Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Wij naar Almere of Amsterdam, jullie naar Emmeloord

Gepost door Pien 
Wij naar Almere of Amsterdam, jullie naar Emmeloord
23 oktober 2015 13:28
Wij zoeken een woning in Almere of Amsterdam, met minimaal 2 slaapkamers. Wat wij bieden: een ruime eengezins hoekwoning in een rustige kindvriendelijke buurt. Met voor- en achtertuin, ruime woonkamer met open keuken, 3 slaapkamers, ruime badkamer en grote zolder met vaste trap. Supermarkt, park, basisscholen en bushalte om de hoek, centrum dichtbij. Huur €591,10.
Hoi,
Wij zijn ook op zoek naar een eengezinswoning.
Kwam toevallig op deze site terrecht en zag deze woningruil en vondt het wel iets voor ons.
Wij bieden een drie kamer woning in Almere Haven van 65 vierkante meter met grote balkon, gesloten keuken, bad en toilet apart. Bovendien gratis parkeergelegenheid, scholen, winkels, bushalte nabij. De omgeving wordt goed verzorgd en kindvriendelijk.

Emmeloord is niet zo ver van Almere dus voor mij een plus!

Laat aub weten als deze woningruil nog actief is.
Email:nuraysha@live.nl
0629488691
Bent u nog opzoek?
Heb een 3 kamer woning met tuin op het zuiden in almere buiten.

Kijk uit naar u reactie.
hallo ik woon in almere buiten in een flat benedenwoning twee slaapkamers grote achtertuin voortuintje leuk wonen winkel om de hoek bus trein op loopafstand gezondheiscentum kindvriendelijk buurt ik woon hier zelf al twaalf jaar ik wil graag verhuizen naar emmeloord omdat mijn zoon op school zit in emmeloord en hij woont in urk vandaar ik graag dichterbij hem wil zijn het bezichten van deze flat is echt de moeite waard
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: