Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Woningruil Hilversum

Gepost door Rus80 
Woningruil Hilversum
17 maart 2015 10:04
Ruim 3-kamer appartement 4 hoog (lift) met balkon, eigen parkeerplaats mogelijk en bergruimte in de onderbouw. Gelegen in een leuke woonomgeving nabij winkels en er zijn diverse recreatiemogelijkheden in de buurt van de Loosdrechtse plassen en bos en heide. - Modern complex uit 1999; - Eigen parkeerplaats voor de deur; - Winkelcentrum Kerkelanden op loopafstand. Indeling Entree, hal, meterkast, bergruimte met c.v.-opstelling en wasmachineaansluiting, toilet met fontein, twee slaapkamers in variërende grootte, betegelde moderne badkamer met ligbad/douche en vaste wastafel, ruime lichte woonkamer met open keuken en deur naar het balkon. Om een beeld te krijgen van de woning kunt u foto's bekijken op funda. Daar staat nr. 95 te koop. exact dezelfde woning: [www.funda.nl] Huurprijs €680 ex. servicekosten (Dudok wonen) Gezocht eengezinswoning of benedenwoning in Hilversum e.o

0681928436

Gr. Lelani



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 23/06/2015 22:59 door Rus80.
Hallo,

ik zie dat u graag u 5k eengezinswoning in Almere wilt ruilen naar een woning in Amsterdam of Hilversum. Ik zelf woon in Mijdrecht. Dit is een goed bereikbare woonplaats. Het is vooral een rustige buurt. Het ligt tussen Amsterdam en Hilversum in. Ik ben al meer dan 8 jaar opzoek naar een 5k eengezinswoning in Almere. Ik heb ook familieleden wonend in Almere. Lijkt het u wel wat waar over na te denken valt ? Dan kunt u mij een berichtje terug sturen.

Met vriendelijke groet,
Hoi ik heb een 4 kamer beneden woning in amsterdam oost waar in almere woon je
Re: Grote 5k eengezinswoning in Almere ruilen voor Amsterdam of Hilversum
31 augustus 2015 23:40
Ik heb een 4 kamerwoning in amsterdam noord op 2hoog 81m2
3 slaapkamers,woonkamer,openkeuken bijkeuken balkon op het zuiden kindvriendelijk groene buurt

D Groen
Re: Grote 5k eengezinswoning in Almere ruilen voor Amsterdam of Hilversum
07 oktober 2015 12:43
Wilt u misschien ruilen naar naarden een goed onderhouden eengezinswoning

D Groen
Re: Woningruil Hilversum
29 oktober 2015 10:24
AANGEBODEN: Leuke kleine knusse eengezins hoekwoning in Amsterdam.
Beneden verdieping, woonkamer met open keuken en een bar. Toilet.
Openslaande deuren naar de tuin van ruim 60m2. ( vorig jaar nieuwe schutting geplaatst en dit jaar getegeld)
1e verdieping, 3 slaapkamers, waarvan 1 kleinere. Een badkamer met bad en douche en ruimte voor je wasmachine/droger. Ook de zolder (20/25m2). Over de gehele 1e verdieping ligt een onbehandelde eikenhouten parket vloer! Dus kan geschilderd worden of een laklaag..
Ook is er een schuur die je zowel van de tuinkant als bij de voordeur kan betreden. De woning is in totaal 50m2 en dat is zonder de zolder mee gerekend en de tuin. Verder wonen we in een leuke buurt met ontzettend leuke buren. Diverse scholen zowel basis als middelbaar. Diverse winkels, OV 2 min lopen. Ndsm terrein met bv de ijhallen markt. Nieuw zwembad het noorderparkbad en een leuk park noorderpark waar elk weekend wat te doen is voor jong en oud. 10 min fietsen naar de pont/centraal station/Centrum. Elke woe/vrij/zat is er een onzettend leuke markt! Het twiske recreatie gebied. Inprincipe kan je alles met de fiets ook doen. Wij willen graag naar bussum en omgeving 10/15km ivm werk daar. Liefst een 5kamerwoning.. Maar als er sprake is van een zolder die we kunnen gebruiken zijn wij ook heel blij. Liefst willen we een tuin maar een mooie maisonette is ook totaal geen probleem.
Ik woon in Hilversum graag wil ik verhuizen naar Amsterdam. Ik heb 3 kamer aapartament 2 slaapkamers grote keuken en zitkamer .op tweede verdipong. tegenover ananashoeve bos . graag hoor ik u antwoord
Hoi Cheyenne,

Ben je nog op zoek naar een woningruil?
Ik woon in Hilversum Oost. Hele leuke buurt, gratis parkeren en vlakbij centrum, Station NS, snelwegen, scholen, winkels en bos & hei.

Mijn huis: 3 grote verdiepingen, totaal 4 grote slaapkamers en ruimte voor meer.
BG: Voor- en achtertuin + schuur en achterom. Entree + toilet 1, Grote woonkamer met open keuken en openslaande deuren naar de achtertuin.

1e verdieping: overloop. master bedroom (groot), grote slaapkamer, iets kleinere slaapkamer of kantoor/hobby kamer en een grote badkamer.

2e verdieping: Grote slaapkamer, grote zolder met alle aansluitingen voor wasmachine en dergelijke, doorloop naar 2e zolderruimte.

Uiteraard kan ik je foto's sturen als je nog interesse hebt.

Ik kijk uit naar je reactie.

Met vriendelijke groet,

Maarten Pop
Ab
Re: Woningruil Hilversum
19 augustus 2016 22:41
Hoi Maarten welke straat woon je in Hilversum?
Wellicht heb ik een alternatief met vergoeding
Re: Woningruil Hilversum
29 augustus 2016 14:45
Wij wonen op de Curacaolaan , bergkwartier ,Amersfoort , in een ruime 5 kamer portiekflat met 2 balkons mooie grasvelden en vlakbij bos en uitvalswegen richting snelweg , ook het centrum is op de fiets binnen 10 minuten bereikbaar , bushaltes van verschillende lijndiensten begeven zich in de buurt van de woning . Er rijden geen bussen door de straat en mijn 2 kinderen kunnen dan voluit spelen .
Op deze woning is huurtoeslag mogelijk , is dat bij uw woning ook ?
De woningen worden in 2017 gerenoveerd
Reden om te willen verhuizen is dat ik gescheiden ben en aangezien de kinderen bij mij blijven willen we graag een andere woning betrekken om zo een nieuwe frisse start te maken . Bovendien zijn wij geboren en getogen hilversummers

vr groet
Patrick
Re: Woningruil Hilversum
02 oktober 2016 16:00
ik zou graag met je willen ruilen ik zit in amsterdam 3 kamer woning bad toilet ook apart 2 slaapkamers ik woon in amsterdam slotervaart hoek van holland straat contact 0615259668 harvey
Re: Woningruil Hilversum
02 oktober 2016 16:03
ik zou graag met je willen ruilen woon in amsterdam slotervaart woont te hoek van holland straat heb 3 kamer woning bad en toilet apart 2 slaapkamers 0615259668 harvey
Re: Woningruil Hilversum
12 oktober 2016 22:40
Hallo,

Heeft u al geruild inmiddels, voor ik alles op ga sturen?

Wij wonen in Hilversum Noord, vlakbij Bussum, aan de hei.
Ik hoor graag van u.

Met vriendelijke groet,
Mascha
Re: Woningruil Hilversum
15 oktober 2016 15:06
Dag

Bent u nog opzoek naar woningruil?
Re: Woningruil Hilversum
15 november 2016 10:28
Goedemorgen Maarten,
Heeft u nog interesse in woningruil?
Zo ja wat zoekt u
Heb namelijk zeer veel interesse in uw woning.
Heb zelf een 4kamer eengezinswoning te ruil met grote zolder (vaste trap) en kelder
Mvg Lisa
Re: Woningruil Hilversum
13 april 2017 12:21
ik bied een 3 kmr benedenhuis aan in Hilversum, 5 min. lopen van de action etc...woonkamer, grootste slaapkamer en hal zijn pas gestuckt, tuin geheel bestraat...parkeren voor de deur, doodlopend hofje dus geen verkeer voor je huis langs...ik zoek een woning in Naarden ivm school van mn dochter....
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: