Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Woningruil van Nieuw-Vennep (Getsewoud) naar Amsterdam

Gepost door Britta 
Ik wil graag weg uit Nieuw-Vennep, omdat ik hier niet kan aarden. Aangezien ik graag wil dat mijn 18-jarige dochter mee verhuist, hebben we als compromis Amsterdam gekozen.
Ik bied aan een 4 -kamer eengezinswoning met ruime tuin. Het is een hoekwoning. Getsewoud is een kinderrijke, kindvriendelijke buurt waar zowel huur- als koopwoningen door elkaar gebouwd zijn. Park is in de buurt, evenals scholen (2 minuten lopen is een Brede School). Ook Voortgezet Onderwijs is aanwezig. Op de benedenverdieping is een grote schuifpui, waardoor de huiskamer altijd licht is. Er ligt een eikenhouten vloer, die na oliën en schuren weer jaren mee kan.
Wat wil ik ervoor terug? Een 3-kamer woning, het liefst in het centrum of die buurt. De Pijp is ook goed, Jordaan ook prima. Het mag op een bovenverdieping zijn, maar niet té hoog, ik ben immers al 49 smiling smiley Hondjes moeten welkom zijn, ik heb er twee.
De huur is nu 600 euro, wordt hoger, maar blijft sociale huurwoning. Nieuw-Vennep ligt naast Hoofddorp, verbinding met Schiphol is ideaal, binnen een kwartier ben je er.
Ik heb een nieuwbouw woning in Landsmeer 52m2  ik woon hier nu bijna een jaar. Maar met de komst van mijn dochtertje wil ik groter gaan wonen. Ik ben de eerste bewoner hier. Geheel nieuwe laminaat wit met licht grijze tint. Ruime woonkamer  (4kant) slaapkamer ongv 13.8m2 ruime badkamer met toilet en 2e toilet.  Van de slaapkamer kan je misschien een 2e kamer van maken. Berging beneden en 1 min van de snelweg met de auto.


Bij interesse graag even telefonisch contact opnemen misschien kunnen we foto's uitwisselen over de whatsapp 


Mvg Saadet


0652839706
Re: Woningruil van Nieuw-Vennep (Getsewoud) naar Amsterdam
10 oktober 2015 01:23
ik woon in amsterdam zuidoost ik heb 2de hoog met 2 slapkamer met 1 kleine kamer met woonkamer en open keuken met woonkamer en badkamer en wc en groot balkon huur bedraag 432 euro bel naar 0614643968
Re: Woningruil van Nieuw-Vennep (Getsewoud) naar Amsterdam
10 oktober 2015 20:57
ik woon in amsterdam zuidoost ik heb 2de hoog met 2 slapkamer met 1 kleine kamer met woonkamer en open keuken met woonkamer en badkamer en wc en groot balkon huur bedraag 432 euro bel naar 0614643968
hallo,
ik ben geintereseert mijn huur is 535,00 ,geen balkon geen tuin wel groot huis dichtbij centraalstation 5kamer 95 vierkantmeter,twee vloeren met zolder ,ik hoor het graag.
Beste adverteerder,

Graag reageer ik op uw woning.
Zelf heb ik een drie kamer woning in Amsterdam.
Het betreft een nieuwbouw woning. Woning heeft een eigen garage waar u de auto kunt laten. Het is vrij parkeren. grote woonkamer met open keuken. Een grote slaap kamer en een kleine. Grote badkamer. Apart washok voor de wasmachine. En een berging.
Met veel groen. Makkelijk voor het uitlaten van de hond.
Mooi uitzicht op het water. winkelcentrum is op loopafstand.
Ik wil verhuizen omdat ik groter wil wonen ivm twee kinderen.
Mocht u interesse hebben kunt u mij terug mailen of bellen voor meer info op tel; 0643934469
Volgens mijnhebben wij al eerder gesproken.
Ik woon in Amsterdam nieuwendam omgeving purmerplein.
Zou heel graag met u willen ruilen.
Ik heb ook een houtenoer erin is nu wit.
Nieuwe keuken .
Ik hoor het graag van u.

Mvg Wim
SVF
Re: Woningruil van Nieuw-Vennep (Getsewoud) naar Amsterdam
28 april 2018 20:16
Hallo,
Heeft u wellicht interesse in de rivierenbuurt, in zuid?
Vlakbij de RAI en Beatrixpark. Je loopt zo de pijp in.
Huur is sociaal, maar wordt wel iets verhoogd rond de 700 bij ruil.
64m2 en een zolder op de 3e etage.
Woning is op 1 hoog, eigen entree.
2 slaapkamers. Nette woning.
Mvg
Sharon
Ik zelf woon in amsterdam west 10 min stad openbaar vervoer is voor me deur winkels ook eigenlijk is alles stapvoed heb een 3 kamer woning nieuw huis 6 de etage met lift
Beste Adverteerder,

Is Hoofddorp een optie?

Een 3 kamerappartement op de eerste verdieping in de wijk Overbos.

Graag hoor ik van u.

Met vriendelijke groet,

Celia Jukhoo
Hai , ik heb een eengezinswoning in hoofddorp Overbos , 5 kamers huur 720 huurtoeslag mogelijk , heeft uw huis een zolder ? Mvg gina
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: