Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

spoed woningruil beloning 8000

Gepost door miriam 
spoed woningruil beloning 8000
29 oktober 2015 16:46
Ik ben zwanger van mijn 3 kind die in februari komt ik zoek met spoed n 4 of 5 kamerwoning in Amsterdam west, centrum,osdorp,slotermeer,oost ,zuid. Ik heb zeef n mooie opgeknapte 3 kamerwoning in Amsterdam noord. Bij geschikte aanbod bied ik een beloning van 8000 euro
Graag alleen serieuze bod
Ik heb een vierkamerwoning in geuzenveld waar is u woning in noord en hoveel is de huur mijn tel 06 84779123
Woning ligt in banne dichtbij winkelcentrum dichtbij bushaltes en veel groen ..en het blijft een sociale huur woning bij woningruil
Re: spoed woningruil beloning 8000
21 november 2015 19:18
Aangeboden eengezinswoning in een rustige buurt in Zaandam KOGERVELD
is een 5 kAmerwoning met tuin winkels bussen en treinen op 5 min dichtbij scholen en winkels en bussen en trams en vlakbij de
1 treinhalte vandaan de centrum. In de omgeving is er een supermarkt en school etc. Waar IK
opzoek naar een huis in Amsterdam Geuzenveld , sloterdijk (omgevingen daarvan).vraagt benedenwoning en woonhuis 3/4 kamer
west /oost sloterdijk met tuin aub HUUR MAX500 MET TUIN AUB
Re: spoed woningruil beloning 8000
14 januari 2016 09:31
Hoi Meriam
Bent u nog opzoek naar een woning?
Dan kunt u contact met mij opnemen.
Re: spoed woningruil beloning 8000
06 april 2016 19:19
MET SPOED GEZOCHT

WIJ HEBBEN EEN 3KAMER BEGANE GROND WONING IN AMSTERDAM NOORD MET VOOR EN GROTE ACHTERTUIN HET IS EEN SOCIALE HUURWONING VAN STADGENOOT HUUR 600.WIJ ZIJN OP ZOEK NAAR EEN APPARTEMENT WONING MET 4 KAMERS BUITENOM ZUIDOOST ZIJN ALLE WIJKEN BESPREEKBAAR.VOOR MEERDERE INFO KAN JE BELLEN 06 59003738
Re: spoed woningruil beloning 8000
06 april 2016 19:19
MET SPOED GEZOCHT...

WIJ HEBBEN EEN 3KAMER BEGANE GROND WONING IN AMSTERDAM NOORD MET VOOR EN GROTE ACHTERTUIN HET IS EEN SOCIALE HUURWONING VAN STADGENOOT HUUR 600.WIJ ZIJN OP ZOEK NAAR EEN APPARTEMENT WONING MET 4 KAMERS BUITENOM ZUIDOOST ZIJN ALLE WIJKEN BESPREEKBAAR.VOOR MEERDERE INFO KAN JE BELLEN 06 59003738
een woning met drie kamers en een box die u kunt verbouwen als slaapkamer in Amsterdam West met tuin. Is dat ook een idee?

Groet,

Linda
Beste Meriam,

Heeft u nog interesse in een woningruil?
Ik heb een ruime 4-kamer woning met tuin vlakbij Amsterdam Osdorp in Badhoevedorp.
Vanaf de kamer is het met de auto ongeveer 5 a 10 minuten rijden naar Osdorp.

Mocht u interesse hebben dan kunt u mij bereiken via mail of telefoonnummer 06-28770358.
Bij geen gehoor kunt u een sms sturen met uw gegevens en dan neem ik zo spoedig mogelijk contact met u op.

Mvg.

Paul
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: