Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Nieuwbouw eensgezinswoning Rotterdam zuid te ruil !

Gepost door ME 
ME
Nieuwbouw eensgezinswoning Rotterdam zuid te ruil !
25 april 2015 17:20
Beste Mensen,

Hierbij bieden wij onze nieuwbouwwoning te ruil in Pendrecht. Het is een rijtjeshuis op de wagenbergtraat. Het is 3 minuten lopen naar metrostation Slinge. De woning is in 2010 gebouwd en is erg zuinig in energieverbruik. Al 4 jaar hebben wij geen extra energiekosten verbruikt. Wij zoeken een eengezinswoning met minimaal 4 kamers. Het hoeft niet perse heel nieuw te zijn als het maar ruim is. Het moet wel binnen pendrecht en zuidwijk zijn.
Graag ontvang ik al uw gegevens over de woning die u wilt ruilen en een aantal foto's daarvan. Als wij interesse hebben in de woning nemen wij graag contact met u op. Vervolgens kunt u ook langs komen om de woning te bezichtigen.

Gegevens nieuwbouw woning:

Aantal kamers: 4
Tuin: Ruime tuin met schuur
Zolder: Ruime zolder
Huur per maand: €633,50 (recht op huurtoeslag)
Contact: macaron999@hotmail.com
Hallo goedeavond,

Ben t u nog opzoek en waar zou u naartoe willen?
Re: Nieuwbouw eensgezinswoning Rotterdam zuid te ruil !
10 juli 2015 21:20
wat heb jij want ik zoek ook wat allen geen flat
3 kamer tussenwoning begane grond met achter tuin en berging in rdam west
Bent u nog steeds geïnteresseerd ik woon in een rijtjes huis met 5 kamers en een een opberg zolder. Een ruime tuin en in een doodlopende weg met een huur van 654 euro
hallo ik ben lavdija op zoek naar woning ruil ik heb 3 kamers benedenhoek woning in asmterdam de huur is 560 pm wie weet mischien kunnen wij gaan ruilen
ivm school moet ik dringend verhuizen naar Rotterdam. Ik zit op de Erasmus en moet elke dag 2.5 uur heen weer reizen met ov vanuit Almere. Hier heb ik een ruime 3 kamer woning. Indien u meer wilt weten kunt u mij op tel nr: 0623102313. Groetjes
Re: Nieuwbouw eensgezinswoning Rotterdam zuid te ruil !
21 oktober 2015 23:24
Is deze aanbod nog geldig want ik geintereseerd ik woon zelf ook in pendrecht in een woning met 4 slaapkamers



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 21/10/2015 23:26 door Rachida_.
xenical
WNnWejHhgqF
23 oktober 2015 14:50
WIuivxpLSsmBglwoLqQ
27 oktober 2018 23:53
Ruime 3 kamer appartment in Apeldoorn in het centrum
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: