Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Wonin met GROTE tuin van Geldermalsen naar Utrecht the finger smiley

Gepost door Yasmine 
Hiii smiling smiley

Graag willen wij verhuizen naar Utrecht (stad) in verband met werk.
Het gaat om een eengezinswoning met 3 slaapkamers en een mooi GROTE tuin in een vriendelijke beurt waarbij het centrum op 5min loopafstand ligt.
Geldermalsen is een mooi rustig stadje tussen de steden Utrecht (25min), Den Bosch (15min), Tiel (15min) en Gorinchem (30min) met rechtstreekse verbinding met de trein als met de auto (A2 & A15 vlakbij).

Graag willen wij ruilen met een woning met minimaal 3 slaapkamers (het mag een eengezinswoning zijn, appartement, flat etc). Als het een appartement is, graag één met balkon.

Laat me weten wie er interesse heeft winking smiley


Mvg,

Yasmine
Toevoeging
08 mei 2015 17:05
Oh ja, vergeten erbij te vermelden dat het om een huurwoning gaat en wij ook opzoek zijn naar een huurwoning/appartement.


Mvg,

Yasmine
wij hebben een woning in utrecht en willen wel ruilen
dus ..........
0614875033
Beste, wij hebben belangstelling in jou woning. Wij hebben een ruime 4 kamer woning in Nieuwegein met balkon. Vlak naast cityplaza het centrum, div winkels, tram en bus. Sneltram 10 min utrecht centrum. Ivm met lift angst van mijn man en jongere kinderen zijn wij opzoek naar een geschiktere woning wat meer landelijker. Als je belangstelling heb, mail aub met wat meer gedetailleerde info over de woning, desgewenst zal ik het ook doen. Vriendelijke groet, Aicha
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: