binnen vathorst /amersfoort

Gepost door noname77 
woningruil binnen vathorst /amersfoort
04 november 2015 15:01
Ik woon In Vathorst in een mooi appartement op de eerste verdieping. Een ruim appartement met veel lichtinval. 2 slaapkamers een heel ruime badkamer en apart toilet. En een ruimte voor een wasmachine en tevens 2 ruime bergruimtes .Aangrenzend aan de openkeuken met openslaande deuren is een heel ruim duikterras. Aan de andere zijde van het appartement aangrenzend aan de slaapkamer is een 2e balkon.

Ik zoek een woonhuis met tuin in Vathorst het aantal slaapkamers dat maakt niet uit. Wil echter wel in deze wijk blijven wonen !
Hi ik woon in schothorst vlakbij winkelcentrum. Heb 2 slaapkamers en zolder
Grote woonkamer open keuken grote achtertuin en voortuin
Heb je intresse mail me
Hallo ik heb een eengezinswoning met 3 slaapkamers een zolder, voor en achtertuin met schuur sociale huurwoning €540.
Interesse om te ruilen?
Goede middag,
ik heb een appartement in de aanbieding in Hooglanderveen,
wegens gezinsuitbreiding is deze voor ons te klein hebben maar 1 slaapkamer en dus onss dochtertje die kamer af moeten staan waar
door wij nu in de woonkamer slapen.

Hoop dat 1 slaapkamer voor u genoeg is. de huur bedraag ongeveer 540 euro incl service kosten.

De slaapkamers is voorzien van een inbouwkast dus dat scheelt ook weer ruimte,
verder is winkel centrum amersfoort-vathorst en station op loopafstand ongeveer 10 minuutjes

Met vriendelijke groeten,

Gertjan Houtveen
Fadi
Re: woningruil binnen vathorst /amersfoort
03 augustus 2016 23:09
Waar wil je heen verhuizen?
Hallo Vama

Heb je een eensgezinswoning in Vathorst?
Wij wonen namelijk in een appartement van 86 vierkante meter bij de Laak en willen graag naar een eensgezinswoning verhuizen.

Groet Natasja
Roos79
Re: woningruil binnen vathorst /amersfoort
07 september 2016 15:21
Hallo,

Interesse in een eengezinswoning in Rustenburg? Ik zoek een kleiner appartement, liefst nieuwbouw..

Groet,
Roos
misschien interesse in een appartement in vathorst, van 3 jaar oud
Graag een eengezinswoning in vathorst.

Wij wonen namelijk in een appartement van 100 vierkante meter bij de Laak

en willen graag naar een eensgezinswoning verhuizen.

Groet Amina
Roos79 Schreef:
-------------------------------------------------------
> Hallo,
>
> Interesse in een eengezinswoning in Rustenburg? Ik
> zoek een kleiner appartement, liefst nieuwbouw..
>
> Groet,
> Roos

Hallo roos
Heeft u interesse in 1e etagewoning met drie kamers en huiskamer
hallo roos
heeft u interesse in een benedenwoning met achtertuin en twee slaapkamers in schoothorst paladijnenweg
Hallo,
Wij hebben een hoekwoning in Vathorst Eelerberg met open keuken, tuin en 3 slaapkamers. Wij willen graag een appartement in vathorst centrum.
Hoi Qosay

Ik woon in een appartement op de beganegrond in Vathorst centrum aan de Weteringkade. Ik woon tegenover het winkelcentrum bij rotonde 8. Het appartement heeft 3.10m hoge plafonds en 2 slaapkamers. Verder nog een apart was en rommelhok grote douche en aparte wc. Er liggen geen drempels in huis dus evt rolstoel vriendelijk ook nog. Ik zoek een eengezinswining in Vathorst met een huur onder de huurtoeslag grens. Ik heb een zoontje en hond dus wil heel graag een huis met tuin.

Groeten,

Jeanine
Ik ben op zoek naar een eengezinswoning in amersgoort vathorst met 3 slaapkamers en een achtertuin.
Ik bied aan een eengezinswoning in schothorst vlakbij winkelcentrum met 2 slaapkamers en een zolder met vaste trap en een grote achtertuin.
Hallo Jeanine

Sorry voor de late reactie.
Bent u nog geinteresseerd?
Onze eengezinswoning heeft een tuin.

groeten.
Lieve mensen ik ga nu jullie berichten lezen sorry sorry. Ik heb totaal geen eerdere melding gehad dat ik berichten had ! Zie het nu pas reageer zo even !
Sorry voor de late reactie ik heb nl geen melding gehad dat ik berichten had sorry. Ik zoek een eengezinswoning sorry
Sorry voor de late reactie maar had geen melding gekregen dat ik berichten had. Ik ben op zoek naar eensgezinswoning im Vathorst
Ik heb helaas geen eigen tuim maar gezamelijke binnentuin
Ik ben op zoek naar eensgezinswoning.
Hallo ik woon op de Burgemeester de Widstraat Amersfoort op de 1de verdieping en alles ligt hier dicht centraal b.v stad-bios-station uitgaanscentum. Het app. Is 55m2 incl slaapkamer-keuken-douche_toilet huur prijs 634 euro netto incl service kosten en zonder toeslag
Hoi
Ik zag u advertentie zonet
Ik ben op zowk naar woning in vathorst
Ik heb een eengezinswoning op hoek in schothorst vlakbij winkelcentrum en heb 2 slaapkamers en zolder en achtertuin mij nr 0636529624 je kan me bellen voor info
Hoi heb je de huis nog? Ik woon wel in een nieuwbouw appartement in Bunschoten Spakenburg.
Graag hoor ik het van je.

Groetjes Demet
Demet Schreef:
-------------------------------------------------------
> Hoi Qosay, heb je de huis nog? Ik woon wel in een
> nieuwbouw appartement in Bunschoten Spakenburg.
> Graag hoor ik het van je.
>
> Groetjes Demet
Ik ben opzoek naar een eengezinswoning in Vathorst.
Het liefst met 3 slaapkamers, zolder, tuin.
Wij wonen op dit moment in een prachtige nieuwbouw appartement in Bunschoten-Spakenburg. Het appartement heeft 2 ruime slaapkamers, ruime badkamer, washok, open keuken, en balkon. Wij willen graag groter gaan wonen. Graag mailen indien interesse!

Groetjes Demet
Aangeboden: Ruim 3-kamer appartement met uitzicht over het water bij emiclaer (kattenbroek). Het appartement beschikt over een woonkamer met aangrenzend balkon en open keuken, 2 slaapkamers, badkamer en apart toilet. Beneden bevindt zich de schuur en er is ruim voldoende parkeergelegenheid. Winkelcentrum emiclaer op 2 minuten loop afstand. Huur 540 euro
Aangeboden: Ruim 3-kamer appartement met uitzicht over het water bij emiclaer (kattenbroek). Het appartement beschikt over een woonkamer met aangrenzend balkon en open keuken, 2 slaapkamers, badkamer en apart toilet. Beneden bevindt zich de schuur en er is ruim voldoende parkeergelegenheid. Winkelcentrum emiclaer op 2 minuten loop afstand. Huur 540 euro

Gezocht: Eengezinswoning met (liefst zonnige) tuin, 3 slaapkamers of 2 wanneer er een grote zolder aanwezig is.
Beste Mvs,

Ik heb een eengezinswoning in Nieuwland als je interesse hebt kunnen we even mailen.

Groeten,

Dennis

Dennis.versteeg@live.nl
Mvs Schreef:
-------------------------------------------------------
> Beste Mvs,
>
> Ik heb een eengezinswoning in Nieuwland als je
> interesse hebt kunnen we even mailen.
>
> Groeten,
>
> Dennis
>
> Dennis.versteeg@live.nl


Dennis, hierbij de tag. Geen idee of dit werkt op deze pagina?

Groetjes Sanne (van de mail)
Ik wil graag woningruil doen naar Vathorst . Bied een ruime 5 kamer eensgezinswoning en zolder met vlizotrap . Gelegen in het Soesterkwartier . Optie om zelf een vast trap te maken is er ook . Voortuin en grote achtertuin . Beneden is de woonkamer met open keuken en douche en apart toilet . 1ste verdieping 3 goede slaapkamers 1 wat kleinere kamer . Vlizotrap naar de ruime zolder ,dient nu als slaapkamer van mijn dochter Zolder met CV . De woning wordt dit jaar helemaal opgeknapt en goed geïsoleerd . Woning wordt dan ook voorzien van zonnepanelen . Het is een sociale huurwoning . Sta ook open voor eventueel een 3 hoek ruil . Zoek een soortgelijke woning in Vathorst.


Voor de 3 hoeksruil heb ik in Vathorst iemand met een 4 kamer appartement en een eigen eventuele parkeerplek . Sociale huurw
Wij zoeken een eengezinswoning in vathorst
Wij wonen in een appartement boven winkelcentrum vathorst vrije sector
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: