Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Alkmaar <--> Amsterdam

Alkmaar <--> Amsterdam
28 juni 2015 13:59
Beste lezers,

Mijn naam is Jeroen en woonachtig in Alkmaar.
Via deze weg wil ik een mogelijke ruil bewerkstelligen tussen Alkmaar en Amsterdam.
Kortom; Ik, vanuit Alkmaar naar Amsterdam. U, vanuit Amsterdam naar Alkmaar.

Wat bied ik;

Woning
Volledig gerenoveerde (2014) galerijwoning op de 4e etage (hoekwoning) van in totaal 75 m2. Grote woonkamer, open keuken die zich scheid van de woonkamer middels een prachtige bar. Woning heeft 3 slaapkamers, een nieuwe badkamer en toilet! Deze woningen waren tot 2005 alleen bestemd voor de doelgroep 65+. Na 2005 is deze regel geschrapt met als gevolg een mix tussen ouderen en jongere gezinnen. Over het algemeen moet ik concluderen dat de woning nog voor 70% bestaat uit de oudere doelgroep. Dit is enorm fijn voor voor mensen die rust zoeken, betrokkenheid onder de bewoners en de algehele sociale controle. Er is een trappenhuis, lift, box ( kun je alles in kwijt; motor, fiets, scooter etc ), balkon op het noorden en zuiden (achter en vooraanzicht). Huur 603,-

Omgeving/Buurt
De buurt waarin de woning is gelegen heeft de wijknaam; Huiswaard. Deze wijk Huiswaard is verdeeld in twee sectoren namelijk Huiswaard1 en Huiswaard2. Beide fantastische locaties in Alkmaar!! Mijn woning is gelegen in Huiswaard1 nabij centrum. De wijk is groen, ruimtelijk, rustig, nauwelijks criminaliteit (bron; www.hoeveiligismijnwijk.nl / politie.nl ) en voornamelijk mensen met een modaal inkomen (gemiddeld inkomen / werkende mensen). Verder is op loopafstand (30 meter) een Jumbo Supermarkt gelegen alsmede een bakkerij, kapsalon, sigarenwinkel, restaurants, snackbar, groot buurtcentrum, parkeergelegenheden, maatschappelijk werk "De Wering" etc. Het centrum is op loopafstand (20 minuten) fietsafstand (6 minuten) en met de auto te bereiken in ongeveer 3 minuten.
** Ik wil benadrukken dat de wachtlijst voor deze woningen in Alkmaar liggen op ongeveer 7 tot 8 jaar!!! Omdat, oprecht waar, deze woningen zeer geliefd zijn! De grootte van de woningen en de ligging heeft een bijzondere goede smaak bij de Alkmaarders** Dit is geen absoluut geen achterstandswijk of een wijk die ver buiten het centrum is gelegen!

Wat zoek ik;

Een woning in Amsterdam centrum, Baarsjes, Kinkerbuurt, Oud-West, Zuid of Oost. Absoluut geen; Noord, Osdorp, Nieuw West, Bijlmer!!!
Een woning van ongeveer 60 tot 100m2, voorzien van minimaal 2 slaapkamers, niet gelegen op hoge etage zonder lift, voorkeur voor een tuin (geen harde eis). Maximale huur 750,- / Alleen sociale huur woningen! Geen vrije sector!


U kunt mij mailen voor meer informatie en foto's van de woning.

j.yousfi@hotmail.nl

Vriendelijke groet,

Jeroen!



3 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 28/06/2015 14:04 door WoningAlkmaarAangeboden.
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: