Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

WONINGRUIL IN AMSTERDAM OSDORP

Gepost door Mousa1601 
WONINGRUIL IN AMSTERDAM OSDORP
02 mei 2015 13:36
Aanwezig: cv, box, berging, mechanische ventilatie, terras/tuin , gratis parkeren

Voorzieningen in de buurt:bus-/tramhaltes, kindvriendelijk, parkeergelegenheid, park/groenvoorziening, scholen, winkels, restaurants

Inbegrepen in de huur van €640euro :kabel en satelliet en service kosten en de huur

Omschrijving van mijn woning:
Het is een mooie 5 kamers maisonnette woning in osdorp met gratis parkeren voor de deur en een parkeergarage onder de woning als je er bij wilt huren moet niet mijn woning hebt eigen ingang beneden water/meterkast /wc /hal en keuken trap naar de ruime woonkamer en een terras/tuin met een gezamenlijk tuin en in de woonkamer heb je een trap van de woonkamer naar boven met vier slaapkamers en een grote douche met wc en berging aanwezig voor wasmachine en droger en andere berging voor je spullen en een ruime box onder de woning is ook groot en parkeergarage als je erbij wilt huren het is een mooi buurt met 5 minuten heb je stadspark en je bent met tien minuten op osdorp plein en winkels in de buurt op pietercallandlaan en scholen en opvang en openbaar vervoer met vijf minuten lopen heb je lijn 1 halte hoekenes en je kan makkelijk alle kanten richting de aker en richting nieuwe sloten en je kan lopend of fietsen en auto en openbaar vervoer

Ik wil graag een 5 kamers woning waarvan 4 slaapkamers en woonkamer woning met etage woning met lift of begane grond of maisonnette woning met of zonder tuin in omgeving nieuw-west en west en ik hoop dat u reageert op mijn advertentie u krijgt altijd antwoord terug of bellen mag ook op mijn mobiel nummer 0681447890 of emaillen bbekkaoui@live.nl

mvrg bouchra



5 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 04/05/2015 13:56 door Mousa1601.
Wilt u niet in IJmuiden wonen en ik heb eengezinswoningen met voor en groot achter tuin gratis parkeren vlakbij het strand in het centrum van IJmuiden
ik heb mooi maissonet woning 5 kamers nieuwbouw voor meer vragen sabrina-3@live.nl
goedendag met ahmad,
ik heb intersse in woning.
zelf heb ik een woning in amsterdam west, 2 ruime slaapkamers en 1 ruime woonkamer, douche en wc apart en ruime keuken en een berging in het huis en buiten het huis. lift is aanwezig buren tuin
voor meer vragen
mail naar ahmad.2004@hotmail.com
Ima
Re: WONINGRUIL IN AMSTERDAM OSDORP
14 november 2018 00:13
Heb 4 kmr incl woonkamer

Nieuw bouw in Adam nieuw west aan de Pietercalandlaan

Heeft u intresse laat het mij gerust weten
Ik heb interesse om woning ruil te doen
Heeft u voor mij informatie ?? Ik heb zelf een 4 kamer appartement in Amsterdam west

In afwachting van u reactie

Mvg, Rachid
Re: WONINGRUIL IN AMSTERDAM OSDORP
01 februari 2019 14:40
Heb een ruime 3 kamer woning. 2 ruime slaapkamer en 1 ruime woonkamer. Lift aanwezig. Woon in de burt van het stadspark/ tussenmeer. Graag hoor ik indien je interesse hebt.


Groet,
Nejma
4 kamer woning nieuwbouw 6 maanden oud Amsterdam oost naast IJburg
Compleet nieuwe wijk woning naast de lift balkon open keuken
naast de ring twee bergingen in huis zonnepanelen en balkon
Gezocht 4 kamer nieuwbouw Amsterdam west
Mooie 1gezinswoning nieuwbouw in hoofddorp te ruil met vloerverwarming en meganische ventilatie,dus koele woning al is het 35gr!wij bieden 3slaapkamers en 1woonkamer met open keuken erbij,helemaal boven bij de overloop een ruimte van 3bij2 kan je bed in zetten of kast/was ophangen,bouwjaar 2020.op de tudorpark in een nieuwe wijk.prachtige omgeving met lieve buren huur€663.
Wegens werk en familie willen wij terug naar amsterdam 1gezinswoning het liefst met 4slaapkamers of 3slaapkamers met zolder.
Graag in de aker/nieuwsloten/badhoevedorp/slotervaart/osdorp/huur niet hoger dan €700 sociale huur.
Bel me op dit nr:06-59045381.
Is deze nog beschikbaar?
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: