Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Woningruil van Rotterdam naar Amsterdam

Gepost door Racheeda 
Woningruil van Rotterdam naar Amsterdam
13 juli 2015 14:32
Een ruime 2 kamer woning gelegen aan de rand van 't centrum. U heeft een een ruime slaapkamer,woonkamer, keuken, badkamer/toilet en balkon.
Er licht een nieuwe laminaat vloer in het gehele huis. Verder heeft u ook een opbergruimte. Huurprijs is inclusief gas/water/licht.

U bent binnen 10 minuten in de stad met openbaar vervoer, met de fiets bent u nog sneller. Winkels en de stad van Rotterdam zijn goed bereikbaar. U woont op een centraal punt waar veel valt te beleven en tegelijkertijd heeft u rust. In het gebouw zelf wordt er ook weleens een borrel georganiseerd. Er is een dakterras dat toegankelijk is voor iedereen en het is er goed beveiligd.

Ik ben op zoek naar een woning met minimaal 2 slaapkamers, een huur van rond 700 met dezelfde ideale ligging van het centrum.

U kunt alleen wonen in dit gebouw met een inkomen van minimaal 24000 euro per jaar of je bent een student.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 13/07/2015 15:05 door Racheeda.
hallo ik ben op zoek naar woningruil in rotterdam welke etage heeft u de woning ik heb benedenhoek woning in amsterdam noord bij buikslotermeerplein huur is 480 pm mijn tel nr is0544371318 bel me trug
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: