Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Woningruil binnen Amsterdam ijburg

Gepost door Salwa 
Aanwezig: cv, lift, balkon,2 berging, douche.

Voorzieningen in de buurt: bus-/tramhaltes, kindvriendelijke, parkeergelegenheid, park groenvoorziening, scholen, winkels, strand.

Ik bied een 3 kamer woning aan in Amsterdam ijburg.

Woning heeft twee slaapkamers, grote woonkamer, grote keuken, De huiskamer komt uit op een ruim balkon. De woning heeft een grote douche en een aparte wc. Ook is er een opbergruimte voor de wasmachine . Woning heeft 2 berging.

Privé parkeerplaats , Huursubsidie is mogelijk voor deze woning. Woning is helemaal in orde en kan zo worden betreden. Allen natuurlijk sociale huurwoningen.

Ik ben op zoek naar een 4 of 5 kamer woning in Amsterdam ijburg.
Re: Woningruil binnen Amsterdam ijburg
14 oktober 2015 13:48
woningruil ik bied mijn woning aan van 5 kamers in Zaandam te Kogerveld. (sociale huur woning) huur is 614 Het
614 €
ik bied mijn woning aan van 5 kamers in Zaandam te Kogerveld. (sociale huur woning) huur is 614 Het is 1 treinhalte vandaan de centrum. In de omgeving is er een supermarkt en school etc. Waar ik opzoek naar ben is een huis (voor woon en werk) in
Amsterdam Geuzenveld , sloterdijk (omgevingen daarvan).vraagt benedenwoning en woonhuis 3/4 kamer met
tuin aub......./west oost allen beneden woning met tuin aub amsterdam
Ik heb 4kamer woning 3hoogzoder lift twe taras van sten wel moi huis redlik norml huis mijn tel mobiel numer 0682451760 bel mij dank u ik Noor van u
hoi ik heb een woning met 3 kamers benednehoek woning in noord de huur is 560 pm je kan me bellen 0633474120
Reyhan
Re: Woningruil binnen Amsterdam ijburg
15 januari 2016 17:13
Zou u ook in amsterdam oost willen wonen?
Reyhan
Re: Woningruil binnen Amsterdam ijburg
15 januari 2016 17:16
Zou u ook in amsterdam oost willen wonen?4 kamerwoning u hoeft helemaal niks te doen alles is al gedaan laminaat enzz
Salwa
Re: Woningruil binnen Amsterdam ijburg
30 januari 2016 22:29
Salwa
Re: Woningruil binnen Amsterdam ijburg
30 januari 2016 22:45
Reyhan Schreef:
-------------------------------------------------------
> Zou u ook in amsterdam oost willen wonen?4
> kamerwoning u hoeft helemaal niks te doen alles is
> al gedaan laminaat enzz


Waar in oost? Kan je de woning een beetje beschrijven.
Hoi, hoe duur is de huur en welke woningcooperatie, ik woon op Ijburg en heb een woning waar ik ook graag woningruil voor wil doen, waar ligt jou woning op ijburg? Ik woon aan de Ijburglaan pal bij de tram 26, heb je fotos en is het nog steeds beschikbaar?

groeten
Re: Woningruil binnen Amsterdam ijburg
29 juni 2016 00:58
hallo mau,

ben je geintereseerd in 4 kamerwoning in amsterdam noord

groet,

naoumi
Hallo

Ik woon in de tweede oosterparkstraat, mooie 4 kamer woning huur is 560euro, ik ben op zoek naar een 5 a 6 kamer op ijburg.. 0634770973
hai zou je naar Zaandam willen beneden woning met grote tuin
Ik heb een vier kamer woning in Amsterdam zuidoost en wil heel graag naar Amsterdam Yburg.

je hoeft niet veel te doen aan het huis. ik heb twee balkons en een grote keuken en woonkamer en een groete slaapkamer en twee middelgrote kamer. Ik ben op zoek naar een huis met vier slaapkamers.


Ik hoop dat iemand met mij wilt ruilen.
Hoi Ik heb een 4kamer woning in Amsterdam ijburg winkelcentrum met een groot woonkamer open keuken 2 slaap kamers en een WC op de boven verdieping en een groot slaapkamer en een badkamer en een apart WC benedenverdieping. Ik ben op zoek 3/4 kamer woning in ijburg
Hallo Khan,

Ik ben heel erg geintiriseerd in jouw woning en ik wil heel graag met uw contact hebben om meer informatie te krijgen, maar ik vraag me af of uw huis sociaal is? en heeft het wonning een tuin of een balkon?

Mijn woning is in Ijburg, Jan vrijmanstraat. En het is een mooie appartement op de 1ste veerdeping die heeft 3 kamers waarvan 2 slaaplkamers en een grote woonkamer met een heerlijke balkon die heeft een leuke uitzicht.

Wanner kunnen we elkaar spreken?

Ik hoor graag van jouw
H Attar
Re: Woningruil binnen Amsterdam ijburg
11 juni 2020 16:35
Khan Schreef:
-------------------------------------------------------
> Hoi Ik heb een 4kamer woning in Amsterdam ijburg
> winkelcentrum met een groot woonkamer open
> keuken 2 slaap kamers en een WC op de boven
> verdieping en een groot slaapkamer en een badkamer
> en een apart WC benedenverdieping. Ik ben op zoek
> 3/4 kamer woning in ijburg


Hallo Khan,

Ik ben heel erg geintiriseerd in jouw woning en ik wil heel graag met uw contact hebben om meer informatie te krijgen, maar ik vraag me af of uw huis sociaal is? en heeft het wonning een tuin of een balkon?

Mijn woning is in Ijburg, Jan vrijmanstraat. En het is een mooie appartement op de 1ste veerdeping die heeft 3 kamers waarvan 2 slaaplkamers en een grote woonkamer met een heerlijke balkon die heeft een leuke uitzicht.

Wanner kunnen we elkaar spreken?

Ik hoor graag van jouw
Hallo,

Ik heb een social woning in Ijburg, Jan vrijmanstraat.

Het is een mooie appartement op de 1ste veerdeping die heeft 3 kamers waarvan 2 slaaplkamers en een grote woonkamer met een heerlijke balkon die heeft een leuke uitzicht.

Ik ben op zoek naar 4/5 kamer sociaal woning in Ijburg om te ruilen.
Re: Woningruil binnen Amsterdam ijburg
12 juni 2020 23:31
Wie woont in IJburg een eengezinswoningmet tuin en wilt naar Amstelveen verhuizen?
Transporter
Re: Woningruil binnen Amsterdam ijburg
14 juni 2020 18:54
Hallo,
Heb een 4 kamerwoning maisonnette in ijburg
En zoek een begane woning met tuin in ijburg
Amsterdam Zuid
Re: Woningruil binnen Amsterdam ijburg
23 juni 2020 22:42
Ik heb een Ruime 3 kamer woning (76 m2) op de derde verdieping in Amsterdam Zuid en wil graag naar Ijburg minimaal 70m2.
Hoi ik heb een 5 kamer woning in ijburg ben opzoek naar een 6 kamer ik woon namelijk heel mooi binnen hof scholen nabij, winkels speelplekken . Waarom ik weg wil is puur omdat ik kamers te weinig hebt
Dag,

Door omstandigheden zal ik dichterbij Amsterdam willen wonen.
Zelf woonachtig in Hilversum. Ruim appartement 85m Met loggia een aparte keuken en woonkamer. Ruime hal, 2 ruime slaapkamers grote badkamer en een aparte washok.
Perfecte locatie 5 minuten van het station Lopend 10/15 minuten.
Mocht je interesse hebben reageer graag op dit bericht! Om eventuele verdere informatie te ontvangen.
Anna2404
Re: Woningruil binnen Amsterdam ijburg
23 augustus 2020 18:53
Wil graag een woningruil doen mijn voorkeur zijn de locaties Ijburg, Amsterdam Oost, Noord.

Heb zelf een 3kamer woning met balkon 2 slaapkamers en grote woonkamer met open keuken.
Rustige mooie omgeving park en strand op loopafstand.
Wil groter woning en met minimaal 3 slaapkamers.

Wie wilt ruilen laat mij maar weten!
Bent u op zoek naar een kleinere woning op ijburg?
Ik heb een 3 kamer woning op ijburg. 5e verdieping.
Liften aanwezig.
Ruime woonkamer met aangrenzend een binnen balkon
2 slaapkamer. Ruime hal en wc apart. Douche heeft ruimte voor wasmachine en droger.

Ik zoek een woning op ijburg met 3 slaapkamers..graag sociale huur..
Ik huur van de alliantie

Wie oh wie wil ruilen van plek..
Goedenavond,

Staat u nog open voor woningruil binnen ijburg

Mvg
Ik heb een woning in ijburg en wil binnen ijburg blijven

Een 86m2 woning

3 kamerwoning

Wil groter en binnen ijburg blijven

Email:goedmoedig@hotmail.com
Goedenavond,

ik heb gekeken naar uw advertentie voor woningruil en dit komt perfect voor ons uit!
Ik ben Grazia 42 jaar heb 2 kinderen wij wonen ook op ijburg in een 5 kamerwoning en willen graag kleiner I.V.M. uithuisgaande kinderen.
Heeft u hier nog oren naar en/of heeft u tijd om een keer samen te kijken naar de woning.
0628146630

Mvg Grazia
Grazia
Re: Woningruil binnen Amsterdam ijburg
20 februari 2021 21:20
Salwa Schreef:


ik zou graag met u in contact komen wij hebben een 5 kamer woning met tuin en alles in de buurt
0628146630
-------------------------------------------------------
> Aanwezig: cv, lift, balkon,2 berging, douche.
>
> Voorzieningen in de buurt: bus-/tramhaltes,
> kindvriendelijke, parkeergelegenheid, park
> groenvoorziening, scholen, winkels, strand.
>
> Ik bied een 3 kamer woning aan in Amsterdam
> ijburg.
>
> Woning heeft twee slaapkamers, grote woonkamer,
> grote keuken, De huiskamer komt uit op een ruim
> balkon. De woning heeft een grote douche en een
> aparte wc. Ook is er een opbergruimte voor de
> wasmachine . Woning heeft 2 berging.
>
> Privé parkeerplaats , Huursubsidie is mogelijk
> voor deze woning. Woning is helemaal in orde en
> kan zo worden betreden. Allen natuurlijk sociale
> huurwoningen.
>
> Ik ben op zoek naar een 4 of 5 kamer woning in
> Amsterdam ijburg.
Dag Anna,

Ik heb een vierkamer woning in Amsterdam-Noord. Ben je nog geïnteresseerd?
Graag kom ik dan met jou in contact.

Mvg
Erica Katsma
Auteur:

Onderwerp:


Bericht: