Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

gezocht eengezinswoning (beloning2000euro)

Gepost door amsterdam 
gezocht eengezinswoning (beloning2000euro)
05 oktober 2015 13:38
gezocht eengezinswoning in amsterdam met min 4kamers


aangeboden nette driekamerwoning in amsterdam bongerd
te klinkerweg (huur 535)
ivm gezinsuitbreiding zoek ik een sociale huurwoning ( eengezinswoning..)




beloning 2000euro



meer info

azzedine2000@hotmail.nl



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 05/10/2015 13:49 door amsterdam.
Re: gezocht eengezinswoning (beloning2000euro)
18 maart 2016 13:25
spoed woning ruil Zaandam en omgevingen - 6 weken geleden
Hoi mij naam Is. Serpil ik woon in den helder woon in eengezinswoningen het huur wat ik betaal is. 409 € het heeft drie. Slaapkamers boven en douche. beneden w.c en keuken en woon kamer. Heb achter tuin wil heel graag in Zaandam wonen of omgevingen maar niet Amsterdam.neem gerust. Contact. Met me voor meer vragen 0685796238
Hoi ik heet leila heb een heel mooi huis in zaandam met vier kamer balkon op het zuiden hele dag zon je mag ook barbugeuan op balkon is toegestaan en verder is er een Niuwe winkelcentrum gebouwd met lidel en Deen Kruidvat slagerij het is zo fijn verbinding naar Amsterdam is onder je voeten bushsltes naast de flat deze gaan rechtstreeks naar Amsterdam centraal mail mij
Met spoed geld nodig? Wij helpen u verder!
Bent u door de huidige situatie in de problemen geraakt of dreigt u in de problemen te raken?
Via deze weg geven wij u de mogelijkheid om een nieuwe weg in te slaan.
Als vermogend persoon voel ik me verplicht mensen die het moeilijk hebben bij te staan en ze een kans te geven. Iedereen verdiend een nieuwe kans en aangezien de overheid het laat afweten, zal het van anderen moeten komen.
Geen enkel bedrag is te gek voor ons en de looptijd bepalen we in onderling overleg.
Geen verrassingen, geen extra kosten, maar gewoon de afgesproken bedragen en verder niks.
Wacht niet langer en reageer op dit bericht. Geef aan welk bedrag u wilt lenen en wij nemen contact met u op om alle mogelijkheden door te nemen. contact met ons op danieljohnsonltd@gmail.com

Met spoed geld nodig? Wij helpen u verder!
Als je moeilijke tijden of armoede doormaakt, moet je niet depressief zijn, want dit is een goede kans om weer rijk en gelukkig te zijn, neem dan contact op met divinecardhacker@gmail.com om je hoofdkaart te pakken die al vol zit met geld.

Ik kreeg mijn eigen stamkaart van hem en ik gebruik deze kaart om elke dag 3000€ te verzamelen, als u dringend uw kaart ook moet hebben en u zult heel blij zijn zoals ik ben.

Contact: divinecardhacker@gmail.com

Bedankt
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: