Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Woningruil Amsterdam zuid naar IJburg , Amstelveen of Diemen

Gepost door Nancy 
Woningruil Amsterdam zuid naar IJburg , Amstelveen of Diemen
12 maart 2015 21:51
Zes kamer massionette woning op de derde verdieping in Amsterdam zuid (huur €652). wil graag ruilen met een vier of vijf kamer woning (eengezinswoning of eerste verdieping) op IJburg, Amstelveen of Diemen.
Op de eerst verdieping heb je drie slaapkamer, waar wej nu twee slaapkamer gemaakt hebben en 1 slaapkamer een eetkamer geworden is.
Op de tweede verdieping hebt je twee slaapkamers een douche en een extra grote ruimte om mijn wasdroger en kleding op te slaan.
Kindervriendelijke buurt, speeltuin op de hoek, het Mirandabad (zwembad) aan de overkant. Verder zit je dicht bij het Amstelpark, Beatrix park, Martin Lutherkingpark en Zuidstrand. Centrale ligging dus je bent met twee min op de snelweg richt Zuidoost, noord, west en oost..



2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 20/03/2015 19:52 door Nancy.
Hi Nancy.

IK WOON IN IJBURG IN HEEL MOOI WONING MET 5 KAMER ; IK WIL HEELGRAAG MET U RUILLEN.

KUNT U ME BELLEN SVP.

MIJN TEL,NR.IS 0647949957.
Re: Woningruil Amsterdam zuid naar IJburg , Amstelveen of Diemen
16 maart 2015 21:21
Deze woning is nog beschikbaar voor woningruil!!!!!!!!!!!
Beste Nancy,

Ik heb een 4-kamer woning in Amstelveen op de eerste etage.

Woning heeft een grote eetkamer, daar hebben wij een slaapkamer van gemaakt. Dit kan in originele staat hersteld worden.

2 slaapkamers, woonkamer met fijne keuken. Toilet en badkamer apart. Verder hebben we een ruim balkon waar de gehele dag zon schijnt en een box op de begane grond.

Ik heb gezinsuitbreiding en wij knallen het huis uit qua ruimte, op woningnet kom ik helaas nog lang niet aan de beurt voor een 5-6 kamer woning. Dus... Ik houd hoop voor een ruil.

Mocht je interesse hebben dan kan je mij mailen.

Groeten,

Sherida
Re: Woningruil Amsterdam zuid naar IJburg , Amstelveen of Diemen
16 maart 2015 22:03
Hi Sherida,

Kun je me mailen op n.bosse1@gmail.com, zodat we nummers kunnen wisselen.

Groetjes,

Nancy
Mo
Re: Woningruil Amsterdam zuid naar IJburg , Amstelveen of Diemen
22 maart 2015 20:42
Dag Nancy,

Heb je interesse in een 4 kamer woning in Hoofddorp centrum?
Hallo,

Ik kwam uw bericht tegen en mijn interesse werd getrokken. Ik stuur dit bericht namens mijn ouders die graag terug naar hun oude buurtje(rivierenbuurt) zouden willen, en een eengezinswoning in Amsterdam Ijburg bezitten. Het is een 5 kamer sociale huurwoning met een huur van 615 euro, waarvan 4 slaapkamers, een grote keuken, douche met wc en extra wc op de begane grond, een tuin en berging. Indien de interesse wederzijds is zou ik graag wat van u terug willen horen om eventueel een bezichtiging te plannen als u daarmee akkoord gaat.

Met vriendelijke groet,

Inss
Beste,

kunt u de straatnaam van de woning aangeven

ikzlef woon in een zeer ruime hoek eengzinswonign in Amatelveen.

gr Nancy
Re: Woningruil Amsterdam zuid naar IJburg , Amstelveen of Diemen
23 juni 2015 13:17
Hai,

Ik woon in de Griftstraat, zou ik ook jou straatnaam mogen?

Grt,

Nance
Hi,

ik woon Clingendael. Amstelveen.

groet Nancy
Re: Woningruil Amsterdam zuid naar IJburg , Amstelveen of Diemen
24 juni 2015 11:59
Hai hai, zou je mij kunnen mailen op n.bosse1@gmail.com, misschien dat we vrijblijvend bij elkaar kunnen kijken. Hoor het graag van je.

Mvg,
hai
ik heb ook een woning in de rivierenbuurt en wil dolgraag naar ijburg.
heeft u interesse?
het is een 3 kamer woning.
hoop van u te horen
mvg semira den broeder
sorry de mail is voor inss bedoelt.
;=)
Inss Schreef:
-------------------------------------------------------
> Hallo,
>
> Ik kwam uw bericht tegen en mijn interesse werd
> getrokken. Ik stuur dit bericht namens mijn ouders
> die graag terug naar hun oude
> buurtje(rivierenbuurt) zouden willen, en een
> eengezinswoning in Amsterdam Ijburg bezitten. Het
> is een 5 kamer sociale huurwoning met een huur van
> 615 euro, waarvan 4 slaapkamers, een grote keuken,
> douche met wc en extra wc op de begane grond, een
> tuin en berging. Indien de interesse wederzijds is
> zou ik graag wat van u terug willen horen om
> eventueel een bezichtiging te plannen als u
> daarmee akkoord gaat.
>
> Met vriendelijke groet,
>
> Inss


hai inss
heeft u interesse in een 3 kamer woning in de rivierenbuurt???
ik wil dolgraag naar ijburg.
dit is mij email adres
semiradenbroeder@hotmail.com
hoop van u te horen
mvg semira den broeder
geachte heer/ mevrouw,

graag wil ik reageren op uw bericht. Mijn ouders wonen momenteel in ijburg op de ben van meerendonkstraat benedenhuis zij hebben 5 kamers waarvan 4 slaapkamers zeer ruime keuken en een aparte berging en mogelijkheid tot parkeergarage. Mijn ouders hebben gedurende 30 jaar in amsterdam rivierenbuurt gewoond en willen heel graag terug naar deze buurt.

ik hoor graag van u.

noual

0627220898
Re: Woningruil Amsterdam zuid naar IJburg , Amstelveen of Diemen
03 april 2016 21:00
Ik woon in Saendelft dat is een nieuwbouwwijk net als IJburg of nieuw Vennep (Assendelft/Zaanstad) 15 min van Adam west vandaan in een eengezinswoning (10 jr oud 1e bewoner) 140m2, 3 verdiepingen: Beneden verdieping: woonkamer, open keuken, toilet
1e verdieping: 3 slaapkamers, badkamer met douche, apart bad & toilet
2e verdieping grote zolder over de gehele lengte vh huis die ook als kamer kan (wordt) worden gebruikt. Er is een optie om via de woningbouw een dakkapel te plaatsen dan gaat de huur 40€ omhoog en kan je vd zolder met gemak 2 zeer grote slaapkamers maken. Tuin 11 bij 5 meter. In een kindvriendelijke buurt met winkels, scholen, gezondheidscentrum en de trein op 5 minuten loopafstand die je met 15 min op Adam centraal zet. Ik woon 15 min van Castricum strand vandaan, een heerlijk strand vd zomermaanden
4kamerwoning in IJburg
hoi ik heb een woning aan de stadionweg is een 4 k woning hoor graag van je
Op welke etage is de woning? Ik heb een 4 kamer maisonnette op IJburg.
is Almere stad litratuurwijk ook een optie? heb 3 slaapkamers, grote zolder met vaste trap en ruime voor en achtertuin
is Almere stad litratuurwijk ook een optie? 3 slaapkamers, grote zolder met vaste trap en ruime voor en achter tuin.
Dag,

Is de woning nog beschikbaar? Ik heb nl een eengezinswoning in Diemen 5k, sociale huur en een in Amstelveen in de aanbieding! Beide voor en achtertuin.

Hoor het graag van u.
Hi ik heb een mooie woning in de ruil op Zeeburg een 5 kamer woning en ben op zoek naar een leuke woning in Amstelveen.
hallo, ik kwam toevallig uw bericht tegen over gezinswoning in Amstelveen. Is die nog beschikbaar?

Ik woon zelf in een 4 kamerappartement in Amstelveen omgeving bankras en wil heel graag naar een gezinswoning in Amstelveen.

Ik heb er een vergoeding voorover van 4000. Euro

Ik hoop van u te horen.

Mail: safina609@hotmail.com
hallo, ik kwam toevallig uw bericht tegen over gezinswoning in Amstelveen. Is die nog beschikbaar?

Ik woon zelf in een 4 kamerappartement in Amstelveen omgeving bankras en wil heel graag naar een gezinswoning in Amstelveen.

Ik heb er een vergoeding voorover van 4000. Euro

Ik hoop van u te horen.

Mail: safina609@hotmail.com
Beste,
Ik heb een vrije sector beneden hoekhuis, 3 slaapkamers, grote zolderkamer met dakkapel, voortuin en achtertuin in Amstelveen. Ik ben op zoek naar sociale huurwoning in Amstelveen.
Indien je geïnteresseerd bent, hoor ik het graag!
Gr,
JMN
Hallo,

Naar aanleiding van uw oproep op Wisselstart.nl wil ik graag met u in contact komen.
Wij willen graag goedkoper gaan wonen en geven daar met veel pijn in ons hart een prachtige en riante woning voor op.

De woning:
De woning is zeer centraal gelegen maar toch enorm rustig, er is bijvoorbeeld altijd parkeerplek voor de deur en de vergunning is in 1 dag te verkrijgen. De buurt is zeer kindvriendelijk en op loopafstand van Artis, Nemo, de Nieuwmarkt en het Waterlooplein. De woning zelf heeft erg hoge plafonds met prachtige authentieke scheepsbalken. Het balkon is heerlijk vertoeven in de zomer aangezien zij op het zuiden zit (de hele dag zon dus). De buren zijn veelal families en daarmee is het erg rustig en fijn wonen.

Info:
Laagte Kadijk 16X
1018ZD, Amsterdam
120m2
5 kamers
2 toiletten (1 op elke verdieping)
Aparte badkamer/douche
Groot balkon op het Zuiden (altijd zon)
Parkeervergunning centrum 1 en 2 binnen 1 dag

Huur:
€1.273,46

Inkomenseis:
De inkomenseis is €50k bruto per jaar, maar momenteel wordt er in Amsterdam een versoepelde regelgeving gehanteerd waardoor bijvoorbeeld spaargeld ook meetelt en ze uberhaupt minder moeilijk doen om het inkomen.

Een driehoeksruil is ook zeker mogelijk!

Bij deze ook vast een aantal foto’s van onze woning:
[drive.google.com]
A.Veldhuizen Schreef:
-------------------------------------------------------
> Dag,
>
> Is de woning nog beschikbaar? Ik heb nl een
> eengezinswoning in Diemen 5k, sociale huur en een
> in Amstelveen in de aanbieding! Beide voor en
> achtertuin.
>
> Hoor het graag van u.

Tdd

Goedemorgen,
Is de woning van diemen nog beschkibaar ?
Ik heb huis in Amsterdam oost in Transvaalkade 4k erste verdiepingen 1k en woonkamer en balkon en nieuw en groot keuken en 2 verdiepingen 2k en rustig buurt ok prachtig uitzicht is optie graag hoor mij
Mij email is 1988azsoha@gmail.com
Re: Woningruil Amsterdam zuid naar IJburg , Amstelveen of Diemen
05 juni 2020 16:06
4 kamers apartement in Amstelveen watercirkel bij groenhof met lift de huur is 726 incl ,kale huur is 588 ruilen voor een eengezinswoningen in Amstelveen Aalsmeer uithoorn,voor meer info 0614997838
Hallo ik heb ook een 3 kamer woning 70m2 + op de 3de verdieping in Rivierenbuurt Amsterdam Zuid (nabij station Rai & Beatrixpark) En ben opzoek naar een beneden woning met een achtertuin in Amstelveen of een nieuwbouw flat in Amstelveen met lift. Is er iemand die wilt ruilen?
Auteur:

Onderwerp:


Bericht: