Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

jij naar Amsterdam oost ik naar Almere

Gepost door tattie 
jij naar Amsterdam oost ik naar Almere
02 juni 2015 17:26
ik heb een 4 kamer beneden woning en een tuin plus een extra wc en een kleine bij keuken. woning ziet er nog goed uit vorig jaar geverfd gehele huis met laminaat. in de buurt van dapppermarkt flevopark plus bad, muiderpoortstation en scholen in de buurt. allemaal loopafstand huurprijs is op dit moment 670 euro en huurtoeslag mogelijk.
niet in almere haven of kruidenbuurt. het liefst almerepoort of almere stad.
voorr meer info kan je me mailen naar timalieveling@hotmail.nl



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 02/06/2015 17:28 door tattie.
Beste tattie
ik heb interesse aan u woning.ik woon in Almere buiten eilandenbuurt, heb 4 kamers met groote tuin voor en achter , mijn huur €541 ,huurtoeslag mogelijk, met vriendljike buurt , nast ostvaarders treinstation , als heb je interesse kan je bellen of Mailen..
groeten sorayya
036 5409908
06 45237689
selaam64@gmail.com
Hi Tattie,

Ik woon in Almere Poort, tegenover het Station in een 3 kamer appartement.
Huur is 816.


Je kan me mailen op krsslvthr@gmail.com

gr.

Kris
Hey Tattie,

Ik woon in Almere Buiten Eilandenbuurt, in een goed onderhouden 3 kamer ruime tussenwoning met een grote voor en achtertuin + berging. Op de bovenverdieping 2 grote slaapkamers. Van de grootste slaapkamer kan evt.een extra (slaap) kamer gecreëerd worden. Laminaat door het hele huis,aparte wc beneden, badkamer met douche en 2e wc Alle faciliteiten in de buurt station Oostvaarders op 5 min. loopafstand. Dichtbij natuurgebied Oostvaardersplassen.


Je kan me mailen op: sunnyclub@live.nl
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: