Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

spinning smiley sticking its tongue outspinning smiley sticking its tongue outu naar Amsterdam west ik naar ijburg of hoofddorp of oud Zuid

Gepost door mkh 
Ik heb een 5 kamer massionete woning in Amsterdam nieuw west slotemeer ik heb een boven en beneden woning ik wil graag ijburg of oud Zuid of hoofddorp
ik heh eengezienswonining met vijf kammers ,in hoofddorp alles u wilt kijken,neem contact via email,want ik wil ook amsterdam.grtjes.
Hallo ik heb woning in ijburg 3 kamers
Bent u geïnteresseerd in een vierkamerappartement in de Pijp, eerste verdieping?
ik heb een ruime 4 kamer eengezinswoning in de aker (osdorp). het is een nette woning met een grote achtertuin. ligbad en drie verdiepingen. de woning is gelegen in een hele nette buurt in amsterdam. school is op 2 minuten loopafstand en de huur bedraagt 975. wij willen een soortgelijke woning of een appartement die netjes onderhouden is in de volgende wijken (osdorp, slotermeer,geuzenveld) mocht u interesse hebben bel mij dan op 0681955591
Beste adverteerder,
Ik heb voor u prachtig huis op ijburg 4 kamer woning nieuw bouw 2011.op
Tweede verdieping,lift,balkon,open,keuken,groot huiskamer,groot douch,
Groot hal,berging,basisschool tegen over huis,winkels,bus,tram op 5
min loopafstsand kinvriendelijke buurt.het is sociale huur woning.
Door prive omstandigheden zou ik graag dicht bij moeder willen wonen
Anders zou ik nooit hier weg gaan!

Ik hoor graag u reactie,
Groetjes boulfiham
Ik heb 3 kamer appartement met grote kamers en keuken
In oud zuid
0639453311
hey wil je toevallig ruilen binnen ijburg?
harun Schreef:
-------------------------------------------------------
> Hallo ik heb woning in ijburg 3 kamers


hallo! zou je ook binnen ijburg willen ruilen ?
Hallo boulifahm ik heb een massionette in nieuw west hoeveel kamers heeft u wat is de huur en waar in ijburg?
Hallo
Ik heb een mooi gezinshuis in Apeldoorn. Ik wil graag ruilen met een huis in Den Haag met twee slaapkamers.
Ik heb een gezinshuis met twee slaapkamers boven met een badkamer en een zolder en een grote woonkamer beneden met een open keuken en wc. Ook een tuin aan de voorkant en achterkant.
misschien een 4 kamerwoning voor je dapperbuurt oost
Hoi, ik heb een mooie eengezinswoning in ijburg. Heeft u nog interesse? Groet
Hoi ik heb een 6 kamer woning in amsterdam noord
Gerenveerd
0680062108 als je intetesse hebt
hello,
ik heb een 5 kamer woning in Hoofddorp,kale huur 617.heeft u interesse,bell mij tel,0617125620,groetjes.
Ik heb 3 kamerwoning in amsterdam osdorp 3hoog gerenoveerd mooi woning. Huis is 58m huuprijs is €590. Ik wil graag een grote huis eengezingswoning of een mooi flat met de lift. Liefst in amsterdam west /osdorp maar hoofdorp kan ook. Voor meer info of reactie kunt u mij bellen 0639289389

Groet
Beste Boulfiham,

Zou u in osdorp willen wonen ik ben op zoek naar een grote woning met lift i.v.m. gezondheidsklachten. Ik heb een sociale huurwoning vorige jaar gerenoveerd mooi kindervriendelijke buurt. Ik zie graag spoedig uw reactie terug.

Met vriendelijke groet,
Tug.
boulfiham Schreef:
-------------------------------------------------------
> Beste adverteerder,
> Ik heb voor u prachtig huis op ijburg 4 kamer
> woning nieuw bouw 2011.op
> Tweede verdieping,lift,balkon,open,keuken,groot
> huiskamer,groot douch,
> Groot hal,berging,basisschool tegen over
> huis,winkels,bus,tram op 5
> min loopafstsand kinvriendelijke buurt.het is
> sociale huur woning.
> Door prive omstandigheden zou ik graag dicht bij
> moeder willen wonen
> Anders zou ik nooit hier weg gaan!
>
> Ik hoor graag u reactie,
> Groetjes boulfiham
Ik heb 4kamer eengezinswoning in hoofddorp in nieuwbouw wijk ik zou graag naar Amsterdam willen gaan ik hoor van u

Vriendelijke groet

Milky
ik woon ook op ijburg
Goededag ik heb een eengezinswoning met een grote achtertuin in zuidoost het is een kindvriendelijke buurt scholen winkels op loopafstand een helle mooie woning bent u geitresserd neem dan contakt met me op 0683658001
Re: spinning smiley sticking its tongue outspinning smiley sticking its tongue outu naar Amsterdam west ik naar ijburg of hoofddorp of oud Zuid
09 mei 2018 16:26
Milky Schreef:
-------------------------------------------------------
> Ik heb 4kamer eengezinswoning in hoofddorp in
> nieuwbouw wijk ik zou graag naar Amsterdam willen
> gaan ik hoor van u
>
> Vriendelijke groet
>
> Milky

Hi ben je geïnteresseerd in een woning op ijburg? 3 kamerwoning 2 hoog(lift)
Gr Kim
mkh Schreef:
-------------------------------------------------------
> Ik heb een 5 kamer massionete woning in Amsterdam
> nieuw west slotemeer ik heb een boven en beneden
> woning ik wil graag ijburg of oud Zuid of
> hoofddorp


Beste meneer/mevrouw

Wij wonen op de Jan Lievenstraat in Oud Zuid op de grens met de Rivierenbuurt. Albertcuypstraat op 5 minuten loopafstand. Het betreft een 4 kamer appartement van 70 m2 op 1 hoog met een zolderkamer op de 3de verdieping. Woning is goed onderhouden. Bij interesse bel 0639037453.

m.v.g.

Latif
Wilt u niet in IJmuiden wonen en ik heb eengezinswoningen met voor en groot achter tuin gratis parkeren vlakbij het strand in het centrum van IJmuiden
Hallo

Wij hebben een nieuwbouw woning in Amsterdam west
Heeft u interesse??
Wilt u nog naar IJburg ik heb een maisonnette op IJburg van 100 vierkante meter
Hallo Beste
Ik wil naar Amsterdam ,Den haag ,rotterdam of Schiedam maar wil u naar in Maastricht?
Hoi,

Staat de advertentie nog open
Wilt u ruilen binnen IJburg?
Mooie 1gezinswoning nieuwbouw in hoofddorp te ruil met vloerverwarming en meganische ventilatie,dus koele woning al is het 35gr!wij bieden 3slaapkamers en 1woonkamer met open keuken erbij,helemaal boven bij de overloop een ruimte van 3bij2 kan je bed in zetten of kast/was ophangen,bouwjaar 2020.op de tudorpark in een nieuwe wijk.prachtige omgeving met lieve buren huur€663.
Wegens werk en familie willen wij terug naar amsterdam 1gezinswoning het liefst met 4slaapkamers of 3slaapkamers met zolder.
Graag in de aker/nieuwsloten/badhoevedorp/slotervaart/osdorp/huur niet hoger dan €700 sociale huur.
Bel me op dit nr:06-59045381.
Hoi,
Is hieronder woning iets voor u?
Een leuke woning in Osdorp, Rengerskerkestraat ,109m2 ,5 kamers, bouwjaar 2005, 3 hoog met lift,
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: